Bekijk volle/desktop versie : te dik?? afvallen voor die jongen waar jij zelf ziels veel van houdt of tog maar nie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

28-12-2004, 17:08
ik ben hier nieuw en leek me leuk om ook een verhaal te schrijven. ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden. zo niet wil ik dat graag weten bedankt.

ik bekeek me zelf voor de 100ste keer weer in de spiegel. en het enigste wat ik zag is een dikke meisje van 18 jaar bruin krullend haar blauwe groene ogen ik vond me opzich best wel een mooi meisje maar ik was 1,70 en had maat 46 en dat zat me behoorlijk dwars. ik was altijd de dikste en dat deed me pijn ik heb duizend dieets gevolgd maar niks hielp. ik was al drie jaar verliefd op amin maar hij had geen interess in mij we waren gewoon klasgenoten. ik voelde me ook vrselijk ongelukkig en die enige die dat wist was me beste vriendin samia ik was met haar opgegroeid en hield veel van haar tegenover mij is zij 1,70 volslank en trekt altijd de aandacht van jongens. terwijl ik verder zat dag te dromen hoorde ik me telefoon gaan. ik nam op. het was me beste vriend ridouan hij stond altijd klaar voor me. maar nu had ik geen zin in hem en zei dat ik moest gaan hij had er begrip voor en hing op. ik keek vor me uit en moest huilen waarom ben ik diegene die dik en lelijk moet zijn. ik hoorde me moeder roepen en rende naar de douche en waste mij gezicht.

MAMA: a amina
A: ja mama. ik liep naar benden en zag me broer nourdin staan ik ging naar de keuken en pakte een appel.
N: ewa vertzak zit je weer te eten.
A: laat me nou 1 keer met rust nourdin. en nourdin zag dat iets me dwars zat en liet me maar met rust. hij was 20 en zag er goed uit ookal is ie me broer. ik hield wel van hem maar hatte het als ie me zat te pesten over me eet gedrag en dat hatte ik zelf ook. me meoder leip de keuken in en zei dat ik moest heplen met eten maken. en dat deed ik ik heilp me moeder en legde alles neer precies waneer het eten was op gedien kwam me vader. ik ging naar hem toe en zei salam baba. hij zei salam a benti. ik gaf hem een kus op ze voorhoofd en ging naar boven op me bed liggen ik had geen zin om te eten. me zusje samia kwam naar em toe.
s: wat is er amina jij kijkt zo verdrietig.
a: niks samia helemaal niks. en toen kreeg ik tranen en begon te huilen om hoe ik eruit zag en ik dacht bij me zelf verman je zelf.
s: oo zus niet huilen als je niet wil vertellen wat je dwars zit hoef dat niet laat em je tenminste troosten.
en dat liet ik haar ook ze was zo leif ook al was ze 1 jaar jonger dan mij. ze begreep me best wel goed. ze had style haar en had bruine ogen ze was 1,60 en was ook slank. ik zei tegen haar dat ik wil slapen en ze vroeg voor de zeker heid of ik niet wou eten ik zei tegen haar nee en ze zei oke en liep weg.


