Bekijk volle/desktop versie : Blackberry bundel op een iPhone



07-12-2012, 15:48
Is dat mogelijk?

07-12-2012, 16:13


Nee want iPhone heeft geen ping.
Is gewoon onmogelijk.

07-12-2012, 16:14

Citaat door NadorinoCrysis:
Nee want iPhone heeft geen ping.
Is gewoon onmogelijk.
Uh dat klopt niet.
Want met dat bundel kan je ook gewoon op internet, ik heb het geprobeerd maar ik wil weten of het een maand lang duurt.

07-12-2012, 16:18
Ok...
Ja, ik weet niet want Apple is de meest achterlijkste shit ooit

07-12-2012, 16:29



Citaat door NadorinoCrysis:
Ok...
Ja, ik weet niet want Apple is de meest achterlijkste shit ooit
DAT KLOPT!

07-12-2012, 16:49

Citaat door Tomaat:
DAT KLOPT!
Dat je verplicht software en updates moet hebben om het toestel te kunnen gebruiken....
Nou ja, slaat nergens op en je betaalt er dan ook vreselijk veel geld voor.
Alleen de 16GB kost al 700 euro. Ik heb me 32GB MicroSD gekocht voor 40 euro en me BB9900 voor 415 euro gekocht
Top toestel en vind vaak heel leuke thema's en apps en ook nog eens een leuk combinatie van touchscreen en toetsenbord.

Me oom heeft een iPhone4S gekregen van zijn werk.
Vind het er te druk uitzien met al die pictogrammen.

07-12-2012, 18:03

Citaat door Tomaat:
Uh dat klopt niet.
Want met dat bundel kan je ook gewoon op internet, ik heb het geprobeerd maar ik wil weten of het een maand lang duurt.
Dan moet je dat testen he. Het ligt volgens mij helemaal aan je zelf. Als je over je data limiet heen bent in 1 week dan lukt het inderdaad niet nee.

09-12-2012, 17:20

Citaat door NadorinoCrysis:
Dat je verplicht software en updates moet hebben om het toestel te kunnen gebruiken....
Nou ja, slaat nergens op en je betaalt er dan ook vreselijk veel geld voor.
Alleen de 16GB kost al 700 euro. Ik heb me 32GB MicroSD gekocht voor 40 euro en me BB9900 voor 415 euro gekocht
Top toestel en vind vaak heel leuke thema's en apps en ook nog eens een leuk combinatie van touchscreen en toetsenbord.

Me oom heeft een iPhone4S gekregen van zijn werk.
Vind het er te druk uitzien met al die pictogrammen.

Haha aagh ja..
Ieder zijn eigen ding hé

Citaat door BaasbovenBaas:
Dan moet je dat testen he. Het ligt volgens mij helemaal aan je zelf. Als je over je data limiet heen bent in 1 week dan lukt het inderdaad niet nee.
Hmm.. Dat klopt, dan zou ik daarvoor moeten oppassen.