Bekijk volle/desktop versie : - Ameera -



Pagina's : [1] 2

28-12-2004, 21:50
Zachtjes sluip ik op mijn tenen de trap af,mijn zware sporttas hangt als een blok aan mijn schouders,ik moet moeite doen mijn evenwicht niet te verliezen. Ik verkramp als ik een krakend geluid hoor afkomstig van een van de treeen.Het geluid dat de stilte in dit huis keihard verbreekt,met een kloppend hart blijf ik stil staan, mijn oren gespits ,hopend dat mijn ouders het niet hebben gehoord. Als de stilte het huis lijkt te overmeesteren vervolg ik zonder geluid te maken mijn weg naar beneden.Zo snel als ik kan trek ik mijn zwarte leren laarzen aan en vertrek naar buiten.Nog even kijk ik om naar boven, waar tot mijn geluk nog geen teken van leven te vinden is.

De koude lucht van de donkere nacht doet me mijn neplederen jas dichter om me heen trekken. De koele wind bezorgt kippenvel op mijn benen.
Met snelle en gehaaste stappen loop ik door de straat, die nu eindeloos lijkt.
Ik kijk schitig om me heen, hopend dat niemand me herkend, maar de straat is verlaten, het enige wat je hoort zijn mijn snelle voetstappen op de harde stoeptegels.De straat word schemerig verlicht door de twee straatlantaarns die er staan,,maar houden mij niet van mijn angstige gedactes af, verschillende verschrikkelijke artikelen over ontvoerde, verkrachte meisjes doemen in mijn hoofd op.
Ik slaak een zucht van verlichting als ik de hoek omloop
De bekende zwarte auto staat er al, de motor bromt hard en het verbaasd me dat niemand wakker is geworden van het harde geluid.
Snel open ik de autodeur en stap in.De warmte van de auto voelt aangenaam..
Ik richt me tot de bestuurder, mijn beste vriendin....en begroet haar met een kus. Licht onstpannen zetel ik me in de leren autostoel.
"Dag lieverd" zegt ze en start de auto.Met veel bombarie rijden we de weg op.De radio staat aan, prachtige stem van Dido vult de auto.
Isabel kwekt me de oren van het lijf over haar nieuwste vriendje, ze praat snel achter elkaar en bijt steeds op haar lip. Eeen teken van nerveusiteit,weet ik die ze opvallend probeert te verbergen. Ondertussen ben ik ook op van de zenuwen,met trillende vingers steek ik een sigaretje op.
Met vluchtige trekjes adem ik de giftige lucht uit.

"Hier zijn we dan"zegt Isabel opgewekt.
Ik kijk uit het autoraampje beslagen met condence,zachtjes wrijf ik eroverheen om naar buiten te kunnen kijken.
We staan voor een groot stenen gebouw.
Op het dak van het gebouw staat met sierlijke gekleurde lampjes.The Challenge geschreven.
Mijn hart bonkt als ik de letters lees,mijn angst is nu erger dan eerder te voren, mijn benen trillen
Ze stopt de motor en kijkt me onderzoekend aan,haar lichtbruine ogen komen goed tot stand met de gele band in haar donkerkrullende haar.Valt het me op
"Ben je er klaar voor?" vraagt ze zacht.
Ik zucht en knik zachtjes, nog niet zo zeker van mijn zaak, ik denk na en kijk weer naar buiten, als ik de lampjes zie en het aantal mensen dat zich hier bevind om ons te zien,moet ik bijna overgeven.
Dit is totaal niet wat ik wil!!

