Bekijk volle/desktop versie : MoCrO-LoVe



Pagina's : [1] 2

28-12-2004, 16:11
He mensen ik begin nu met een verhaal, maar eerst wil ik zegge dit is een fantasie verhaal dus het is niet waargebeurd. Ik schrijf hem samen met me vriendin Hassna......

'Salimaaaaaaaaaa opstaan' Ik hoor me moeder al schreeuwen, ik kijk naar me wekker en ik zie dat het al 12:00 is. Ik dacht bijmezelf SHxT, we zouden vandaag naar familie in Antwerpen gaan, en ik ben nog helemaal niet aangekleed. 'Mam, ik moet nog effe snel douchen' 'Ewa snel, je moet ook altijd te laat zijn he' Terwijl ik douche hoor ik me broer keihard tege de deur kloppen. 'Shiet op a kreng, ik moet ook nog gaan douchen' 'Rusti aan ik ben er nog maar pas in' Karim ook altijd op het laatste moment stressen, alleen omdat die vandaag me achternicht gaat zien in Antwerpen. Ik ging snel douchen en toen ik klaar was deed ik de deur open en voordat ik het merkte kreeg ik een klap van me broer. 'Ik zei tog tege je snel a kreng' 'Hou je bek a sukkel' En ik rende snel me kamer in. 'Over een kwartier is iedereen klaar en vertrekken we' Ik hoorde mijn vader al schreeuwen van beneden. Ik deed snel me kleding aan en ik chekte of me afro-kapsel goed zat, maar het het zat niet dus moest ik het droog fohnen. Ik rende snel naar beneden en at snel een boterham.

............................................

Ik hoor wel van jullie of jullie het verhaal goed vinden
Kus LisaMAFFIA en Hassna

28-12-2004, 16:33


He meiden ik ben jullie eerste fan en het is
een mooie begin kan niet w8en op meer.Ga snel verder

Dikke kus+knuffel Fadoua

28-12-2004, 16:44
mooiiiii ga snel verder ik ben je 2e fan...

28-12-2004, 18:28

Citaat door lisamaffia:
He mensen ik begin nu met een verhaal, maar eerst wil ik zegge dit is een fantasie verhaal dus het is niet waargebeurd. Ik schrijf hem samen met me vriendin Hassna......

'Salimaaaaaaaaaa opstaan' Ik hoor me moeder al schreeuwen, ik kijk naar me wekker en ik zie dat het al 12:00 is. Ik dacht bijmezelf SHxT, we zouden vandaag naar familie in Antwerpen gaan, en ik ben nog helemaal niet aangekleed. 'Mam, ik moet nog effe snel douchen' 'Ewa snel, je moet ook altijd te laat zijn he' Terwijl ik douche hoor ik me broer keihard tege de deur kloppen. 'Shiet op a kreng, ik moet ook nog gaan douchen' 'Rusti aan ik ben er nog maar pas in' Karim ook altijd op het laatste moment stressen, alleen omdat die vandaag me achternicht gaat zien in Antwerpen. Ik ging snel douchen en toen ik klaar was deed ik de deur open en voordat ik het merkte kreeg ik een klap van me broer. 'Ik zei tog tege je snel a kreng' 'Hou je bek a sukkel' En ik rende snel me kamer in. 'Over een kwartier is iedereen klaar en vertrekken we' Ik hoorde mijn vader al schreeuwen van beneden. Ik deed snel me kleding aan en ik chekte of me afro-kapsel goed zat, maar het het zat niet dus moest ik het droog fohnen. Ik rende snel naar beneden en at snel een boterham.

............................................

