Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meisjes



11-12-2012, 21:32
kunnen echt ontzettend goed voor zichzelf opkomen, dat is 1 ding wat ze bijna allemaal gemeen hebben. Verlegen of niet verlegen, zeker of onzeker. Van alle marokkaanse meisjes die ik heb gekend en ken is er geen 1 ( hoe lief en schattig, onzeker ook) die niet totaal veranderden van lief naar woedend gewoon totaal anders wanneer ze zich beledigd voelen, iemand hun familie beledigt, hun geloof beledigt, iets doet/zegt waar ze absoluut niet tegen kunnen..
Een vriendin van mij heeft onze school nog net niet voor de rechter gesleept omdat een leraar haar opdroeg het blikje cola van een ander op te ruimen ( ik had dat gewoon gedaan, om problemen te voorkomen) Maar dit liep allemaal een beetje uit de hand
maar ik dwaal een beetje af

krijgen jullie dat van thuis mee ofzo? zou het graag willen leren

11-12-2012, 21:34


wat is jouw afkomst?

11-12-2012, 21:35
Iedereen, lijkt mij. Maar niet om onzinnige dingen. Zwijgen is toch het beste medicijn.

11-12-2012, 21:36
Ik denk dat, dat bij elk persoon wel zo is.

11-12-2012, 21:50



Citaat door Yesmina-:
Iedereen, lijkt mij. Maar niet om onzinnige dingen. Zwijgen is toch het beste medicijn.
mwah, wat vind jij onzinnige dingen?

11-12-2012, 21:55

Citaat door Maryaaam96:
kunnen echt ontzettend goed voor zichzelf opkomen, dat is 1 ding wat ze bijna allemaal gemeen hebben. Verlegen of niet verlegen, zeker of onzeker. Van alle marokkaanse meisjes die ik heb gekend en ken is er geen 1 ( hoe lief en schattig, onzeker ook) die niet totaal veranderden van lief naar woedend gewoon totaal anders wanneer ze zich beledigd voelen, iemand hun familie beledigt, hun geloof beledigt, iets doet/zegt waar ze absoluut niet tegen kunnen..
Een vriendin van mij heeft onze school nog net niet voor de rechter gesleept omdat een leraar haar opdroeg het blikje cola van een ander op te ruimen ( ik had dat gewoon gedaan, om problemen te voorkomen) Maar dit liep allemaal een beetje uit de hand
maar ik dwaal een beetje af

krijgen jullie dat van thuis mee ofzo? zou het graag willen leren
Dit bijvoorbeeld, dit is meer moeilijk doen om een beetje aandacht te krijgen.
Ruzie is ook onzinnig.

11-12-2012, 22:01
It's nature.. Iedereen bezit het

11-12-2012, 22:01
Dikke onzin. Ik kom wel voor mezelf op, maar alleen wanneer dat nodig is. De aso marokkaanse meiden die jij bedoelt gaan al schreeuwen als iemand toevallig tegen hen aan botst.

11-12-2012, 22:07
Temperament dat geldt voor de gehele Arabische wereld van marokko tot het midden oosten heb ik het idee Man en vrouw.

11-12-2012, 22:08

Citaat door Yesmina-:
Dit bijvoorbeeld, dit is meer moeilijk doen om een beetje aandacht te krijgen.
Ruzie is ook onzinnig.
okee ik vond het ook een tikkeltje overdreven, maar beter zo zijn dan altijd maar over je heen laten lopen