Bekijk volle/desktop versie : zwanger maar me man vind me niet meer aantrekkelijk..



07-12-2012, 07:04
Salam lieve dames,

Hoe is het met jullie en jullie zwangerschap? Zit even met iets dat me gewoon pijn doet.... Hoop dat jullie mij goed advies kunnen geven en aub geen negatieve opmerkingen want ben al negatief...

Ik merk dat me man me niet meer aantrekkelijk vindt we hebben nu 1keer in de week seks en dit komt nog van mij kant als het aan hem lag helemaal niks! Heb wel met hem hierover gesproken en hij zegt dat hij bang is om zijn zoontje schade te doen heb hem duidelijk gemaakt dat dat helemáál niet kan en blij moet zijn dat ik de gene ben die nu hoog libido heeft want veel vrouwen hebben dat niet tijdens zwangerschap. Elke keer word er gezegd Jah oke maar alsnog hij probeert het te vermijden.

Door dit voel ik me ook onaantrekkelijk probeer alles aan mezelf te veranderen en nog steeds niet goed. Van nieuwe kapsel tot nieuwe haarkleur, als hij van werk komt is het huis netjes en ik mooi opgemaakt en al. Ben er wel elke dag meebezig maar helaas tevergeefs. Weet nu echt niet wat ik moet doen? Praten heb ik gedaan, mezelf opknappen heb ik ookal gedaan lekkere luchtje ook pfff

Iemand tips die ik vergeten ben?

07-12-2012, 07:51


Ik denk dat dit wel over gaat zodra je bent bevallen. Veel mannen hebben hier last van heb ik gelezen. Je moet het je denk ik niet persoonlijk aantrekken. Veel mannen vinden het maar raar en zijn indd bang dat ze schade aanrichten aan het kind.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat gevoel ook wel een beetje heb en gemeenschap ook vermijd. Ik heb er ook helemaal geen behoefte aan.

07-12-2012, 08:06

Citaat door Rania.:
Ik denk dat dit wel over gaat zodra je bent bevallen. Veel mannen hebben hier last van heb ik gelezen. Je moet het je denk ik niet persoonlijk aantrekken. Veel mannen vinden het maar raar en zijn indd bang dat ze schade aanrichten aan het kind.

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat gevoel ook wel een beetje heb en gemeenschap ook vermijd. Ik heb er ook helemaal geen behoefte aan.
Hoop het schat dat het daarna weer normaal is hahaha want dit gevoel is niet leuk. In het begin dacht ik Oo komt wel maar nu maanden verder en wilt gewoon niks weten van gemeenschap hahaha... Mijn probleem ik heb ook geen behoefte aan maar ik met me domme kop dacht toen Neeh is lullig voor me man kom op ik moet even dat gevoel aan de kant zetten en hem bevredigen ahhaha maar merk dat ik laatste maanden dat mijn libido wel hoog is ( sorry voor me taalgebruik en openlijkheid) maar die van me man? Hahaha nou lager kan niet

07-12-2012, 08:37
Ik denk dat het heel normaal is, mijn libido was juist heeel hoog tijdens mijn zwangerschap en die van mijn man heel laag, wat best veel ruzies destijds veroorzaakte, maar hij was gewoon bang en vondt het niet fijn, toen ik 5 maanden zwanger was, was toen ook de laatste keer dat we het hadden gedaan, heb hem ook nergens toe gedwongen en ook daarna geen issue van gemaakt, meid het komt wel weer in orde hoor.

07-12-2012, 09:50


Ik denk dat het erg gewoon bij hoort meid, veel mannen en vrouwen vinden het gewoon niet meer fijn, en vinden het raar/eng..
ik denk niet dat het iets met jou te maken heeft.. maar meer met jou die nu zwanger bent.. je kan bijna aftellen en denk dat die het misschien gewoon eng vind die dikke buik hahha

Komt goed hoor! no worries!

07-12-2012, 14:08
gair inshallah
heb geduld

07-12-2012, 15:40
Meid ik had ook dat probleem. Hij vond het 9 maanden eng.
Arme ik, maar meid mijn zus man had dat ook, ze bracht hem mee naar de verloskundigepraktijk.
Zij legde uit echt dat er niks kon gebeuren.
Het hielp, ze doen nu elke dag .

Succes, ligt niet aan jou.

07-12-2012, 15:49
Lieve meid!

Wij hebben dit probleem ook gehad. Mijn man was als de dood om de baby te schaden.
Toen mijn buikje begon te groeien, hadden we ook maar 1 keer per week sex. Ik vond het eigenlijk genoeg en vroeg ook zeker niet meer! Ik denk zelfs dat meer sex er ook niet in zit. Want je zal zien, dat het met dn duur gewoon zwaarder wordt!

Trek je er niks van aan, zie het als een affectie en je kan natuurlijk ook gewoon knuffelen en kussen.
Geeft voldoening tot en met! Samen lekker in bed en buikje aaien. Heerlijk.

Nu ik ben bevallen, schrok ik er van. Hij zij van de week, eindelijk ben je weer van mij alleen. Dus het is echt niks mis als je man het even niet wilt.

Allah ie 3tiek waqfa sahla inshallah!

07-12-2012, 16:57
Had ik dat maar, mijn man valt me lastig en niet zo een beetje ook. EN MIJN LIBIDO IS NUL KOMMA NUL...

Happiness na de bevalling zal het anders zijn je zult zien inshallah..
xx

07-12-2012, 17:42

Citaat door TafuLusT_N_Amen:
Had ik dat maar, mijn man valt me lastig en niet zo een beetje ook. EN MIJN LIBIDO IS NUL KOMMA NUL...

Happiness na de bevalling zal het anders zijn je zult zien inshallah..
xx
hahhahaha