Bekijk volle/desktop versie : Met trots kijk ik terug naar onze mooie bruiloft.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

06-12-2012, 23:38
Salam meiden,


Het zit er alweer op, ben alweer bijna 2 maanden getrouwd. Geniet van elk moment want ik heb gemerkt, dat ik te druk bezig was met alles organiseren en ik vergat te genieten van de laatste tijd met mijn familie. O god, wat mis ik ze.

Maar goed, ik ben hamdoulah heel blij met hoe mijn dagje verlopen is. Hier onder dan ook mijn aanraders:

Zaal de koning.
Catering zohour, alles inclusief. Heerlijk eten, vooral de Bastila is heerlijk. decoratie was super, stond echt met open mond te kijken! Volgens mijn familie ging alles super.
Band zohra rai, als je een volle dansvloer wil. Dan weet je wat je te doen staat. Super lieve vrouwen, heel sfeervol.
Dakka nzaha, op en top sfeermakers!! Luisteren echt naar je wensen.
Negeffa Somaya veenendaal , ik herkende mezelf echt niet. Ze heeft me echt omgetoverd van Shrek naar fiona. En wat een lieve vrouw, ze luisterden naar wat jij wil.. en probeert je echt aan het lachen te maken. Top vrouw!
Naouara's crew. Toppie! Ik dacht dat er 10 kinderen zouden komen,. Het waren er rond de 30. Ik heb geen enkel kind in de zaal gezien! De amariadraagsters en poortwachters zijn ook helemaal toppie. Jullie hebben mijn amaria droom uit laten komen!
Heldentaartjes, taart om je vingers bij sfvte likken, heeeeeerlijk. En zag er prachtig uit! Ik heb er nog lekker van gesmuld de dagen erop.
Over de fotograve ben ik niet te spreken,. Ik heb me blauw betaald aan gebakken lucht.

Dames, deze diensten waren mijn geld dubbel en dwars waard. Behalve de fotograve.

Veel liefs,

Een newly wed

06-12-2012, 23:40


Geweldige diensten heb je genomen!
Hamdoelilah dat alles goed is gegaan!

Welke fotograaf had je als ik vragen mag? Dat is wel jammer dat is nou net het belangrijkste..

06-12-2012, 23:43

Citaat door Touzine_Dame:
Geweldige diensten heb je genomen!
Hamdoelilah dat alles goed is gegaan!

Welke fotograaf had je als ik vragen mag? Dat is wel jammer dat is nou net het belangrijkste..
Dank je wel schat. Ja had al heel lang een lijstje in mijn hoofd van diensten die ik wilde hebben.. ben zo blij hamdoulah. Jij bent bijna! Genieten he..

Ik wil niemand hier zwart maken, maar dit is zogenaamd iemand die aan de top staat. Chagrijnige smoel, ik werd er zelfs Chagie van.

06-12-2012, 23:45

Citaat door 1Ummah:
Dank je wel schat. Ja had al heel lang een lijstje in mijn hoofd van diensten die ik wilde hebben.. ben zo blij hamdoulah. Jij bent bijna! Genieten he..

Ik wil niemand hier zwart maken, maar dit is zogenaamd iemand die aan de top staat. Chagrijnige smoel, ik werd er zelfs Chagie van.


Ja echt je hebt de beste eruit gehaald!
Bijna inderdaad is wel stressen nu hoor die laatste dingen regelen..

Ik snap het..alleen ik ben bang dat ik straks dezelfde heb

06-12-2012, 23:48


Allah kemel belghir!!!

06-12-2012, 23:49

Citaat door Touzine_Dame:
Ja echt je hebt de beste eruit gehaald!
Bijna inderdaad is wel stressen nu hoor die laatste dingen regelen..

Ik snap het..alleen ik ben bang dat ik straks dezelfde heb
hihi, ik heb mijn best gedaan. Ik baal alleen ontzettend om die klopte fotograve.

Wat moet je nog regelen? Ik heb nu ervaring, misschien dat ik je kan helpen, hihi.

Welke fotograven heb jij? Dan kan ik je waarschuwen als je haar hebt.

06-12-2012, 23:50

Citaat door GeakkeSaraah:
Allah kemel belghir!!!
amin shokran. 3oqba el3andek

06-12-2012, 23:52

Citaat door 1Ummah:
hihi, ik heb mijn best gedaan. Ik baal alleen ontzettend om die klopte fotograve.

