Bekijk volle/desktop versie : ey gasten waarom werd die man doodgeschopt in almere tijdens wedstrijd



06-12-2012, 01:16
wat is de aanleiding eigenlijk of zijn de schoppers zo gestoord in hun hoofd om iemand te vermoorden

moet toch iets meer aan de hand zijn

niet te geloven mediaaandacht

06-12-2012, 01:17


Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. en weet ji toevallig of het marokaanse jongens waren? Hoorde er iemand over hebben in de trein maar wist niet zeker of ze het daadwerkelijk daarover hadden.

06-12-2012, 01:17

Citaat door Rir_enna:
Daar ben ik ook nieuwsgierig naar. en weet ji toevallig of het marokaanse jongens waren? Hoorde er iemand over hebben in de trein maar wist niet zeker of ze het daadwerkelijk daarover hadden.
het waren marokkanen jaa 3 marokkanen

06-12-2012, 11:20
Hoogst waarschijnlijk heeft hij gewoon lekker staan vlaggeren voor (onterecht) buitenspel, zen zoontje zat bij de tegenpartij... tjaa dan heb je 3 van die jongens die dan opeens flippen en hem gaan opzoeken...

06-12-2012, 11:32


hij stonk uit ze mond

06-12-2012, 12:02
Mogen wel 25 jaar krijgen, krijgen vast 4 jaar met jaartje of twee voorwaardelijk en met goed gedrag zitten ze over ruim een jaartje weer op straat. Net als pedo's.

06-12-2012, 12:48
Het schijnt dat hij zeer partijdig aan het vlaggen was voor de thuisclub. Dit gebeurt overigens haast iedere week op de amateurvelden.

06-12-2012, 13:24

Citaat door mootje007:
het waren marokkanen jaa 3 marokkanen
Het waren 2 Marokkanen en 1 Antilliaan ofzo. Die scheidsrechter zat ruzie te maken met een van de vaders van de Marokkanen, waarop ze hem hielpen. Lees ik dan

06-12-2012, 15:19

Citaat door berberman:
hij stonk uit ze mond
Jouw ot.

06-12-2012, 16:02

Citaat door radwan:
15 en 16 , ze komen pas vrij als ze 18 zijn
Helaas wel maar een jaartje of zo jeugddetentie, ja. Ik reageer verder even op je puntje, dit zijn geen kinderen van 7 of zo die per ongeluk een pistool afvuren die ze in de slaapkamer van hun broer hebben gevonden. Dit zijn mensen die het verstand moeten hebben om onderscheid te maken tussen wat wel en niet kan.

Dat je dan een grensrechter één trap geeft is al ezelsgedrag, maar dat je dan nog doorgaat en hem ook echt helemaal kapot trapt moet gewoon fucking serieus genomen worden. Want van één trap ga je niet dood, hem hebben ze dus gewoon lang hard getrapt. Maar zal wel weer max 2 jaar zijn, ja.

06-12-2012, 16:07

Citaat door Jeblie:
Het schijnt dat hij zeer partijdig aan het vlaggen was voor de thuisclub. Dit gebeurt overigens haast iedere week op de amateurvelden.
Dat laatste is zeker waar, er word altijd partijdig gevlagd, maar je moet je gewoon kunnen inhouden.
Citaat door 3bdelilah:
Mogen wel 25 jaar krijgen, krijgen vast 4 jaar met jaartje of twee voorwaardelijk en met goed gedrag zitten ze over ruim een jaartje weer op straat. Net als pedo's.
Klopt, zó onrechtvaardig.