Bekijk volle/desktop versie : Naaister voor mijn stof!!! Bij wie kan ik terecht....



16-12-2012, 19:36
Hey meiden,

Ik heb binnenkort twee belangrijke bruiloften en wil een prachtige jurk laten maken.

Nou heb ik al stof, maar geen idee bij wie ik terecht kan.

Kunnen jullie mij aub hierin adviseren? Het liefst met fotos van de jurken van desbetrefende naaister?


Wie is goed, en betaalbaar, en kan van mijn stof een prachtjurk maken?

Ik hoor het graag.

soekran

16-12-2012, 19:38


ik heb hier ook een mooi stofje liggen, wil het ook laten maken. Dus ik up mee

16-12-2012, 19:51
waar kom je vandaan

ik kom uit ede, en er woont hier een vrouw wat echt heel goed kan naaien

verder zag ik op marokko.nl dat er een meid een winkel heeft in lelystad, en haar jurken zijn ook heel mooi,

16-12-2012, 19:56

Citaat door ouafaetoen:
waar kom je vandaan

ik kom uit ede, en er woont hier een vrouw wat echt heel goed kan naaien

verder zag ik op marokko.nl dat er een meid een winkel heeft in lelystad, en haar jurken zijn ook heel mooi,
naait ze zelf hier of stuur ze naar Marokko?

als ze zelf hier naait, kan ze nooit mooi matchende sfifa zetten. Dat kunnen ze alleen in Marokko. Hier kopen ze van die kant en klare sfifa en je mag hopen dat het bij je stof past.

16-12-2012, 19:58



Citaat door Amazighlady:
naait ze zelf hier of stuur ze naar Marokko?

als ze zelf hier naait, kan ze nooit mooi matchende sfifa zetten. Dat kunnen ze alleen in Marokko. Hier kopen ze van die kant en klare sfifa en je mag hopen dat het bij je stof past.
naaien zoals in marokko kunnen ze ook alleen maar in bepaalde plaatsen

maar naaien voor iemand van haar vind ik haar jurken echt heel goed, als je zelf alles hebt dan zou ze het ook kunnen, en naaien met een naaimachine is anders als naaien met de hand he

16-12-2012, 20:04
Mijn moeder maakt ook jurken.
Dit doet ze al jaren.
Ze maakt alles zelf tenzij er Tarz of handnaaiwerk moet gebeuren.

Khadija van caftan biladi in Amsterdam oost.
0204688037.