Bekijk volle/desktop versie : Dames help me alsjblieft.



11-12-2012, 10:27
Ik wil iemand verrassen met een nieuwe slaapkamer. Ik heb zelf wat ideetjes in mijn hoofd. Maar help me met inspiratiefoto's sites, ,ideeen. Ja ja ik betaal met groen.







Btw. Het wordt een kamer voor een getrouwde stel in de 50. Ik wil warme grijze tinten in, maar het mag niet donker worden.

11-12-2012, 10:29


Wat voor een persoon is het

vrouw, man, jongen, meisje zo ja leeftijd.

11-12-2012, 10:30

Citaat door n-aja-t:
Wat voor een persoon is het

vrouw, man, jongen, meisje zo ja leeftijd.
Heb ik net even bijgezet.

11-12-2012, 10:31
Bij de praxis hebben ze prachtig behang. Zelfs de rollen van 30 euro nu voor maar 7.50. Ik wil wat leuks halen, maar eerst even wat inspiratie.

11-12-2012, 10:33


wat heb je allemaal nodig? bed, kast nacht kastjes? behang?
tapijt?

11-12-2012, 10:37

Citaat door SarahMeknesia:
wat heb je allemaal nodig? bed, kast nacht kastjes? behang?
tapijt?
Echt alles! Ze hebben nu een oude slaapkamer. Ik wil eigenlijk het liefst geen nachtkasjes en een ruim bed met stof.
Behang idd met grijze tinten. Ik vind die rol ( tweede van rechts zo mooi, die wil ik o een wand gebruiken. En voor de rest rustig wit houden)
Het afstijlen vind ik lastig

11-12-2012, 10:41
januari hebben ze overal aanbiedingen

zoals leenbakker heeft nu 2e matras gratis
en zo hebben andere winkels ook aantrekkelijke aanbiedingen

Ik zou 1 muur behangen en de rest verven

11-12-2012, 10:44

Citaat door n-aja-t:
januari hebben ze overal aanbiedingen

zoals leenbakker heeft nu 2e matras gratis
en zo hebben andere winkels ook aantrekkelijke aanbiedingen

Ik zou 1 muur behangen en de rest verven
Ja he, anders wordt het te donker.
Lieve schat bedankt voor je moeite.

Ik zoek nog wat decoratie voor de wand aan de kant van het bed. Het wordt een zwart bed met een grote schuifdeuren kast. Over de kleur van de kast twijfel ik nog.

11-12-2012, 10:44
boxspring? kijk bij bed4less hebben mooie boxsprings en redelijk qua prijs. je kan een donker grijze bed halen of ligt creme ofzo. betreft het behang ik zou een rusitge kleur nemen met weinig print niet teveel anders wordt het druk en je kan het afbreken met een kleur anders wordt het te grijs te grauw. zoals licht groen lime groen achtig.. dat past mooie bij grijs.

11-12-2012, 10:46

Citaat door SarahMeknesia:
boxspring? kijk bij bed4less hebben mooie boxsprings en redelijk qua prijs. je kan een donker grijze bed halen of ligt creme ofzo. betreft het behang ik zou een rusitge kleur nemen met weinig print niet teveel anders wordt het druk en je kan het afbreken met een kleur anders wordt het te grijs te grauw. zoals licht groen lime groen achtig.. dat past mooie bij grijs.
Ik ga dan even kijken of ze leuke bedden hebben. Zat net ook te kijken op wehkamp.nl dan kan ik prijzen vergelijken.

BEdankt!

11-12-2012, 11:23
Je gaat dit toch niet als cadeau voor iemand doen. Stel diegene vind het niet mooi ofzo?

11-12-2012, 11:44

Citaat door HR-adviseur:
Je gaat dit toch niet als cadeau voor iemand doen. Stel diegene vind het niet mooi ofzo?
Ik weet wat de wensen zijn en het is goed geregeld. Ik doe het niet alleen... komt wel goed.

11-12-2012, 11:47


Als het voor een wat ouder stel is, zou ik een boxspring doen. Dat is wat hoger. Een bed gaat jaaaaren mee, dus als ze wat slechter ter been zijn komen ze daar makkelijker uit. Verder zou ik het lekker neutraal houden. Behangen met glasvezel, dat kan je verven hoe je het wil. 1 muur een kleurtje geven en de rest gebroken wit. Gebruik rustgevende kleuren, dus geen knalrood, dat wekt juist agressie op. Houd alles een beetje neutraal en kleed het aan met leuke kleurtjes. Dus het beddengoed een kleurtje, kaarsjes, kussentjes en gordijnen een kleurtje. Misschien een leuk tapijt erbij ?!

Is het een grote slaapkamer? Doe een leuke boekenplak en zet de qoraan er op enzo..

11-12-2012, 11:51
Misschien vind je hier leuke ideeën; http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4482586&highlight=