Bekijk volle/desktop versie : bijgeloof..



Pagina's : [1] 2

11-12-2012, 13:24
Mijn onderste ooglid trilt constant, maar heb gegoogled en dat komt voornamelijk vaak voor als je gestrest bent en slaapgebrek, in mijn geval klopt dat ook.

Alleen wij m3arba (in mijn geval) wat ik heb gehoord...
als rechteroog trilt slecht nieuws
linkeroog positief nieuws
de hik...dan praat er iemand over je...
jeuk op de neus...dan krijg je nieuws te horen.
geen warm water door de put..dan verbrand je de zjnoen. (hier geloof ik echt in, ik doe nooit warm water aan en als ik het doe, doe ik er gelijk ijskoud water achteraan..gewoon een tik) na al die horor verhalen die ik heb gehoord
Nooit iemand terug antwoorden vanuit de w.c. dit ook i.v.m. the one......zie hierboven.
en zo zijn er meerdere waar ik even niet op kan komen.......

11-12-2012, 13:29


Als je over iemand praat en degene komt juist binnen of belt ofzo, dan zal die lang leven.

11-12-2012, 13:31
Nooit 's avonds laat douche zehma om djin

11-12-2012, 13:32
geen warm water door de put..dan verbrand je de zjnoen. (hier geloof ik echt in, ik doe nooit warm water aan en als ik het doe, doe ik er gelijk ijskoud water achteraan..gewoon een tik) na al die horor verhalen die ik heb gehoord
Nooit iemand terug antwoorden vanuit de w.c. dit ook i.v.m. the one......zie hierboven

Zet eerst de koude kraan aan en dan de warme..dit klopt en is geen bijgeloof
en inderdaad niet praten op het toilet..

De rest is bijgeloof

11-12-2012, 13:34



Citaat door moslimaatjuh09:
geen warm water door de put..dan verbrand je de zjnoen. (hier geloof ik echt in, ik doe nooit warm water aan en als ik het doe, doe ik er gelijk ijskoud water achteraan..gewoon een tik) na al die horor verhalen die ik heb gehoord
Nooit iemand terug antwoorden vanuit de w.c. dit ook i.v.m. the one......zie hierboven

Zet eerst de koude kraan aan en dan de warme..dit klopt en is geen bijgeloof
en inderdaad niet praten op het toilet..

De rest is bijgeloof
Klopt dat echt van die warm water?? Ik dacht dat het bijgeloof was, en doe dus altijd gewoon warm water door put....

11-12-2012, 13:37

Citaat door Mieke:
Als je over iemand praat en degene komt juist binnen of belt ofzo, dan zal die lang leven.
o ja klopt die had je ook nog...

11-12-2012, 13:43

Citaat door Mieke:
Klopt dat echt van die warm water?? Ik dacht dat het bijgeloof was, en doe dus altijd gewoon warm water door put....
Ja,je kunt de djinn verwonden door heet water..
ik zal daliel zoeken..

11-12-2012, 13:44

Citaat door Mieke:
Klopt dat echt van die warm water?? Ik dacht dat het bijgeloof was, en doe dus altijd gewoon warm water door put....
klopt wat moslimaatjuh zegt b.v. bij net gekookte pasta afgieten...zet ik altijd standaard koud water aan en dan giet ik het pas weg ik doe nooit heet kokend water doorspoelen, ze zeggen van wel...maar bij mij is het nu een gewoonte...
Er was toch ook zo een verhaal van die vrouw in marokko ging sávonds tsayek, en had warm water gebruikt, en heel laat werd er bij haar aangebeld door een vrouw in het wit gekleed, en ze zei tegen haar waarom heb je warm water door de put gedaan, je hebt mijn kinderen verbrand, en toen zei die andere vrouw wat moet ik doen voor moesamaga, en toen zei die vrouw in het wit..maak
t3am en op die en die tijdstip gooi je het door de put, zodoende die vrouw heeft t3am gemaakt en op afgesproken tijdstip door de put gegooid, en toen zag ze door de put die vrouw die had aangebeld met haar kinderen van de t3am eten...was een goede zjen
allah oe a3lam..dit was de korte versie en zo heb ik er meer gehoord....

11-12-2012, 13:47
Bron voor deze verzameling bijgeloof?

11-12-2012, 13:49
http://www.fileden.com/files/2009/6/5/2466868//De%20Handleiding%20tegen%20Sihr.pdf Hoofstuk 10.4

11-12-2012, 13:55

Citaat door moslimaatjuh09:
http://www.fileden.com/files/2009/6/5/2466868//De%20Handleiding%20tegen%20Sihr.pdf Hoofstuk 10.4
Thanks.

11-12-2012, 13:56

Citaat door moslimaatjuh09:
http://www.fileden.com/files/2009/6/5/2466868//De%20Handleiding%20tegen%20Sihr.pdf Hoofstuk 10.4
Wil niet openen bij mij, heb je mss andere link moslimaatjuh09

11-12-2012, 13:56



Citaat door vaseline00:
klopt wat moslimaatjuh zegt b.v. bij net gekookte pasta afgieten...zet ik altijd standaard koud water aan en dan giet ik het pas weg ik doe nooit heet kokend water doorspoelen, ze zeggen van wel...maar bij mij is het nu een gewoonte...
Er was toch ook zo een verhaal van die vrouw in marokko ging sávonds tsayek, en had warm water gebruikt, en heel laat werd er bij haar aangebeld door een vrouw in het wit gekleed, en ze zei tegen haar waarom heb je warm water door de put gedaan, je hebt mijn kinderen verbrand, en toen zei die andere vrouw wat moet ik doen voor moesamaga, en toen zei die vrouw in het wit..maak
t3am en op die en die tijdstip gooi je het door de put, zodoende die vrouw heeft t3am gemaakt en op afgesproken tijdstip door de put gegooid, en toen zag ze door de put die vrouw die had aangebeld met haar kinderen van de t3am eten...was een goede zjen
allah oe a3lam..dit was de korte versie en zo heb ik er meer gehoord....
Dan weet ik het voor de volgende keer.... dank je....

11-12-2012, 13:58
sommige dingen zijn wel grappig wij mgharba n3ijkoha soms.
of.. niet over iemands benen heen lopen, anders wordt (blijft) diegene kort

11-12-2012, 14:01

Citaat door Bloempjeee:
sommige dingen zijn wel grappig wij mgharba n3ijkoha soms.
of.. niet over iemands benen heen lopen, anders wordt (blijft) diegene kort
Hahah deze heb ik nog nooit gehoord!

Ahja nagels knippen s'avonds komt ruzie van, heb ik ooit gehoord van iemand....

Pagina's : [1] 2