Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zorgt Gel voor haaruitval?



Pagina's : [1] 2

28-12-2004, 21:44
Ik heb gehoord dat gel op lange termijn voor haaruitval zorgt.

Is het zo ?

28-12-2004, 22:29


Ja dat is zo.

29-12-2004, 00:25
Ja tuurlijk. Allemaal chemische troep.

Die namen van die ingredrienten eindigen allemaal op: CHLORIDE...Huppelepup. Kan nooit goed zijn...denk ik

29-12-2004, 01:49
wou net zeggen... is nie echt goed.

29-12-2004, 01:49



Citaat door Dezteny:
Ik heb gehoord dat gel op lange termijn voor haaruitval zorgt.

Is het zo ?
JAZEKER! Dus weg met die troep!

29-12-2004, 11:13
Zeker..!

maar wat moeten we zonder gel... hahahah..!

29-12-2004, 18:36
Juist ja, Hoe moet ik dan de curls onder controle krijgen?

Wat gebruiken jullie????

29-12-2004, 19:35
Wat moet een meiske met gel? Gebruik HAARLAK! (of nix de beste)

29-12-2004, 23:34

Citaat door Funk Lady Flex:
Wat moet een meiske met gel? Gebruik HAARLAK! (of nix de beste)
Meisje og jonge, haar is haar, dat maakt voor de gel niks uit denk ik. Ik wou alleen weten of gel voor haaruitval zorgt!

Hmmm haarlak zorgt dat ook niet voor haaruitval?

30-12-2004, 23:37
Jah meid, van al die troep in je haar ga je echt haaruitval krijgen..ik gebruik het alhamdoelilah al een lange tijd niet meer, en heb gemerkt dat de laatste jaren mijn haar erg gezond is geworden..ik zie het bij men zus..er gaat geen dag voorbij zonder dat ze een pot gel heeft gesmeerd op haar hoofd en ook klaagt ze erg veel over haaruitval

Gebruik het met mate zou ik zeggen, of nog beter..helemaal niks..

31-12-2004, 08:57
Daarmee zeg ik beter nix dan. Alé byt m'n neus der nie af éh.
Das gewoon me mening voorwa gebruikt ne meiske gel? Das toch vies?
Al da plakkerig gedoe enzo bah by ne jonge isda nog te doen die hebbe toch kort haar. Ma by ne meiske .. amai sorry se.


Citaat door Dezteny:
Meisje og jonge, haar is haar, dat maakt voor de gel niks uit denk ik. Ik wou alleen weten of gel voor haaruitval zorgt!

Hmmm haarlak zorgt dat ook niet voor haaruitval?

01-01-2005, 22:41

Citaat door Funk Lady Flex:
Daarmee zeg ik beter nix dan. Alé byt m'n neus der nie af éh.
Das gewoon me mening voorwa gebruikt ne meiske gel? Das toch vies?
Al da plakkerig gedoe enzo bah by ne jonge isda nog te doen die hebbe toch kort haar. Ma by ne meiske .. amai sorry se.
Meee Oui Oui......dat is jouw mening, maarreeh neuzen staat niet op mijn menu .....

Gel is plakkerig, en als het droog is geworden dan plakt het niet meer. Mestaal ruikt het lekker en niet vies. Amai dat is toch ook waar se.

01-01-2005, 22:42



Citaat door blauwe_hemel:
Jah meid, van al die troep in je haar ga je echt haaruitval krijgen..ik gebruik het alhamdoelilah al een lange tijd niet meer, en heb gemerkt dat de laatste jaren mijn haar erg gezond is geworden..ik zie het bij men zus..er gaat geen dag voorbij zonder dat ze een pot gel heeft gesmeerd op haar hoofd en ook klaagt ze erg veel over haaruitval

Gebruik het met mate zou ik zeggen, of nog beter..helemaal niks..
Hoe krijg jij jouw crullen onder controle dan?

01-01-2005, 22:43
bij sommige wel bij sommige niet

02-01-2005, 11:24
Ja da weet ik ook wel se kleef ier ook hahaha. Ik bedoel vies da glibberig gedoe zo plakkerig enzo. Snapde mohim ..

Wie kent er een goeie merk van gel met nateffect


Citaat door Dezteny:
Meee Oui Oui......dat is jouw mening, maarreeh neuzen staat niet op mijn menu .....

Gel is plakkerig, en als het droog is geworden dan plakt het niet meer. Mestaal ruikt het lekker en niet vies. Amai dat is toch ook waar se.

Pagina's : [1] 2