Bekijk volle/desktop versie : Goedkoopste I-Phone abbonement (Het liefst een iPhone 5 16GB) HELP!



12-12-2012, 18:05
Wie kan me helpen met het vinden van een goedkope abbonnement voor een Iphone 5?
Het is dringend zit namelijk zonder telefoon en zou graag een iPhone willen!


Liefs Patrona

12-12-2012, 18:16



Citaat door mv500:
goedkoop iphone abno bestaat niet als ik alle abbos zie tegenwoordig en de prijzen van die abbos bekijk zoals die van de iphone4/s/5 of samsung galxy s/2/3/note met zulke prijzen kun je twee telfoons kopen zo verschrikkelijk duur
Geef je gelijk, ik heb ook zitten googlen en ben op dit gekomen
http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons/iPhone-5-16GB-Wit.prod?RealProductName=iPhone+5+16GB+Wit&Verleng Fee=no&AboType=postpaid&AccessBlockSKU=991777&MinS msSKU=991795&Looptijd=2&addons=

Is het verstandig denk je?

12-12-2012, 21:39

Citaat door mv500:
kpn telfort en hi geven je geen iphone gratis je kan bij ze alleen leasen dat betekent dat je na twee jaar abbo de iphone terug moet sturen aan kpn ...kpn telfort en hi geven geen gsm telefoons meer en lenen alleen de toestellen je kan na het einde van de contract wel de tel ook afkopen maar dan heb je alleen maar meer kosten beter bij een andere provider tmobile of vodafone
Goed dat je dat zegt, ik wist niet wat het woordje leasen inhield, dacht meer een afbetaling die bij je abbo hoort.

Weet je misschien welke provider wel het toestel weggeeft of tenminst een kleine bijbetaling?

13-12-2012, 00:31

Citaat door mv500:
bij tmobile en vodafone geven ze wel telefoons met bijbetaling voor de iphone5 moet nen wel een hoge bedrag bijbetalen en ook de abbo kosten bij de iph5 zeer hoog
Dank je wel voor de moeite, ik ga eens morgen goed rondneuzen in de telefoonzaken.

check je hoekje