Bekijk volle/desktop versie : Noord-Korea lanceert langeafstandsraket tot grote onvrede VS



12-12-2012, 09:13
Noord-Korea heeft woensdagochtend een langeafstandsraket gelanceerd.





Het heeft daarmee een grote stap gezet richting de ontwikkeling van een kernwapen. Internationaal was de druk op Pyongyang groot om af te zien van een lancering, maar door trok het regime van Kim Jong Un zich niets van aan. De Verenigde Staten, Zuid-Korea en Japan hebben de lancering scherp veroordeeld.

Die kwam als een verrassing, want eerder had Noord-Korea aangegeven dat de lancering wegens technische problemen waarschijnlijk werd uitgesteld. Het Witte Huis noemde de lancering een 'zeer provocatieve daad die de regionale veiligheid in gevaar brengt'.

Volgens Pyongyang was de lancering van de langeafstandsraket bedoeld om een satelliet in de baan rond de aarde te brengen, maar de Verenigde Naties beschouwen het als een dekmantel om rakettechnologie te testen. Door de lancering krijgt Noord-Korea waarschijnlijk te maken met nieuwe sancties.

12-12-2012, 10:45



Citaat door MoCrOSoLdIeRs:
Laat die amerikanen maar eerst beginnen in iran met hun grote bek , kunnen ze niet , alleen maar blaffen net als wilde honden , maar daadwerkelijk ingrijpen kunnen ze niet die lafaards. Varke van een amerika moet zich gaan boeien in syria , met normale raketten vallen er tig duizenden doden , hetgeen alleen maar onschuldige mannen , vrouwen en kinderen betreft .

Daarom een dikke middelvinger richting amerika en al zijn laffe bondgenoten . Tfoooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr

En nu weer de tafel van vier leren.

12-12-2012, 11:04

Citaat door MoCrOSoLdIeRs:
Tafels die ik ken , daar kan jij van zijn leven nooit aan tippen domme atheist !

Ga jij maar leren soliciteren luie werkloze atheisistisch varken dat je bent .

Heb jij ooit wel eens een zin geschreven of gesproken zonder schelden?

12-12-2012, 18:36
Moet Noord Korea vooral doen. Ze weten ook donders goed dat als ze 1 verkeerde stap nemen, ze een fatale aanval kunnen verwachten. Dit is gewoon hypocriet van de USA, alsof zij bepalen welk land wel raket technologie mag hebben, en welk land niet. De wereld wordt bepaald door Amerika. Zij bepalen al je een bepaald technologie wel of niet mag hebben, als je het toch doet, krijg je containers vol met sancties over je heen.


12-12-2012, 18:38



Citaat door Aramis79:
En nu weer de tafel van vier leren.
als het jou niveua niet is, waarom reageer je dan?

12-12-2012, 18:40

Citaat door suziewong:
En tot onvrede van Japan, Zuid-Korea en zelfs China.
ik ben ook wel is niet blij

12-12-2012, 18:46

Citaat door suziewong:
Je bedoelde waarschijnlijk eens ipv is? Maar kom, dat doet er niet toe. Jij bent dan ook de VS, Japan, Zuid-Korea of China niet. Hoogstens een blurp.
of het is is of eens, boeit me niet. jou mening boeit me ook niet . ik zeg alleen dat ik ook wel is niet blij ben.