Bekijk volle/desktop versie : Taarabt moet kiezen tussen El Mountakhab al wattani en QPR



09-12-2012, 20:06
Harry Redknapp zal Adel Taarabt verzoeken om niet deel te nemen aan de komende Afrika Cup, mocht hij door bondscoach Rachid Taoussi worden opgeroepen. De nieuwe trainer van QPR wil zijn ploeg bij elkaar houden in januari. Dit laat het Engelse The Sun weten.

Deelname aan de Afrika Cup zou ervoor kunnen zorgen dat Taarabt een behoorlijke aantal wedstrijden van de Engelse competitie mist. Dat ziet de coach van de Rangers absoluut niet zitten.

De Afrika Cup zorgt er iedere editie weer voor dat een hoop trainers in Europa hun voetballers van Afrikaanse origine niet willen afstaan gedurende het toernooi. De FIFA heeft dit echter wel verplicht gesteld in haar reglementen.

09-12-2012, 20:18


Als Taoussi hem selecteert dan is Taoussi niet geloofwaardig. Terwijl Taarabt het al goed deed.


hij heeft ervoor gekozen om Boussoufa, Chamakh ( Logisch ), Taarabt en basser niet te selecteren ongeacht of ze nou wekelijks spelen ja of nee.

09-12-2012, 20:45
boussoufa speelt niet goed op gare velden. hij heeft geen bouw om te strijden,
basser vind ik zelf niet zo goed, ik hoop echt dat el khalique mee gaat ... potentiële top rechtsback( ik weet niet of tactische iets kan)

09-12-2012, 20:50
Taarabt gaat echt wel mee, en hij moet ook een basis plek krijgen.

Assaidi--taarabt---belhanda


---el ahmadi---Boussoufa--