Bekijk volle/desktop versie : Hoe vergeten jullie zo snel je liefde



Pagina's : [1] 2 3

27-12-2004, 21:56
Bij mij is het al eeen jaar geleden en ik ben er nog steeds niet overheen.. Ik houw nog steeds zielsveel van hem

27-12-2004, 22:03


is wel moeilijk meid,
als je echt veel van hem hebt gehouden, ik denk niet dat je ooit van die gevoel af kan gaan.
het kan misschien verminderen maar over gaan..........

27-12-2004, 22:11
ja ik geloof het ook.. het moeilijkste is..dat ik nog contact met hem heb.. hij heeft ook nog gevoelens voor mij heeft ie verteld.. allemaal door die kuttroddelaars..

27-12-2004, 22:14
zal wel

27-12-2004, 22:17



Citaat door Lella_Fatima:
ja ik geloof het ook.. het moeilijkste is..dat ik nog contact met hem heb.. hij heeft ook nog gevoelens voor mij heeft ie verteld.. allemaal door die kuttroddelaars..
maar waarom proberen jullie het niet over nieuw
duidelijke afspraken met elkaar maken.....
als jullie elkaar vertrouwen geloof me niemand zou jullie uitlekaar kunnen halen.
maar zo te zien je hboudt ook nog steeds veel van hem, ewa meid dan moeten jullie niet naar roddels luisteren en al helemaal niet in geloven.....
ewa praat met hem meid het komt goed

27-12-2004, 22:53
En ik dan 10 maanden & heb em nog graag als de 1ste dag toen ik em leerde kenne.

28-12-2004, 01:00
nou, ik en die jongen hadden een jaar lang geen contact, door een ongelukje met mijn telefoon had mijn kleine broertje opeens hem aan de telefoon, en zo begon het weer en we gaan insha'allah binnenkort verloven. DUs ja niet opgeven meid, heb ik ook niet gedaan, heb altijd hoop gehad en kom nou kijken, het gaat nu fantastisch beter dan ooit tevoren.

groetjes btissam

28-12-2004, 01:15
Meisje ik begrijp je maar al te goed. LIfe is hard maar tijd heelt de wonden en dat is zeker waar. Tenzij je contact blijft behouden dan geraak je nooit af van dat rotgevoel. IN jouw geval zou ik het opnieuw proberen als de gevoelens wederzijds zijn. Wat interesseren die roddelaars jouw, laat ze stikken man!

groetjes

28-12-2004, 09:47

Citaat door Lella_Fatima:
Bij mij is het al eeen jaar geleden en ik ben er nog steeds niet overheen.. Ik houw nog steeds zielsveel van hem
Hey lieverd nu lijkt alles moeilijk maar je moet verder gaan echt waar...
Je vraag was wanneer ben je het vergeten?
Wel als je iemand anders leert kennen die jou weer dat leuk gevoel geeft en het echt met je meent...en dat merk je heel snel...geloof mij...

Groetjes

Kleintje

xxx

28-12-2004, 10:36

Citaat door Lella_Fatima:
ja ik geloof het ook.. het moeilijkste is..dat ik nog contact met hem heb.. hij heeft ook nog gevoelens voor mij heeft ie verteld.. allemaal door die kuttroddelaars..
Ten eerst moet je geen contact meer met hem hebben. Iemand is niet voor niets je ex, als ie niet deugt, deugt ie niet. Ex = Verleden tijd!

Een gebroken hart is moeilijk te lijmen. Een hart is net zo kwetsbaar als glas. Ooit een glas gelijmd zonder barsten te zien?

Gek op schaatsen kreeg ik toen ik klein was een paar nieuwe. Ze waren wit waardoor ik ze niet buiten durfde te gebruiken, bang om ze vies te maken. Ik vond ze echt heel mooi. Ik wilde alleen naar de kunstschaatbaan. Helaas kwam ik hier nooit aan toe en uiteindelijk werden ze te klein.

Zo is het ook met je hart. Je moet haar gebruiken waarvoor ze gemaakt is. Er zit liefde in, dat voel je, alleen ben je bang om (weer) gekwetst te worden. Maar als je je door deze angst laat leiden, zal je je hart nooit gebruiken. (Net als de schaatsen, de angst om je hart 'vies' te maken zal er voor zorgen dat je hart i.p.v. dat ze in de liefde groeit, kleiner wordt)

Je moet haar juist gebruiken om je littekens te doen vervagen. Doe je dit niet, dat voel je continu je wonden en hebben ze geen tijd om te helen. Er zijn genoeg mensen (dierbaren) om wie je geeft, deze moet je niet vergeten. Wanneer je blijft haken bij een vorige liefde gebruik je je hart niet om te geven om zij die wel om jou geven. Daarbij moet je open staan voor nieuwe liefdes, want zij kunnen vaak het tegendeel bewijzen waardoor ze je hart weer kunnen helen.

28-12-2004, 10:54
pff zou het niet weten meid

28-12-2004, 12:41

Citaat door TwinkleEye_19:
Ten eerst moet je geen contact meer met hem hebben. Iemand is niet voor niets je ex, als ie niet deugt, deugt ie niet. Ex = Verleden tijd!

Een gebroken hart is moeilijk te lijmen. Een hart is net zo kwetsbaar als glas. Ooit een glas gelijmd zonder barsten te zien?

Gek op schaatsen kreeg ik toen ik klein was een paar nieuwe. Ze waren wit waardoor ik ze niet buiten durfde te gebruiken, bang om ze vies te maken. Ik vond ze echt heel mooi. Ik wilde alleen naar de kunstschaatbaan. Helaas kwam ik hier nooit aan toe en uiteindelijk werden ze te klein.

Zo is het ook met je hart. Je moet haar gebruiken waarvoor ze gemaakt is. Er zit liefde in, dat voel je, alleen ben je bang om (weer) gekwetst te worden. Maar als je je door deze angst laat leiden, zal je je hart nooit gebruiken. (Net als de schaatsen, de angst om je hart 'vies' te maken zal er voor zorgen dat je hart i.p.v. dat ze in de liefde groeit, kleiner wordt)

Je moet haar juist gebruiken om je littekens te doen vervagen. Doe je dit niet, dat voel je continu je wonden en hebben ze geen tijd om te helen. Er zijn genoeg mensen (dierbaren) om wie je geeft, deze moet je niet vergeten. Wanneer je blijft haken bij een vorige liefde gebruik je je hart niet om te geven om zij die wel om jou geven. Daarbij moet je open staan voor nieuwe liefdes, want zij kunnen vaak het tegendeel bewijzen waardoor ze je hart weer kunnen helen.
Dat heb je heel mooi verwoord


xxx


28-12-2004, 13:25



Citaat door KLeInDuImPjE:
Dat heb je heel mooi verwoord


xxx


28-12-2004, 13:51
je eerste echte liefde vergeet je nooit en zeker als je zielsveel van hem houdt die gevoelens gaan ook nooit weg en komen ook nooit meer terug voor een ander

ik zou zeggen ga ervoor en laat de mensen maar praten doen ze toch zo en zo

28-12-2004, 14:43
meid ik zat ook met zo een probleem.....
ik heb het laten varen....
en nu,een jaar later denk ik: wat zag ik in hem
geloof me tijd heelt de wonden, maar alleen als jij dat wilt....

Pagina's : [1] 2 3