Bekijk volle/desktop versie : En ze praten nog over MENSENRECHTEN!!!



28-12-2004, 11:16
En ze praten nog over MENSENRECHTEN!!! De Amerikaanse geheime dienst CIA laat terreurverdachten met een schimmig vliegtuig overbrengen naar landen waar wordt gemarteld. Dit meldt de krant Washington Post op basis van eigen onderzoek.

Het toestel, een Gulfstream V, staat geregistreerd op een bedrijf waarvan de eigenaren zijn geboren in de jaren '40, '50 en '60. Hun sofi-nummers zijn echter pas uitgegeven vanaf 1998.

Het vliegtuig is op tal van plaatsen wereldwijd gezien. Andere media hadden eerder al gemeld dat de VS verdachten over laten brengen naar landen waar wordt gemarteld.

Weet je wat ik dan zeg tegen die Amerikanen als er een van hun dood is in Irak ofzo
En ze praten nog over mensenrechten enzo..
Gooi jullie zelf weg man!!!

28-12-2004, 18:39


Het erg hypocriet ja, maar ach ja zo is Amerika altijd al geweest.
Zij doen lekker waar ze zelf zin in hebben en de rest van de wereld kijkt vrolijk toe (en bepaalde landen doen nog gezellig mee ook).
Schandalig.....

28-12-2004, 18:50

Citaat door Souffian Ender:
En ze praten nog over MENSENRECHTEN!!! De Amerikaanse geheime dienst CIA laat terreurverdachten met een schimmig vliegtuig overbrengen naar landen waar wordt gemarteld. Dit meldt de krant Washington Post op basis van eigen onderzoek.

Het toestel, een Gulfstream V, staat geregistreerd op een bedrijf waarvan de eigenaren zijn geboren in de jaren '40, '50 en '60. Hun sofi-nummers zijn echter pas uitgegeven vanaf 1998.

Het vliegtuig is op tal van plaatsen wereldwijd gezien. Andere media hadden eerder al gemeld dat de VS verdachten over laten brengen naar landen waar wordt gemarteld.

Weet je wat ik dan zeg tegen die Amerikanen als er een van hun dood is in Irak ofzo
En ze praten nog over mensenrechten enzo..
Gooi jullie zelf weg man!!!
Mss moet je dat vliegtuig gaan zoeken in Nevada bij Area 51 , mss vind je dan ook nog het ruimteschip en de aliens .
Dit zijn verhaaltjes die telkens weerkomen zelf in de gerespecteerde media zoals de Post . Het past in de amerikaanse natuur om de overheid van geheimdoenerij en daden die het daglicht niet mogen zien . Een perfect vb hiervan zijn te hoge kijkcijfers van de fictiereeks "The X-files"

28-12-2004, 19:56

Citaat door GuRliE:
Het erg hypocriet ja, maar ach ja zo is Amerika altijd al geweest.
Zij doen lekker waar ze zelf zin in hebben en de rest van de wereld kijkt vrolijk toe (en bepaalde landen doen nog gezellig mee ook).
Schandalig.....
Tja, ga eens naar de mensenrechten kijken ide islamitische landen..daar is Amerika een heilig boontje tegen.
In zoveree er van mensenrechten enige sprake is in die apenlanden.

28-12-2004, 22:27



Citaat door Souffian Ender:
En ze praten nog over MENSENRECHTEN!!!
Het toestel, een Gulfstream V, staat geregistreerd op een bedrijf waarvan de eigenaren zijn geboren in de jaren '40, '50 en '60. Hun sofi-nummers zijn echter pas uitgegeven vanaf 1998.

Wedden dat het weer die zionisten zijn

28-12-2004, 22:45

Citaat door Souffian Ender:
[B]En ze praten nog over MENSENRECHTEN
Djeeez, en in Arabische landen spreken ze over de "Barmhartige islam". Even hypocriet als de Amerikanen, me dunkt.

28-12-2004, 22:57
Terreurverdachten zijn meestal geen legitime combattanten en hebben geen recht op behandeling volgens het landoorlogsrecht, vallen ook niet onder de conventie van Genêve.

29-12-2004, 01:22

Citaat door Dorian:
Het enige wat Dorian wil raken is het bedorven hart van de zionist.
Daarom ook dat je hier ongestraft alles mag zeggen al ben je dan een stromfronter.
Wat haat tegen zionisten kan verwezelijken hé.

29-12-2004, 20:24

Citaat door Dorian:
Daar ben ik het volstrekt mee eens. Daarom trok ik bij iedere onthoofde Amerikaan in Irak een champagnefles open. Hoe meer dode Yanks zonder kop, hoe meer champagneflessen, des te teuter ik werd... :cola: :melig: :boogie:
Er ontsnapt weer wat gas uit het riool.....

29-12-2004, 20:46

Citaat door Pista:
Tja, ga eens naar de mensenrechten kijken ide islamitische landen..daar is Amerika een heilig boontje tegen.In zoveree er van mensenrechten enige sprake is in die apenlanden.
Waar heb je het nu over ? Over koeien of mensen?
Laat je 3ede Chakra spreken en bemoei niet met mensen, maar met je kudde, met jouw heilige koeien.

Een Indische groet voor alle heilige koeien.

Umry