Bekijk volle/desktop versie : ^^ Domme vrouwen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

07-12-2012, 20:49
Dat is eigenlijk het liefst wat mannen hebben.
Gewoon domme vrouwen.
Die zijn blij dat je werkt....want dat kunnen ze zelf niet. Kunnen ze wel maar willen ze niet tegen minimumloon.
Domme vrouwen weten dat ze voor het huishouden moeten zorgen etc etc..

Slimme vrouwen willen gelijke rechten + iets meer. Dat willen mannen weer niet. Slimme vrouwen zijn de baas in huis, ook al zeggen mannen van niet.

07-12-2012, 20:51


En als je nou een slim vrouwtje bent wat het dom speelt of andersom.

07-12-2012, 20:52
Ik ben slim, daarom wilt niemand mij

07-12-2012, 20:53
Als je slim bent speel je dom


Sent from my iPhone using Tapatalk

07-12-2012, 20:55


@Purified: Weet je wat het is...vrouwen en discussies voeren gaat niet samen. Als je een discussie hebt over punt A .... dan gaat de vrouw vanzelf punt B punt C en D er nog bijhalen...en zo kom je in een discussie terecht die je nooit kunt winnen.

@Minnaresje.: Zo slim of dom zijn vrouwen niet. Die blijven zichzelf. Mannen acteren wel.


@Crippled: Tijd om dommer te worden!

07-12-2012, 20:56

Citaat door 15_enzo:
@Purified: Weet je wat het is...vrouwen en discussies voeren gaat niet samen. Als je een discussie hebt over punt A .... dan gaat de vrouw vanzelf punt B punt C en D er nog bijhalen...en zo kom je in een discussie terecht die je nooit kunt winnen.

@Minnaresje.: Zo slim of dom zijn vrouwen niet. Die blijven zichzelf. Mannen acteren wel.


@Crippled: Tijd om dommer te worden!
haha niemand is dom!

07-12-2012, 20:56

Zo dom genoeg..

07-12-2012, 20:57

Citaat door 15_enzo:
Dat is eigenlijk het liefst wat mannen hebben.
Gewoon domme vrouwen.
Die zijn blij dat je werkt....want dat kunnen ze zelf niet. Kunnen ze wel maar willen ze niet tegen minimumloon.
Domme vrouwen weten dat ze voor het huishouden moeten zorgen etc etc..

Slimme vrouwen willen gelijke rechten + iets meer. Dat willen mannen weer niet. Slimme vrouwen zijn de baas in huis, ook al zeggen mannen van niet.
O sheize, en nu?

07-12-2012, 20:58

Citaat door yasminflowerkis:
Als je slim bent speel je dom

Sent from my iPhone using Tapatalk
Pas maar op...als je jezelf ontmaskert ... dan gaat de man jou niks meer aan vinden.
Als je een broodje doner zonder tomaat bestelt..... en je krijgt een broodje doner met tomaat....
dan breng je dat broodje terug ... of je smijt het op de grond.... afhankelijk van je humeur...

Maar goed...hetzelfde ballonetje kan opgaan voor vrouwen .... mannen willen zoiets niet dan..

07-12-2012, 20:58

Citaat door roosje4:
haha niemand is dom!
En niemand is slim ... ja ja i know...

07-12-2012, 20:59
@Crippled: Je kan ook te ver gaan

@TaRnOnA: Ik ben geen handleiding noch een wegwijsbord of een uithangbord dus ik weet niet wat je bedoelt met... en nu...

07-12-2012, 20:59

Citaat door 15_enzo:
@Purified: Weet je wat het is...vrouwen en discussies voeren gaat niet samen. Als je een discussie hebt over punt A .... dan gaat de vrouw vanzelf punt B punt C en D er nog bijhalen...en zo kom je in een discussie terecht die je nooit kunt winnen.

@Minnaresje.: Zo slim of dom zijn vrouwen niet. Die blijven zichzelf. Mannen acteren wel.

@Crippled: Tijd om dommer te worden!
Naar mijn weten zit jij op een hele stomme mobiele telefoon of je hebt geen zin om mensen te citeren
Nou aangezien ik dit met je deel moet je weten dat die er wel zijn. Sommige mannen zijn zo slecht in acteren, bijna net zo slecht als mijn zangkunsten.

07-12-2012, 21:00


De vrouw moet tegewoordig wel slim zijn, zou er niet aan moeten denken om afhankelijk te zijn van een man.

Mensen scheiden alsof het niets is, dus als je een domme vrouw bent heb je niets meer.

07-12-2012, 21:00

Citaat door 15_enzo:
En niemand is slim ... ja ja i know...
jawel iedereen is slim, iedereen heeft hersenen hmdl

07-12-2012, 21:01

Citaat door 15_enzo:
Pas maar op...als je jezelf ontmaskert ... dan gaat de man jou niks meer aan vinden.
Als je een broodje doner zonder tomaat bestelt..... en je krijgt een broodje doner met tomaat....
dan breng je dat broodje terug ... of je smijt het op de grond.... afhankelijk van je humeur...

Maar goed...hetzelfde ballonetje kan opgaan voor vrouwen .... mannen willen zoiets niet dan..

Ik kan niet oppassen, want ik ben toch dom Maar goed.. Als vrouwzijnde en je speelt dom krijg je veel meer voor elkaar. Als je laat zien dat je slim bent hebben mensen hoge verwachtingen van je + ze waarderen het minder snel. Vandaar is dom spelen op bepaalde situaties in bepaalde gevallen veel gunstiger.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9