Ik hoor wel van jullie of jullie het verhaal goed vinden
Kus LisaMAFFIA en Hassna
Thanx meiden voor jullie reacties, hier een vervolgje voor jullie
Kus LisaMAFFIA en Hassna

'Sallaam 3alaikoem' Ik groette iedereen in de kamer van mijn familie en ging snel naar mijn achternicht die met Karim, mijn broer aan het praten was. 'Souad kom dan gaan we naar buiten' zei ik tegen haar. 'Salima ik was met haar aan het praten jah' zei Karim boos tege me. 'Ewa safie, we gaan wel straks verder Karim' zei me nicht Souad tege Karim. Snel gingen we naar buiten. 'Waar zullen we naartoe gaan?' vroeg ik aan Souad 'Kom dan gaan we naar een pleintje waar mijn vriendinnen en vrienden altijd rondhangen'
Daar aangekomen zag ik een jongen me aanstaren ik dacht in me eigen mijn haar zal het wel zijn, want veel mensen kijken me aan als ik kom aanlopen met m e afrohaar en dat vinden ze altijd raar, maar jah. 'He peepz dit is mijn nichie Salima ze komt uit Noord brabant in Nederland' Ik keek de mensen aan en zag die jongen die me aankeek en een andere jongen en meisje die samen een stel vormde, ik lachte naar ze en zei 'Aangenaam ik ben Salima' en ik gaf ze alledrie een hand. 'Ik ben Mohamed' zei die jongen die me nog steeds aanstaarde met een bigsmile en die andere jongen heette Omar en het meisje heette Warda. Ze vroegen me wat ik in het dagelijkse leven deed en wat voor opleiding ik deed. Al snel ging het stel weg en bleven ik, Souad en Mohamed over. 'Ewa heb je een vriend?' vroeg Mohamed me. 'Nee' zei ik. Ik vond het een raar ventje en vroeg aan me Souad of we weg konden gaan, ik voelde me namelijk niet echt op me gemak. 'Ja, lieverd' zei Souad tege me. Ik was blij. 'Ewa heb je een tel?' vroeg hij me. 'Já, waarom?' 'Nou wil je me jouw nummer geve, dan kunnen we gewoon contact houden enzo' 'Nou liever niet' zei ik. Ik zag aan zijn ogen dat hij teleurgesteld was, maar ik ben niet zo een meisje die me tel aan iedereen gaf. 'Oke, maak nie uit, veel plezier verder' 'Oke jij ook he, doei' zei ik tege hem

......................................

Voor onze twee lieve fans
Kus LisaMAFFIA en Hassna

28-12-2004, 18:34


heej sgaatjess..hier spreekt jullie 3e fan ...xXx..boesssa gaah gauw verder...

28-12-2004, 19:10
schat nieuwe fan erbij
ga gauw verder
leuk begin


kussie van mij :blauwkus:

29-12-2004, 15:20
Ewa nou gaat XXItoe_ZinaXX verder alias Hassna my mattie 4 life
Laf ya
Kis LisaMAFFIA

29-12-2004, 15:22
LissaMaffia....You're GoOd..haha dat tweede stukje is goed..ik schrijf volgende keer wat erbij, moet nu weg..xkusx

