Bekijk volle/desktop versie : visum langtermijn....



11-12-2012, 15:39
Hallo allemaal,
Een kennis van me wil haar moeder naar nederland halen maar ze weet niet hoe, eerlijk zeggen ik weet ook niet veel informatie ik dacht gewoon visumaanvraag inleveren en dat is het, maar blijkt dat het niet zo makkelijk voor haar zieke moeder, dus om haar beetje te helpen vraag ik jullie of jullie haar kunnen helpen met informatie en advies over "visum langtermijn" .
Alvast bedankt,
Vriendelijke groet

14-12-2012, 00:19



Citaat door shahra:
Hallo allemaal,
Een kennis van me wil haar moeder naar nederland halen maar ze weet niet hoe, eerlijk zeggen ik weet ook niet veel informatie ik dacht gewoon visumaanvraag inleveren en dat is het, maar blijkt dat het niet zo makkelijk voor haar zieke moeder, dus om haar beetje te helpen vraag ik jullie of jullie haar kunnen helpen met informatie en advies over "visum langtermijn" .
Alvast bedankt,
Vriendelijke groet
Volgens mij mag je niet langer dan 3 maanden hier blijven.
Maar tot drie maanden kan wel:
http://www.indklantdienstwijzer.nl/Dialog.aspx?knowledge_id=%2fdialoogreferent%3finit %3dtrue%26prefill%3dtrue%26WensKlant%3dIemandNaarN ederlandLatenKomen

17-12-2012, 09:44
Hoi Doortje,
Bedankt voor jouw reactie.....
volgens de site van de Nederlandse ambassade in Rabat is wel mogelijk om lange termijn visum op te vragen alleen het procedure is heel lang en aangezien dat de moeder van mijn kennis met gezondheidproblemen zit wil de dochter haar visumaanvraag hier regelen.....maar goed, ik ben in iedere geval heel blij met jouw reactie dank je
vr.gr

24-12-2012, 18:35

Citaat door shahra:
Hoi Doortje,
Bedankt voor jouw reactie.....
volgens de site van de Nederlandse ambassade in Rabat is wel mogelijk om lange termijn visum op te vragen alleen het procedure is heel lang en aangezien dat de moeder van mijn kennis met gezondheidproblemen zit wil de dochter haar visumaanvraag hier regelen.....maar goed, ik ben in iedere geval heel blij met jouw reactie dank je
vr.gr
Visum voor medische redenen kan NOOIT voor langdurige (i.e. langer dan 90 dagen in een zes maanden periode) periode afgeleverd worden!

14-01-2013, 12:57


...ja dat klopt,,,, maar ze wil haar moeder bij haar laten komen om voor haar te zorgen (de moeder heeft niemand in marokko de meest familieleden zijn er niet meer)....