Bekijk volle/desktop versie : Vanmorgen..



Pagina's : [1] 2 3 4

28-12-2004, 16:49
Ik heb dus vannacht bij zo een lekkere jongen geslapen.. en ik werd vanmorgen rond zes uur uit mezelf wakker. Ik ging toen met mijn hand over zijn buik die zo mooi gespierd is en ik voelde toen zijn harde leuter en echt mensen.. ik werd helemaal nat tussen mijn benen ik heb toen zijn boxershort, die ik aanhad uitgedaan en ben zachtjes, terwijl hij nog sliep over hem heen geklommen, met mijn hand over zijn leuter geaaid die echt keihard was, ochtendstijve denk ik, en heb hem er voorzichtig ingeschoven, in mijn p oesje dus he.. nou echt hij werd bijna wakker toen ben ik gestopt met bewegen en toen hij er helemaal in zat ging ik als een gek tekeer en je had zin gezicht moeten zien whahahaha.. hmmmm heeeeerlijk..

dat is pas een lekkere manier om wakker te worden he

28-12-2004, 16:59

Ja man, heerlijk.

28-12-2004, 17:00
jij bent gewoon een vent

28-12-2004, 17:11
je hebt totaal geen ervaring. je gaat met toch niet vertellen hij in je zat, terwijl hij nog sliep...kop op zeg. was het wel een levende.!! hahaha

28-12-2004, 17:15

Waarom zou ik liegen farkous?

Tairlille, ik zweer het je, daarom zeg ik ook een ochtendsstijve. Misschien deed hij wel net alsof hij sliep

28-12-2004, 17:17

Citaat door liquiddreams:
Waarom zou ik liegen farkous?

Tairlille, ik zweer het je, daarom zeg ik ook een ochtendsstijve. Misschien deed hij wel net alsof hij sliep
En in zijn slaap diekt hij je ook zeker.

28-12-2004, 17:19

Citaat door Adela:
En in zijn slaap diekt hij je ook zeker.
Zou wel lekker zijn ja..

28-12-2004, 17:20

Citaat door liquiddreams:
Waarom zou ik liegen farkous?
en ben jij klaar gekomen

28-12-2004, 17:28

Citaat door farkous:
en ben jij klaar gekomen
Neej ik kom niet klaar door n euken

28-12-2004, 17:32

Citaat door liquiddreams:
Neej ik kom niet klaar door n euken
door: !!!!!

28-12-2004, 17:33
wat is je huisnummer?
hhehe

28-12-2004, 17:42

Citaat door liquiddreams:
Neej ik kom niet klaar door n euken
Jij hebt nog niet de goeie minnaar tegen gekomen

28-12-2004, 17:43


Citaat door farkous:
Jij hebt nog niet de goeie minnaar tegen gekomen
ruik ik hier n hint

28-12-2004, 17:44

Citaat door SmoothOperator:
You monster..........








en Tairlille, dit is een sex topic geen nederlandse inburgeringscursus

28-12-2004, 20:21

Citaat door liquiddreams:
Ik heb dus vannacht bij zo een lekkere jongen geslapen.. en ik werd vanmorgen rond zes uur uit mezelf wakker. Ik ging toen met mijn hand over zijn buik die zo mooi gespierd is en ik voelde toen zijn harde leuter en echt mensen.. ik werd helemaal nat tussen mijn benen ik heb toen zijn boxershort, die ik aanhad uitgedaan en ben zachtjes, terwijl hij nog sliep over hem heen geklommen, met mijn hand over zijn leuter geaaid die echt keihard was, ochtendstijve denk ik, en heb hem er voorzichtig ingeschoven, in mijn p oesje dus he.. nou echt hij werd bijna wakker toen ben ik gestopt met bewegen en toen hij er helemaal in zat ging ik als een gek tekeer en je had zin gezicht moeten zien whahahaha.. hmmmm heeeeerlijk..

dat is pas een lekkere manier om wakker te worden he
Je hebt hem gewoon verkracht
:schok:

Pagina's : [1] 2 3 4