volgende dag:
de wekker ging en ik stond met moeite op want ik had niet zo goed geslapen. ik ging douche en deed me wijden kleren aan( zodat ej me dikheid niet zo goed kon zien) enb deed me haar in een kont. toen ik naar benden ging zag ik dat me 14 jarige broertje al wakker was en hij is egt zo lief tegen mij hij peste me nooit en vertelde me altijd alles over de meiden. ik ging ontbijten en ik zag dat het al 7,30 was ik pakte me spullen en deed me schoenen en jas aan en liep naar buiten daar zag ik me vriendin samia a.
s: ewa scg°hatje van me alles goed.
a: gaat wel maar met jou.
s: oo samia kom op je bent niet dik je bent een mooi meisje egt waar.
ik mopelde: jaja waarom heeft amin niks door.
s: hij is gewoon dom laat hem.
a: en hoe gaat het verder met het leven samia
s: ewa gaat wel goed je weet je wel. en hoe gaat het met je broer nourdin .
a: goed goed.
samia heeft al heel lang een oogje op me broer maar durf het niet tegen me te vertellen en ik weet ook dat hij haar heel leuk vindt maar ook niet durfyt toe te geven.dus met de tijd komt het wel. toen we op de sgoolplein waren aangekomen zagen we ridouan staan en we leipen gelijk naar hem toe we gaven hem de gewoonlijke vier kusjes groet en gwe praatte met hem over koetjes en kalfjes. toen de bel ging gingen we allemaal naar les weer een saaie dag voor de boeg. ik zat in les en amin kwam te laat en de enige plek die leeg was was die bij mij omdat samia bij ridouan ging zitten. en hij liep naar de plekj waar ik zat en zei hallo. me hart ging drie keer sneller kloppen inplaats van 1 keer ik stordde hallo terug en gaf me een glimlach. hij zag er weer geweldig uit metmet zijn witte armani broek en bruine pradas en ze ogen waren goor en mooi bruin en waneer hij lag krijgt hij kuiltje hij had een bruine jas met daar ondereen wit truitje ik kon me oegn niet van hem af houen en opeens draaide hij om en zei en hoe vindt je dat ik etruit zie samie te overdreven of goed. ik wist niet wat ik hoorde hij kende me naam ik zei heel schor nee hoor je ziet er leuk uit. en hij zei vervolgens oke ken je je dan nu veder bij de les houden want ik ken er niet tegen als iemand mij verdomme de hel tijd naar me staart. ik werd helemaal rood en kreeg tranen in me ogen. ridouan die alles hoord( hij zat voor me) draaide om en zei ken jij verdomme je grote bek houden ik wil me bij de les houden. ik verbaasde me ridouan doet anders nooit zo en samia keek me ook verbaasd aan . de leraar die alles hoorde zei dat ridouan maar gauw moest wegwezen en ridouan zei: met genoegen mensen hebben ook geen respect voor iemand anders zijn gevoelens en hij liep weg. amin die lachte en pakte zijn spullen en ik keek hem verbaasd aan en hij zei: wat dnek je dat ik naast een koe zoals jij wil gaan zitten ik ga naast samia zitten die is tenminste een stuk. ik kreeg tranen in me ogen en pakte me spullen en rende uit de klas weg van alles ik rende langs ridouan heen hiuj riep me nog maar ik luisterede niet ik ging naar de w.c en bleef daar zitten huilen. ik hoorde samia stem maar had geen zin om wat te zegge samia zei: oo amina let tog niet op die sukkel amina ik weet dat het pijn doet hij is je niet waard oo samia ik wou dat ik je kon helpen en ze liep weg. ik huilde en huilde. en stond op en leip naar huis ik lette op niemadn en ging naar em kamer. en ik zag een brief niet wetend dat deze brief me levn zou veranderen


als jullie geen vervolg willen wil ik dat graag weten bedankt

28-12-2004, 17:22


ga dooooorrr 2de faaaaaannnnn

28-12-2004, 17:34
en mie is je 3e fan by the way is di egt gebeurd??...xXx...boessa..

28-12-2004, 17:43
ga dooooooorrrrrrrr yalah typen die handel

28-12-2004, 18:08


ga door leuk verhaal

28-12-2004, 18:48
ik keek naar de brief ik wou er helaam niet weten wat er in stond dadelijk stond er wat in over hoe ik er uit zag. ik huilde over die gedachte ehn pakte de brief op en begon het te scheuren. keek naar naar em buro en zag een foto van ridouan ejn mij ik pakte het op en gooiede het tegen de muur. ik huilde verder en zakte op de grond neer en huilde tot dat ik in slaap viel. toen ik wakker werd vioelde ik me zwaar en ziek ik had over spierpijn en ik stond op en ging naar de douch ik zag dat me ogen rood en dik waren ik waste me gezicht en ging naar me kamer deed me pyma aan. en ging vervolgens naar beneden ik zag dat niemand thuis was. me ouders waren zeker op visete. me zusje samia was zeker bij de zusje van samia me vriendin. (eerst was het raar omdat em zusje ook zo heten als em vriendin maar nu niet meer) hakim(me 14 jarige broertje) was zker meiden aan het versieren ik moet lachen om die gedachten. nourdin is zker bij vrienden. ik had zin om te koken en dat deed ik ook ik maakte couscous etrwijl ik aan het koken was kwamen ze een voor een naar huis. toen iedereen er was zette ik alles aan tafel. keek goed of iedereen er was maar niet iedereen hakim miste we nog maar hij zou nog lang niet komen dus hield ik wat over voor hem. toen we aan het eten waren kwam hakim en hij vroeg wie er hand gekookt me moeder vervolgde met amina heeft gekookt hij keek droeviger en ik vroeg: wat is er?? hij zei:: nou mis ik je kooktalent ik wil je eten en geen brood waarom. en vervolgens moets iedereen lachen zelfs me vader die bina nooit lachtend het was een prachtig gezicht en hij zei: wat lagen jullie. ik zei : aaa gek ik heb voor je over gehouden. en zijn gezicht klaarde op en toen gaf ik zijn deel. toen me zusje en ik klaar waren met opruimen ging ik naar em kamer en zag dat me kamer een rotzooi was uik ging me kamer vervolgens opruimen en zag de brief die ik had gekregen maar omdat ik het had versnipperd kon ik niet meer zien van wie of over wat het ging. toen ik klaar was met opruimen zag ik dat het 10 uur was. ik moets weer aan amin denken ik kon het niet geloven. ik zag tegen om morgen naar school te gaan. ik wou net me bed in gaan toen ik een berichtje kreegik maakte het open en zag dat het van ridouan kwam ik las het vervolegns::
het spijt me ik heb het gehoord van samia hij is je niet waard egt waar je bent beter waard. ik hou van je

