Bekijk volle/desktop versie : Gezocht! Dame die ook bruiloft aan het organiseren is.



13-12-2012, 20:16
Sallaam meisjes, Wie van jullie is ook druk bezig met het organiseren van d'r bruiloft of moet er ook aan beginnen?

Ik ben opzoek naar een dame die ook druk aan het organiseren is zodat we samen misschien tips aan elkaar kunnen geven of elkaar kunnen wijzen wat de ander is vergeten.

Ik hou m'n bruiloft zelf Inscha'allah in juni 2013 in Den Haag en het lijkt me leuk om met iemand in contact te komen die ook rond die maand gaat trouwen Inscha'allah!

13-12-2012, 20:25


Ik trouw insha'Allah in februari, waar ben jij precies op zoek ben....ben jij traditiegetrouw of modern? Waar hou je van?

13-12-2012, 20:26
http://www.el-afrah.nl Wij zijn tevens weddinplanner en helpen je graag verder.

13-12-2012, 22:10

Citaat door koekje2011:
http://www.el-afrah.nl Wij zijn tevens weddinplanner en helpen je graag verder.
Best grappig hoe Marokkanen ineens alle diensten gaan aansmeren als een topicstarter duidelijk iets anders zoekt..

Ik lees dus echt dames.. Geen weddingplanner..

Maar topicstarter, allah ie kemail begair incha Allah.

Ik trouw incha Allah ook net voor de zomer..

14-12-2012, 17:33



Citaat door Onbekend21:
Best grappig hoe Marokkanen ineens alle diensten gaan aansmeren als een topicstarter duidelijk iets anders zoekt..

Ik lees dus echt dames.. Geen weddingplanner..

Maar topicstarter, allah ie kemail begair incha Allah.

Ik trouw incha Allah ook net voor de zomer..
Ma3liche!

Choekrane agti oe heta antina ikemlek rabi bel ghair Inscha'allah!

14-12-2012, 17:35

Citaat door amoela87:
Ik trouw insha'Allah in februari, waar ben jij precies op zoek ben....ben jij traditiegetrouw of modern? Waar hou je van?
Traditie of modern?

Ik was gewoon opzoek naar een dame om mee te praten en misschien samen diensten te gaan vergelijken en misschien dat zij mij ergens bij kan helpen of ik haar ergens mee samen weet je meer als alleen. Ghair Inscha'allah!

Allah ie kamlek harsek bighair Inscha'allah!

18-12-2012, 15:29

Citaat door Verliefd:
Traditie of modern?

Ik was gewoon opzoek naar een dame om mee te praten en misschien samen diensten te gaan vergelijken en misschien dat zij mij ergens bij kan helpen of ik haar ergens mee samen weet je meer als alleen. Ghair Inscha'allah!

Allah ie kamlek harsek bighair Inscha'allah!
Aah zo Ik dacht dat je op zoek bent naar diensten en daar hulp bij wil. Amine hbiba shokran. Als je hulp nodig hebt kun je mij altijd pm'en

18-12-2012, 15:45

Citaat door amoela87:
Aah zo Ik dacht dat je op zoek bent naar diensten en daar hulp bij wil. Amine hbiba shokran. Als je hulp nodig hebt kun je mij altijd pm'en
Choekrane lieverd!

Jou bruiloft is al bijna in zicht. Spannenddddd!!!


Heb je alles al geregeld?