Bekijk volle/desktop versie : waarom zyn sommige mensen zo?? = trouwen



Pagina's : [1] 2

12-12-2012, 00:32
vooral by ons (allochtoonisch) als je zegt dat je graag wilt trouwen denken ze dat je alles wat los & vast zit maar goed vind & je langs alle kanten iemand trachten aan te smeren ; waarom zyn sommigen zo ; ik irriteer my er heel erg aan laatste tyd niet dat ik niet wil trouwen maar toch liefde moet toch zo op natuurlyke manier gebeuren enzo toch? zo relaxed met sterretjes & hartjes enzo & dan zo verder kyken wat het word enzoo tochhh?

wie is er ook getrouwd door gekoppeld te zyn geweest? vond je dat erg? wie durft toe te geven? want gekoppeld worden lykt me wel een nachtmerrie

12-12-2012, 00:34


Gekoppeld zijn is toch geen uithuwelijking. Waarom een nachtmerrie?

12-12-2012, 00:36

12-12-2012, 00:37
het is iets wat ik nooit heb begrepen ; zo trouwen met iemand die iemand anders jou heeft voorgesteld ; je bent toch geen kind



Citaat door nikita87:
Gekoppeld zijn is toch geen uithuwelijking. Waarom een nachtmerrie?

12-12-2012, 00:38




ik weet maar toch





Citaat door Disturbed:

12-12-2012, 00:40

Citaat door StreetChic:
het is iets wat ik nooit heb begrepen ; zo trouwen met iemand die iemand anders jou heeft voorgesteld ; je bent toch geen kind
Het heeft niets met kind zijn te maken. Het is niet meer als normaal dat iemand jou voorstelt (of iemand aanraad) aan een goede jongeheer als trouwmateriaal en andersom. Je bent verder niets verplicht, het blijft nog altijd JOUW keuze.

12-12-2012, 00:42
zeg dat maar aan die freaky stalkers



Citaat door nikita87:
Het heeft niets met kind zijn te maken. Het is niet meer als normaal dat iemand jou voorstelt (of iemand aanraad) aan een goede jongeheer als trouwmateriaal en andersom. Je bent verder niets verplicht, het blijft nog altijd JOUW keuze.

12-12-2012, 00:45

Citaat door StreetChic:
zeg dat maar aan die freaky stalkers
Nee, dat zou je moeten zeggen tegen de tussenpersonen/koppelaars.

Blijkbaar adviseren ze jou dus geen juiste trouwmateriaal.

12-12-2012, 00:48

Citaat door hallallove:
Kan ook niet wennen aan het idee. Begrijp wat je wilt zeggen.. vooral tegenwoordig lijkt het me moeilijk. Mensen zijn al niet zo oprecht, alles is mooier dan het werkelijk is. Je kunt ook niet altijd meer afgaan op het woord van anderen, want iedereen is zo goed als maar kan en toch laat de realiteit vaker dan ooit iets anders zien.

Ow ja dan gaan ze zeggen vertrouw op Allah.. ja ik vertrouw wel op Hem, maar niet op mezelf.
Klopt, daar heb je een punt.

Denk dat het ook heel belangrijk wie de koppelaar in dit geval is. Sommige kunnen het mooier maken dan het is.

12-12-2012, 00:50
misschien is het wel juist trouwmateriaal maar niet wat je zoekt? alhoewel iemand met paranoia trekjes kun je nooit op voorhand weten





Citaat door nikita87:
Nee, dat zou je moeten zeggen tegen de tussenpersonen/koppelaars.

Blijkbaar adviseren ze jou dus geen juiste trouwmateriaal.

12-12-2012, 00:54

Citaat door StreetChic:
misschien is het wel juist trouwmateriaal maar niet wat je zoekt? alhoewel iemand met paranoia trekjes kun je nooit op voorhand weten

Tuurlijk kan dat ook, maar daarom heb je altijd de keuze om NEE te zeggen, als het niet is wat je zoekt.

Klopt, een mens kan je nooit helemaal goed kennen. Je zou in dit geval moeten kijken naar de koppelaar, als dit iemand is die dingen mooier kan maken dan het is, dan weet je het al.

12-12-2012, 00:56
goed gezegd ; ik herken ook alles van wat je zegt soubhanaAllah





Citaat door hallallove:
Kan ook niet wennen aan het idee. Begrijp wat je wilt zeggen.. vooral tegenwoordig lijkt het me moeilijk. Mensen zijn al niet zo oprecht, alles is mooier dan het werkelijk is. Je kunt ook niet altijd meer afgaan op het woord van anderen, want iedereen is zo goed als maar kan en toch laat de realiteit vaker dan ooit iets anders zien.

Ow ja dan gaan ze zeggen vertrouw op Allah.. ja ik vertrouw wel op Hem, maar niet op mezelf.

12-12-2012, 00:58


dat nee zeggen is een struikelblok ; misschien bekykt diegene het helemaal niet zo dat het ook ' anders ' kan gaan het is onnodig om op zielen te trappen vind ik persoonlyk






Citaat door nikita87:
Tuurlijk kan dat ook, maar daarom heb je altijd de keuze om NEE te zeggen, als het niet is wat je zoekt.

Klopt, een mens kan je nooit helemaal goed kennen. Je zou in dit geval moeten kijken naar de koppelaar, als dit iemand is die dingen mooier kan maken dan het is, dan weet je het al.

12-12-2012, 01:00

Citaat door StreetChic:
dat nee zeggen is een struikelblok ; misschien bekykt diegene het helemaal niet zo dat het ook ' anders ' kan gaan het is onnodig om op zielen te trappen vind ik persoonlyk


Ik snap wat je bedoeld. Dat vind ik persoonlijk ook moeilijk.

Maar dat probleem heb je zowiezo wel toch, of je nou wordt gekoppeld of niet, al leer je iemand spontaan zelf kennen en het werkt niet...een NEE moet je soms toch wel verkopen, hoe moeilijk ook

12-12-2012, 01:07
Wtf allochtoonish? Dit is gewoon nieuwswaardig

Pagina's : [1] 2