Bekijk volle/desktop versie : Dringend een Appartement gezocht in NL of Belgie, ( problemen met mijn man)



10-12-2012, 13:18
Ben dringend op zoek naar een appartement in Belgie of NL, heb problemen met mijn man en hij wilt gewoon niet inzien dat zijn kindjes hier onder lijden inclusief mij.
Heb 3 kindjes, en trek het niet meer.
Welke dame kan mij helpen, aan een appartement die ik kan huren, ?

10-12-2012, 14:10


Ik denk niet dat je snel een woning kan vinden aangezien er heel veel mensen zijn die opzoek zijn naar een woning!

Denk goed na voordat je wat gaat doen, vermijdt de shajtaan gedachtes!!


Citaat door mehartdoetpijn:
Ben dringend op zoek naar een appartement in Belgie of NL, heb problemen met mijn man en hij wilt gewoon niet inzien dat zijn kindjes hier onder lijden inclusief mij.
Heb 3 kindjes, en trek het niet meer.
Welke dame kan mij helpen, aan een appartement die ik kan huren, ?

10-12-2012, 14:13
In nederland of belgie huh? Je moet werk hebben om een appartement te regelen hoe ga je dat doen? Ik denk dat je beter effe een prodeo advocaat moet regelen bij de rechtbank en hem eruit kiepert!

10-12-2012, 15:03

Citaat door sensitivewomen:
In nederland of belgie huh? Je moet werk hebben om een appartement te regelen hoe ga je dat doen? Ik denk dat je beter effe een prodeo advocaat moet regelen bij de rechtbank en hem eruit kiepert!
Hij wilt er niet uit, hoe gaat zo een procedure?

10-12-2012, 15:07


Allah ie 3awnek.... kun je niet tijdelijk bij je ouders/familieleden logeren...
En ondertussen een advocaat zoeken.

10-12-2012, 15:11

Citaat door mehartdoetpijn:
Hij wilt er niet uit, hoe gaat zo een procedure?
Naar de rechtbank en daar navraag doen of je recht hebt op een prodeo en dan kan je advocaat de procedure starten binnen 3 maanden gaat moet hij eruit als het goed is dus als ik jou was zou ik naar de rechtbank gaan!

10-12-2012, 15:12

Citaat door sensitivewomen:
Naar de rechtbank en daar navraag doen of je recht hebt op een prodeo en dan kan je advocaat de procedure starten binnen 3 maanden gaat moet hij eruit als het goed is dus als ik jou was zou ik naar de rechtbank gaan!
oke bedankt oeghti, en waar moet ik in tussentijds wonen? gewoon in me huisje blijven of...

10-12-2012, 15:16

Citaat door mehartdoetpijn:
oke bedankt oeghti, en waar moet ik in tussentijds wonen? gewoon in me huisje blijven of...
Gewoon in je huisje blijven hoop dat je wat hebt gespaard want als het goed is krijg je pas geld als hij weg is! In je huis blijven en hem negeren als je van belgie bent ga naar de dichtbijzijnde ocmw voor info hierover!