Bekijk volle/desktop versie : te dik?? afvallen voor die jongen waar jij zelf ziels veel van houdt of tog maar nie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

28-12-2004, 17:08
ik ben hier nieuw en leek me leuk om ook een verhaal te schrijven. ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden. zo niet wil ik dat graag weten bedankt.

ik bekeek me zelf voor de 100ste keer weer in de spiegel. en het enigste wat ik zag is een dikke meisje van 18 jaar bruin krullend haar blauwe groene ogen ik vond me opzich best wel een mooi meisje maar ik was 1,70 en had maat 46 en dat zat me behoorlijk dwars. ik was altijd de dikste en dat deed me pijn ik heb duizend dieets gevolgd maar niks hielp. ik was al drie jaar verliefd op amin maar hij had geen interess in mij we waren gewoon klasgenoten. ik voelde me ook vrselijk ongelukkig en die enige die dat wist was me beste vriendin samia ik was met haar opgegroeid en hield veel van haar tegenover mij is zij 1,70 volslank en trekt altijd de aandacht van jongens. terwijl ik verder zat dag te dromen hoorde ik me telefoon gaan. ik nam op. het was me beste vriend ridouan hij stond altijd klaar voor me. maar nu had ik geen zin in hem en zei dat ik moest gaan hij had er begrip voor en hing op. ik keek vor me uit en moest huilen waarom ben ik diegene die dik en lelijk moet zijn. ik hoorde me moeder roepen en rende naar de douche en waste mij gezicht.

MAMA: a amina
A: ja mama. ik liep naar benden en zag me broer nourdin staan ik ging naar de keuken en pakte een appel.
N: ewa vertzak zit je weer te eten.