liefs ridouan.
ik las het nog een keer en nog een keer er stond gewoon dat hij van em hield maatr dat heeft hij nooit gedaan. het zou wel niks bedoelt hebben misgien bedoelde hij gewoon als een zusje. met me gedachten bij ridouan viel ik in slaap.
ik werd om 6,45 wakker ik stond op met gemak en ging snel douchen. kleede me aan en pakte me spullen ik zag dat het al 7,15 is en me broertje en me zusje warren niet wakker dus maakte ik ze wakker voordat ze te laat komen ze waren hartstikke dankbaar en ik liep naar benden ik ging vervolgens ontbijten etrwijl ik zat te ontbijten kwam me broer nourdin. ik hoop maar niet dat hij komt om me weer eens weer te pesten maar nee hij kwam naast me zitten en hij zei: ik wil met je praten. ik zei: oke begin maar.
n: heeft samia een vriend??
a: waarom????????? hihihih
n: kom op zomaar een vriend van mij vindt haar leuk.
a: waarom leiegn als je nog een keer liegt vertel ik niks over hoe haar gevoelens tegen over jou zijn. oeps en voor ik het wist had ik het al gezegd.
n: zozo en zusje van me vertel me maar dat zo snel mogelijk.
a: nee voordat jij iets verteld dan pas vertel ik het.
n: oke oke ik denk dat ikverliefd op haar ben.
a: zozo oke zij is ook op jou.
en voor ik het wist had ik haar nummer al aan nourdin gegeven hij was me eeuwig dankbaar zei hij. hij was zo blij dat ik de tijd was vergetn en zag op de klok dat ik moest op schieten ik deed me schoenen aan enging weg. ik keek om me heen of samia er was maar geen samia te bekennen dus ging ik maar aleen naar school. de weg naar school moest ik aleen aan amin denken en wat zou er gebueren op school daar heb ik ehlaam niet aangedacht. toen ik op school was aangekomen was er geen samia of ridouan te bekennen. wat zou er zijn?????????

28-12-2004, 18:49
Alsje Blieft Hier Me Vervolg Ik Ben Egt Blij Dat Jullie Het Leuk Vinden

28-12-2004, 19:27
ga snel verder

28-12-2004, 19:39
Ga door hij is spannend man lees ook mijn verhaal Waarom moeten ze mij altijd hebben

28-12-2004, 19:56
leuke verhaal hoor
ga gauwe verder

-xxxx-diekkie

28-12-2004, 19:58
leuke verhaal hoor
ga gauwe verder

-xxxx-diekkie

28-12-2004, 20:09
je verhaal doet wel.
weet je wat het leuke is dit verhaal is weer heel anders
meeste verhalen zijn de meisjes mooi slank enzo of
er word iemand verkracht of uitgehuwelijkt
maar goed ik w8 op je vervolg

28-12-2004, 20:18


wat een leuk verhaal wil je verder gaan


xxies van mij

28-12-2004, 21:15
Hey meid ben je nieuwe fan
Leuk verhaal doess ga snel door schat
xxx

28-12-2004, 22:09
lieverd ga gauw verder je nieuwe fan

ja kan schrijven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36