30-12-2004, 17:43
'Dat zijn dus mn vrienden..schatjes heej...wat vind je van die mohammed?'vroeg mn nicht. 'Jah, hij is wel mooi, maar hij kijkt te veel..pfff ik word gek van die ogen..wat is er nou? Heb ik soms iets op mn gezicht ofso??"vroeg ik. 'Salimaa..je weet dat je mooi bent, dus niet zeiken, hij vond je gewoon leuk , zag je dat niet, ik zie dat meteen jonge, hij kijkt nooit zo erg...'zei mn nicht mysterieus. 'Ja , het zal wel'antwoorde ik niet geinteresseerd. 'Waar gaan we heen? Zullen we ff naar huis gaan, ik denk dat het eten al klaar is..''Is goed 'antwoordde mn nicht.
'Salaam , en was het leuk buiten? Heb je je lieve neef een beetje gemist?' vroeg mn gekke broer Karim. 'Ja..ze heeft je lelijkheid gemist jah' antwoordde ik. Lachend gingen ik en mn nicht naar binnen. En ik zag hoe mn broer mn nicht aan het bekijken was. Hij vindt haar duidelijk leuk , dacht ik in mezelf..en langzaam dwaalde mn gedachten af..en zonder dat ik het zelf in de gaten had dacht ik opeens aan de Mohammed. Wat wilde hij mij zeggen met die blik? Maar gelijk dacht ik aan hoe veel jongens players zijn, en ik dacht : wat een player pff..'Salimaaa!! Dit is al de derde keer dat ik je roep..Aan het dromen jek..vertel..over wie?? Vroeg mn nicht Souad. 'Nee niks, ik zat te denken over zo'n opdracht voor school'zei ik, en voelde dat ik rood werd. Ik stond op 'Ik moet ff naar de wc, lieffie, kom zo terug ' En liep naar de wc. Ik zag mn nicht weer druk in gesprek met mn broer. Het is best een mooi stel , dacht ik bij mezelf. En deed de wcdeur dicht.
'hmmmm, lekker was die couscous man'zei mn broer. We bleven nog een paar uurtjes kletsen, tot ik mn vader hoorde: 'het is tijd om weer naar huis te gaan'En gelijk daarna hoorde ik , zoals het altijd gaat, 'waarom blijven jullie niet slapen? We hebben jullie zo lang niet meer gezien''Nee, nee,morgen moet ik weer werken, zei mn vader. 'We komen gauw weer langs'' We namen afscheid, en ik zag hoe mn broer nog een laatste blik richting mn nicht deed. Helemaal in Love ofsoo...dacht ik...zo had ik mn broer nog nooit gezien.

31-12-2004, 15:03
leuk ga verder joh

31-12-2004, 15:48
rlxe stukje Hassna, ik ga wel de volgende keer verder, heb nou namelijk geen tijd
He mensen thamx voor jullie reacties
LisaMAFFIA

04-01-2005, 03:07
gA SNEL VERDER
B0ESA

04-01-2005, 17:01


ewa zied met jullie verhaal

04-01-2005, 18:59
he 15 enzo

zehma een vervolgje geschreven joh
oke ik ga wel verder

Toen Hassana Fouad had geredt, zag ze dat Laila nog steeds boven water was en ze zwom weer terug, ze redde haar en samen zwommen ze naar amerika. Toen ze daar aankwamen zagen ze een jongen met een bochel lopen, Laila zo tege Hassana: 'Hassana waarom heeft die jongen een bochel op zijn rug??' Hassana zo van jah die jongens zijn klokkeluiders van beroep en die hebben een bochel zodat ze worden herkend. Ooh, dus Hassana liep op die jongen af en vroeg aan hem hoe heet je?? en toen zei hij jah aangenaam ik ebn Hakim en jij??? jah ik ben hassana en dit is mijn zusje laila.

laila

Ik keek hem aan en zag alleen die lelijke bochel op zijn rug. Maar jah niet iedereen is geboren met een normale rug. Ik dacht zo wat is amerika tog raar en ik liep verder. Ik liet me zus achter met Hakim, ze waren gezellig aan het kletsen en ik vond ze wel een leuk stelletje ( sorry Hassana maar ik ben op wraak uit op hakim) .......

15 enzo de rest mag jij schrijven

04-01-2005, 19:39
Ik schrijf wel later En iedereen komt aan b0d
Maar De bijpersoon genaamd laila heeft niet z0 g0ed toekomst zie ik :P


Klein begin


(toen de vlot zinkte)
Hassana keek achterom en zag opeens laila spartele in het water met haar kroeschhaar.
Laila begon al te huilen, maar opeens kwam ze er achter kroeschaar niet zinkt, dus zwom ze naar amerika onder weg werd ze n0g gebeten door een haai, maar die vond haar zwaar vies en tufte haar zo uit met een n0g halve afro kapsel zwom ze naar Amerika,

safi kga straxwel verder
T0 be continued

Pagina's : [1] 2