Bekijk volle/desktop versie : Mijn man brengt veel tijd door met zijn familie



05-12-2012, 11:58
Hij wil dagelijks bij zn ouders/broer of zus langs en die blijven hele avonden bij ons of wij bij hun. Op zich niet erg maar soms denk ik oke, ff een paar avondjes samen lijkt me ook leuk. Min 4 dagen in de week zijn er andere mensen of wij bij hun. In het weekend zijn we meestal met zn tweeen en dat is altijd leuk

Iets van zeggen? Advies graag

05-12-2012, 12:01


Familie is belangrijk. Laat hem lekker zijn familie bezoeken joh! en daarnaast heeft het een voordeel: je leert elkaar zo missen

05-12-2012, 12:02
Ik ben juist vaak bij mijn ouders en hij integendeel niet. Ik zou het erg vinden als hij er iets van zou zeggen. Maak je niet druk, hij is bij familie.

05-12-2012, 12:02
jeetje dat is wel hajek veel opzich wel leuk om te zien dat hij heel close is maar soms wordt het teveel hoor als je elkaar bijna iedere dag ziet dan gaan er irritaties ontstaan tikar is het beste zo blijf je ook altijd te vriend als je elkaar afentoe opzoekt. maaja als jij er geen problemen mee hebt dan hoef je er niks over te zeggen, indien het jou wel irriteert dan zou ik wel zeggen op een normale en rustige manier dat je het het liefst een paar dagen in de week wel alleen wilt zijn zonder mensen om je heen , lijkt me trouwens logisch als het je teveel wordt aafentoe

05-12-2012, 12:04



Citaat door SarahMeknesia:
jeetje dat is wel hajek veel opzich wel leuk om te zien dat hij heel close is maar soms wordt het teveel hoor als je elkaar bijna iedere dag ziet dan gaan er irritaties ontstaan tikar is het beste zo blijf je ook altijd te vriend als je elkaar afentoe opzoekt. maaja als jij er geen problemen mee hebt dan hoef je er niks over te zeggen, indien het jou wel irriteert dan zou ik wel zeggen op een normale en rustige manier dat je het het liefst een paar dagen in de week wel alleen wilt zijn zonder mensen om je heen , lijkt me trouwens logisch als het je teveel wordt aafentoe
Ja ik ga ook niet altijd mee hoor Gelukkig nu hij hij een drukkere baan heeft gaan we 2x per week naar zn familie en hij 1x alleen. Ik kom maar 1x per week bij mn ouders maar die wonen ook verder, die van hem 3 straaten van ons.

05-12-2012, 12:05
Door het vaak samenzijn met de hele familie waardeer je de momenten alleen met je man samen ..

05-12-2012, 12:15

Citaat door zonL:
Ja ik ga ook niet altijd mee hoor Gelukkig nu hij hij een drukkere baan heeft gaan we 2x per week naar zn familie en hij 1x alleen. Ik kom maar 1x per week bij mn ouders maar die wonen ook verder, die van hem 3 straaten van ons.
dan is het toch opgelost?

05-12-2012, 12:15

Citaat door zonL:
Hij wil dagelijks bij zn ouders/broer of zus langs en die blijven hele avonden bij ons of wij bij hun. Op zich niet erg maar soms denk ik oke, ff een paar avondjes samen lijkt me ook leuk. Min 4 dagen in de week zijn er andere mensen of wij bij hun. In het weekend zijn we meestal met zn tweeen en dat is altijd leuk

Iets van zeggen? Advies graag
Mohiem jullie zijn altijd samen. Wat wil je nog meer? Fucking probleemzoekster.

05-12-2012, 12:17
Ik zie het probleem ni, jullie zijn in het weekend dan alleen....

05-12-2012, 12:17

Citaat door zonL:
Ja ik ga ook niet altijd mee hoor Gelukkig nu hij hij een drukkere baan heeft gaan we 2x per week naar zn familie en hij 1x alleen. Ik kom maar 1x per week bij mn ouders maar die wonen ook verder, die van hem 3 straaten van ons.
oooooo haha dan is het toch goed ofniet problem solved

05-12-2012, 12:20
Dus je bent in het weekend samen en je gaat niet altijd mee naar zijn familie, dan zie ik het probleem niet

05-12-2012, 12:37
als het elke keer gezelig is waarom niet je hebt denk ik geen kids als je kinderen hebt is het wel minder om dan elke keer met kind heen en weer te sleuren geniet er van en als je een keer geen zi hebt blijf je lekker thuis het is niet verplicht toch om mee te gaan