Bekijk volle/desktop versie : wie van de getrouwde dames



Pagina's : [1] 2

11-12-2012, 16:13
Heeft van een man gehouden met wie ze een lange relatie heeft gehad en is uiteindelijk toch met iemand anders getrouwd.
Houd je inmiddels erg veel van je man of doe je alsof en denk je weleens aan je ex.

Ik ben benieuwd.

11-12-2012, 19:08


waarom wil je dat weten

11-12-2012, 20:28
Ben je bang dat je toekomstige vrouw eigenlijk niets voor jou voelt?

11-12-2012, 20:38

Citaat door HR-adviseur:
Ben je bang dat je toekomstige vrouw eigenlijk niets voor jou voelt?
Nee mijn ex gaat een ander trouwen

11-12-2012, 20:40



Citaat door de_verteller:
Nee mijn ex gaat een ander trouwen
Ikzelf heb dit niet mee gemaakt maar mijn nicht wel. Ze voelde niets meer voor haar ex man. Maar dat komt ook omdat haar nieuwe man haar ex in alles overtreft. (een ex is niet zomaar een ex)

11-12-2012, 20:46

Citaat door SuaEsposa:
Ikzelf heb dit niet mee gemaakt maar mijn nicht wel. Ze voelde niets meer voor haar ex man. Maar dat komt ook omdat haar nieuwe man haar ex in alles overtreft. (een ex is niet zomaar een ex)
Oke
Maar heeft ze nooit van haar exman gehouden?


Bij ons was het zo dat we niet mochten trouwen met elkaar ze bleef daarna nog een jaar bij mij.
Totdat iemand haar hand kwam vragen wilde ze opeens niks van me weten..
Ik weet dat ze veel van me houd en een huwelijk in wil vluchten.
Vrouwen zijn rare wezens.

11-12-2012, 20:47

Citaat door de_verteller:
Oke
Maar heeft ze nooit van haar exman gehouden?


Bij ons was het zo dat we niet mochten trouwen met elkaar ze bleef daarna nog een jaar bij mij.
Totdat iemand haar hand kwam vragen wilde ze opeens niks van me weten..
Ik weet dat ze veel van me houd en een huwelijk in wil vluchten.
Vrouwen zijn rare wezens.
als man zijnde die veel van zijn toekomstige vrouw houdt zal er alles voor doen om tog met haar te gaan trouwen..dus om te zeggen dat vrouwenrare wezens zin, klopt maar niet in jou verhaal!

11-12-2012, 20:51

Citaat door Casawia22:
als man zijnde die veel van zijn toekomstige vrouw houdt zal er alles voor doen om tog met haar te gaan trouwen..dus om te zeggen dat vrouwenrare wezens zin, klopt maar niet in jou verhaal!
Geloof me ik heb er alles geprobeerd.
Zij wilde wel maar haar familie niet.

11-12-2012, 20:52

Citaat door de_verteller:
Oke
Maar heeft ze nooit van haar exman gehouden?


Bij ons was het zo dat we niet mochten trouwen met elkaar ze bleef daarna nog een jaar bij mij.
Totdat iemand haar hand kwam vragen wilde ze opeens niks van me weten..
Ik weet dat ze veel van me houd en een huwelijk in wil vluchten.
Vrouwen zijn rare wezens.
Ze heeft zeker van haar ex man gehouden, maar die liefde is tijdens hun huwelijk bekoeld.

Jouw verhaal is wel heel anders dan dat van haar. We kunnen nooit weten wat jouw ex denkt of voelt. Het kan best zo zijn dat ze echt verder is gegaan met haar leven. Vooral als haar toekomstige man erg leuk is en daarbij ook nog de goedkeuring van haar ouders krijgt. Klinkt hard maar het is goed mogelijk.

11-12-2012, 20:55

Citaat door SuaEsposa:
Ze heeft zeker van haar ex man gehouden, maar die liefde is tijdens hun huwelijk bekoeld.

Jouw verhaal is wel heel anders dan dat van haar. We kunnen nooit weten wat jouw ex denkt of voelt. Het kan best zo zijn dat ze echt verder is gegaan met haar leven. Vooral als haar toekomstige man erg leuk is en daarbij ook nog de goedkeuring van haar ouders krijgt. Klinkt hard maar het is goed mogelijk.
Idd hard.

11-12-2012, 21:00
Waarom wil haar fam niet dat jullie trouwen. Lijkt me vreselijk

11-12-2012, 21:08

Citaat door Nance:
Waarom wil haar fam niet dat jullie trouwen. Lijkt me vreselijk
Ze accepteren geen gescheiden man met kinderen.
Ergens begrijp ik ze wel maar ik weet niet of het voor haar een goed oplossing is.

11-12-2012, 21:17


Als het een fantastische vent blijkt te zijn dan ben jij echt een one day fly vrees ik.

11-12-2012, 21:18
Ik vind het wel sneu voor je dat ze vanwege die reden niet met jou mag trouwen. Maar ergens vind ik het ook wel zielig voor haar man want ze speelt wel met zijn gevoelens.

11-12-2012, 22:13

Citaat door de_verteller:
Ze accepteren geen gescheiden man met kinderen.
Ergens begrijp ik ze wel maar ik weet niet of het voor haar een goed oplossing is.



Erg jammer. Hoeveel kids heb je?

Pagina's : [1] 2