28-12-2004, 22:23


Ik heb heel veel mooie verhalen gelezen op deze site, en sommige hebben me ontroerd en om andere heb ik hard gelachen.
Ik besloot zelf ook een verhaal te schrijven..
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, stom mag ook, ik wil namelijk eerlijke meningen
-x-

28-12-2004, 22:32
He meid goed begin.
Ik heb wel een vermoeden wat haar beroep is
maar dat roep ik niet hardop.
Maar ga maar snel door

Dikke kus+knuffel Fadoua

28-12-2004, 23:06
Bedankt meiden voor jullie reacties!
Ik zal morgen een vervolg plaatsen
-x-

28-12-2004, 23:40


Oke zina ik kan niet w8en tot morgen.
maar voor jou wel :blauwkus:
Dikke kus + knuffel Fadoua

29-12-2004, 18:18
Langzaam liepen we naar het angstaanjagende gebouw, het koude weer verslechterde mijn humeur nog meer.Ik keek naar de donkere lucht die er vandaag, zwarter en duisterder uitzag dan normaal.
Ondanks ik hand in hand met Isabel naar binnen liep , leek het alsof ik er alleeen voor stond.
Mijn hart ging tekeer en mijn benen voelden aan als drilpudding, ik kon elk moment in elkaar zakken van angst en verdriet.
Plosteling stonden we in de club,ik keek mijn ogen uit.
Ontzet keek ik Isabel aan die mij angstig terug staarde. Mijn ogen gingen over de zaal heen, die een diep rode gloed had. Overal liepen half naakte meisjes, waarvan je zag dat hun levenslust voorgoed verdwenen was en grote mannen in zwarte pakken. De sfeer was gespannen, ik wilde hier zo snel mogelijk weg
We werden verlekkerd aan gekeken door een groepje mannen die aan een tafeltje zat. Verafschuwd draaide ik me om, naar Isabel die dit ook had gezien.
"Ik kan dit niet Meera, ik kan dit echt niet"bang keek ze me aan, de tranen stonden in haar ogen. Ik slikte de mijne weg.
"Kom op Isa, je bent niet alleen, we gaan dit samen doen" moedigde ik haar maar ook mezelf aan.

Laat me weten wat je ervan vond!!!
Boessa

29-12-2004, 20:41
dank je wel lieverd

29-12-2004, 20:45
Prachtig verhaal meid! Je schrijfstijl bevalt me wel! Schrijf snel verder :blauwkus:

29-12-2004, 20:48
He meid is egt goed, haar beroep
heb ik toch goed denk ik ik hoop dat je snel verder gaat.

Dikke kus + knuffel van Fadoua

29-12-2004, 21:25
Bedankt voor de lieve reacties!!! Dit is nog een klein stukje...

"Je hebt gelijk"antwoorde Isabel schor.Maar Ik wilde dat ze nooit met hem in zee was gegaan, kijk waar we nu zijn beland Meera, een bordeel!, kan je dat geloven een walgelijk bordeel, waarom heeft ze niet gewoon naar ons geluisterd" zei Isabel terwijl ze steeds harder praatte, verschillende mensen keken ons vies aan.
"Ja ik weet het"suste ik haar,dit was niet het moment om daar over te praten.
Maar mijn gedachten dwaalden terug naar de tijd toen alles nog goed was.

30-12-2004, 14:34
`Hahah ik plaats vanmiddag of vanavond een vervolg!

30-12-2004, 15:04
Ewa ga gauw verder je verhaal is echt :toppie:
enhu hoop dat je nu een vervolg plaats nu je toch online bent !!

dikke kus van maroccanprinces:blauwkus:

30-12-2004, 23:48


Jammer dat er zoo weinig mensen reageren!

30-12-2004, 23:58
He meid ik ben er ook nog dus kom nu met vervolgje nu
je toch online bent.PPPLLLEEEAAASSSE!!!!!
Ga gauw verder
Spijt me dat er zo weinig mensen reageren.

Dikke kus +knuffel Fadoua

31-12-2004, 20:13
Heey lieverd daar kan ji nix aan doen, ik kan nu niet meer schrijven maar morgen krijg je een extra groot vervolgje!!!
Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!!

Pagina's : [1] 2