Bekijk volle/desktop versie : Oproep: Gebruik de gratis bus naar de stille tocht



Pagina's : [1] 2 3 4

08-12-2012, 20:08
Voor belangstellenden:

Connexxion zet zondag vanaf 14.30 uur extra bussen in voor de stille tocht in Almere. Alle MAXX Stadslijnen zijn dan gratis. Dat heeft Connexxion bekend gemaakt. Burgemeester Annemarie Jorritsma zei eerder vandaag zo'n 20.000 belangstellenden te verwachten. De start van de stille tocht ter nagedachtenis aan grensrechter Richard Nieuwenhuizen is om 17.00 uur vanaf het Fanny Blankers Koen park. De tocht eindigt om 19.00 uur bij voetbalvereniging Buitenboys.
Geplaatst door Redactie blognieuws op 19:47

http://ov-nieuws.blogspot.nl/2012/12/oproep-gebruik-de-gratis-bus-naar-de.html

08-12-2012, 20:11


nu komen er nog meer hollanders

08-12-2012, 22:28

Citaat door Leipe_hollander:
Zie je waarom wij, moslims een sterke thuis basis moeten hebben in Marokko? Deze kuffarjoden gebruiken elke gelegenheid om ons belachelijk te maken.

Maghrebi 4-life en Mohammed VI is mijn leider!
je voelt je belachelijk gemaakt door een stille tocht...voor een persoon die is gedood door zinloos en respectloos geweld...laat je nakijken!!!!!!

08-12-2012, 22:51
Jij mag voor de bus uitlopen..as vlagdrager

08-12-2012, 22:57



Citaat door Leipe_hollander:
Zie je waarom wij, moslims een sterke thuis basis moeten hebben in Marokko? Deze kuffarjoden gebruiken elke gelegenheid om ons belachelijk te maken.

Maghrebi 4-life en Mohammed VI is mijn leider!
Op onderscheidende wijze heb je jezelf bijzonder belachelijk gemaakt Heeft je dat veel moeite gekost of ging je dat heel gemakkelijk af ?

09-12-2012, 00:24
Ik ben helemaal klaar met stille tochten. Daar wil ik wel een stille tocht voor houden.

09-12-2012, 00:37
waarom stil eigenlijk? Laat ze flink kabaal maken, dan zul je heel wat horen . . .

09-12-2012, 00:43

Citaat door Rebel_1963:
waarom stil eigenlijk? Laat ze flink kabaal maken, dan zul je heel wat horen . . .
Het is ook maar een naam. Als je criminele vriend dood wordt geschoten door een andere dealer organiseer je een stille tocht. Uitholling van iets dat ooit spontaan ontstond. Toen met goede reden.

09-12-2012, 00:46
Waarom een stille tocht??

09-12-2012, 00:48

Citaat door Morrokito:
Waarom een stille tocht??
Omdat het om zinloos geweld gaat. Zo'n tocht is ook totaal zinloos. Vooral omdat mensen het hebben misbruikt bij zinvol geweld.

09-12-2012, 00:49

Citaat door Globi:
Omdat het om zinloos geweld gaat. Zo'n tocht is ook totaal zinloos. Vooral omdat mensen het hebben misbruikt bij zinvol geweld.
Elke dag wel een geval van zinloos geweld. Waarom verdienen die geen stille tocht?

09-12-2012, 00:51

Citaat door Morrokito:
Elke dag wel een geval van zinloos geweld. Waarom verdienen die geen stille tocht?
Het is een soort opgeblazen uiting van emotie. Niet mijn ding. Je kan iets uithollen tot je alleen een dunne schil overhoudt. Dat heeft men ook gedaan met stille tochten. Het lijkt mij ook vreselijk als familielid. Dan moet je met allerlei mensen die je niets zeggen gaan rouwen over jouw geliefde.

09-12-2012, 00:51



Citaat door Globi:
Het is ook maar een naam. Als je criminele vriend dood wordt geschoten door een andere dealer organiseer je een stille tocht. Uitholling van iets dat ooit spontaan ontstond. Toen met goede reden.
Wat een raar voorbeeld geef jij aan, het was toch vooral om uiting te geven aan zinloos geweld, zoals een moord op Marianne etc?

09-12-2012, 00:51

Citaat door Rebel_1963:
Wat een raar voorbeeld geef jij aan, het was toch vooral om uiting te geven aan zinloos geweld, zoals een moord op Marianne etc?
Was....inderdaad. Die tijd is voorbij en over.

09-12-2012, 00:53

Citaat door Globi:
Was....inderdaad. Die tijd is voorbij en over.
Dus maak er maar een luid protest van.

Pagina's : [1] 2 3 4