Wat moet je nog regelen? Ik heb nu ervaring, misschien dat ik je kan helpen, hihi.

Welke fotograven heb jij? Dan kan ik je waarschuwen als je haar hebt.


Me3liesh dat had je ook niet kunnen weten , hamdoelilah dat de rest behda goed is gegaan.
Ik ken dames waarbij echt heel wat is mis gegaan echt waar..

Ik heb hamdoelilah alles zowat geregeld, ik moet alleen moet selhem, sluier voor 1 jurk, henna bankje dat was het..
hennabankje vind ik wel moeilijk ik wil niet teveel uitgeven.

Ik heb fotograve najwa

06-12-2012, 23:55
allah ikamel bel ghair insha allah!!

toevallig ik was die dag even aanwezig bij catering zohour, Ik kwam even een kijkje nemen, het zag er inderdaad heel erg mooi uit!!!

Naouaras crew heb ik ook insha allah en zohra en koning!!! catering twiijfel ik heel erg tussen zohour en haar zus magrebia.. maar wat zag er iedereen er mooi uit masha allah.

wat ik me afvroeg wie is de styliste die onder de tram haren van meiden aan het doen was.. zij deed haar werk ook erg goed. mash allah

06-12-2012, 23:57
volgens mij had jij fotograaf najwa of nora! kan me niet meer herinneren.

06-12-2012, 23:59

Citaat door fairlovely:
volgens mij had jij fotograaf najwa of nora! kan me niet meer herinneren.




neeee

07-12-2012, 00:08

Citaat door Touzine_Dame:
Me3liesh dat had je ook niet kunnen weten , hamdoelilah dat de rest behda goed is gegaan.
Ik ken dames waarbij echt heel wat is mis gegaan echt waar..

Ik heb hamdoelilah alles zowat geregeld, ik moet alleen moet selhem, sluier voor 1 jurk, henna bankje dat was het..
hennabankje vind ik wel moeilijk ik wil niet teveel uitgeven.

Ik heb fotograve najwa
Dat is waar, maar had het minder erg gevonden als de ijstaart gesmolten was...

Selhem was bij mij echt een drama. Uiteindelijk geen Selhem gedaan, omdat ik helemaal depressief werd van die zoektocht door heel Nederland en belgië. Hennabankje is een goeie, want ik heb het gewoon lekker thuis op de bank gedaan.. maar ik zou het hier in de gaten houden, je vind hier hele nuttige dingen.

Citaat door fairlovely:
allah ikamel bel ghair insha allah!!

toevallig ik was die dag even aanwezig bij catering zohour, Ik kwam even een kijkje nemen, het zag er inderdaad heel erg mooi uit!!!

Naouaras crew heb ik ook insha allah en zohra en koning!!! catering twiijfel ik heel erg tussen zohour en haar zus magrebia.. maar wat zag er iedereen er mooi uit masha allah.

wat ik me afvroeg wie is de styliste die onder de tram haren van meiden aan het doen was.. zij deed haar werk ook erg goed. mash allah
Allaahie berek fiek..
Oh wat grappig haha. Shoukran, schat. Ja ij vond het ook echt geweldig.. ik vond zohour toppie. Alles ging via mijn schema. Niks weer ervan af..

Goeie diensten, je gaat er zeeeeeker geen spijt van krijgen..

Dat was door mijn zusjes geregeld, maar volgens mij visagiste nassima.. ik zal het morgen even voor je navragen..

Heb jij alles al geregeld?

07-12-2012, 00:09



Citaat door fairlovely:
volgens mij had jij fotograaf najwa of nora! kan me niet meer herinneren.


Citaat door Touzine_Dame:
neeee
Jawel, sorry. Maak gewoon goede afspraken.. dat ze vriendelijk moet kijken, want haar chagrijnige hoofd was echt niet leuk..

07-12-2012, 00:23
eerlijk gezegd ik heb ook fotograaf najwa aanbetaald. maar voel me er totaal niet goed bij. ze is altijd chagerijnig indd, ik heb al afspraak staan met iemand anders zij lijkt mij veeel leuker en gezellige mens! Genaamd SFF.

Maar ik heb tot nu toe Zaal de koning. ziana : el magnifique, Band ook zohra rai

Dus nog catering insha allah en fotograaf veranderen en borg mag ze houden. ik heb er geen goed gevoel bij!

Gheer insha allah.

07-12-2012, 00:24
oeps er ging wat mis..

Pagina's : [1] 2 3 4 5