Bekijk volle/desktop versie : Palestina: Eerste officiële staats bezoek naar Turkije.



11-12-2012, 00:03








Mahmoud Abbas: Niemand moet het raar vinden dat Palestina zijn eerste officiële bezoek als eerst naar Turkije gaat. Wij bedanken de broeders in Turkije voor de steun aan Palestina.







ANKARA, December 10, 2012 (WAFA) – President Mahmoud Abbas Monday arrived in Ankara on a three-day official visit during which he will meet several Turkish senior officials.

Abbas is scheduled to meet with his Turkish counterpart President Abdullah Gul and Prime Minister Recep Erdogan and a number of Turkish senior officials.

Abbas will also give a speech at the Turkish parliament in Ankara and attend a ceremony held by the embassy of the state of Palestine in Turkey in honor of the great efforts made by Turkey to support the Palestinian bid at the United Nations General Assembly as well as the vote in favor of Palestine.

M.H.



http://english.wafa.ps/index.php?action=detail&id=21288

http://www.google.com/hostednews/getty/article/ALeqM5i1snYofGmC8JXaBs0c_pkm8gRcew?docId=158128736

http://www.hurriyetdailynews.com/abbas-expresses-gratitude-for-turkeys-support-to-palestine.aspx?pageID=238&nid=36583

11-12-2012, 00:06









11-12-2012, 00:19
Wij zien Palestijnse bloed als Turkse bloed. Wij zien geen verschil tussen ons zelf en onze moslim broeders. Wanneer 1 Palestijn wordt vermoord door Israel , 80 miljoen moslims in Turkije huilt voor de Palestijnen.

Onze steun aan de Palestijnen zal doorgaan tot de aller laatste druppel bloed elhamdulillah!

11-12-2012, 00:29
Nu nog de Turkse eerwraak voor die vermoordde Turken met hulpgoederen op dat schip ......

11-12-2012, 00:31



Citaat door newjew:
Nu nog de Turkse eerwraak voor die vermoordde Turken met hulpgoederen op dat schip ......
Dat gebeurd nu al. Israel = een geïssoleerde land geworden. Vroeger had Turkije handel op regering niveau , alles is stop gezet , precies zoals Erdogan het wou hebben.

En de mooie daarnaast is dat er 3 eisen worden gesteld aan Israel.

1= vergoeding betalen aan de slachtoffers van de mavi marmara.
2= op regering niveau excuses aanbieden aan Turkije.
3= De illegale blokkade in Gaza opheffen.

11-12-2012, 00:35
Ik wacht het wel af duurt mij te lang ik had oog om oog tand om tand verwacht zijn ze een beetje soft gewoiden lijkt het wel

weet je nog die griek die de Turkse vlag uit de mast wilde halen een nekschot en opgelost .... dat is de Turkisch way niet op deze shizle manier praten en ondertussen worden er Palestijnen vermoord en meer vanPpalestina bezet gehouden

11-12-2012, 00:38

Citaat door newjew:
Ik wacht het wel af duurt mij te lang ik had oog om oog tand om tand verwacht zijn ze een beetje soft gewoiden lijkt het wel

weet je nog die griek die de Turkse vlag uit de mast wilde halen een nekschot en opgelost .... dat is de Turkisch way niet op deze shizle manier praten en ondertussen worden er Palestijnen vermoord en meer vanPpalestina bezet gehouden
Turkije heeft het recht niet om Israel te aanvallen doordat de aanval op internationale wateren is gebeurd. Maar Turkije kan Israel wel aanklagen en dat hebben ze gedaan. De rechtzaak loopt.

En niet vergeten dat Erdogan heeft bereikt wat die wou bereiken. Namelijk een gebeurtenis zodat hij de banden met Israel kon verbreken en 100% steun aan Palestina kon geven.

11-12-2012, 00:44

Citaat door AliUitBombali:
Turkije heeft het recht niet om Israel te aanvallen doordat de aanval op internationale wateren is gebeurd. Maar Turkije kan Israel wel aanklagen en dat hebben ze gedaan. De rechtzaak loopt.

En niet vergeten dat Erdogan heeft bereikt wat die wou bereiken. Namelijk een gebeurtenis zodat hij de banden met Israel kon verbreken en 100% steun aan Palestina kon geven.
Turkije moet ze ook in internationale wateren terug pakken is oh zo simpel een beetje jodenstreken en klaar

of vanuit Palestina Turkse soldaten en militair materieel in de havens van Gaza/Palestina ze zijn welkom in Palestina komt er een terrorjood de huizen ombuldozeren dan kunnen ze actie ondernemen toch.

11-12-2012, 00:52
Turkije zal nooit zulke terroristische dingen doen. Op internationale wateren mensen neerschieten? Door dit soort terroristische acties van Israel hebben ze nog amper steun op internationale gebied.

Op termijn is het gedaan met Israel.