Bekijk volle/desktop versie : schuld bij DUO(IBGROEP)



Pagina's : [1] 2 3

04-12-2012, 16:13
Assalaamoe 3alaikoem leden,

Ik heb en schuld van 3.000 euro bij de Duo, Ik heb nu alleen geen inkomen dus hoe kan ik het dan aflossen weet iemand hoe dat in zn werk gaat? want kan het zeker niet in 1x aflossen maar hoorde dat je ook per maand 50 euro kan betalen maar hoe moet het als je geen inkomen hebt?


moge Allah moeilijkheden voor jullie vergemaklijken. Ameen.

04-12-2012, 16:19


Geen aflossing dan, je kan het opschorten.

04-12-2012, 16:19
Dok gewoon waar hun recht op hebben hoe betaal je anders je verplichte zorgverzekering?

04-12-2012, 16:20

Citaat door Jst_s:
Geen aflossing dan, je kan het opschorten.
misschien domme vraag maar wat houd opschorten in?

04-12-2012, 16:21



Citaat door rouwpr:
misschien domme vraag maar wat houd opschorten in?
Uitstellen.

04-12-2012, 16:21

Citaat door rouwpr:
misschien domme vraag maar wat houd opschorten in?
Opschorten houd in dat het wordt verzet je schuld. En weet niet of je in het oude systeem zit want je kan ook gaan aflossen met niks terwijl het gezien wordt als aflossing.

04-12-2012, 16:21

Citaat door Brandstof:
Dok gewoon waar hun recht op hebben hoe betaal je anders je verplichte zorgverzekering?
zo makkelijk ois het niet elke situatie is anders! ben ziek en heb recht op wajong maar is toch afgewezen en heb nu ook nog een schuld verzekering word gwn betaald krijg toeslag hoef aleen 40 euro bij te doen dus dat.

04-12-2012, 16:21
kan je geen uitkering aanvragen ? zou hard opzoek naar werk gaan

04-12-2012, 16:22

Citaat door Jst_s:
Opschorten houd in dat het wordt verzet je schuld. En weet niet of je in het oude systeem zit want je kan ook gaan aflossen met niks terwijl het gezien wordt als aflossing.
geen idee dnek niet dat ik in hetoude systeem zit.. Gair inchá'Allah. bedankt meid.

04-12-2012, 16:22
nogmaals ben ziek en wajong is tocg afgewezen al sik werken kon had ik het allaaaang gedaan. gair ik weet voldoende nu bedankt.

04-12-2012, 16:23

Citaat door rouwpr:
zo makkelijk ois het niet elke situatie is anders! ben ziek en heb recht op wajong maar is toch afgewezen en heb nu ook nog een schuld verzekering word gwn betaald krijg toeslag hoef aleen 40 euro bij te doen dus dat.

waarom neem je geen advocaat in handen als je zeker weet dat je er recht op hebt anders sociaaldienst aanvragen

04-12-2012, 16:25

Citaat door rouwpr:
nogmaals ben ziek en wajong is tocg afgewezen al sik werken kon had ik het allaaaang gedaan. gair ik weet voldoende nu bedankt.
Als het is afgewezen dan zit er een wijsheid. Kan je echt niet werken en/of school dan zal Allaah zeker een weg vrij maken voor je. Bel de duo en zeg heb geen inkomen en zoek dan maatregelen met ze op.

Graag gedaan.

04-12-2012, 16:30



Citaat door majdouline83:
waarom neem je geen advocaat in handen als je zeker weet dat je er recht op hebt anders sociaaldienst aanvragen
ik ben nu daar mee bezig het maakt me echt gek is een grote zorg en kan al niet veel meer aan op dit moment.

04-12-2012, 16:31

Citaat door Jst_s:
Als het is afgewezen dan zit er een wijsheid. Kan je echt niet werken en/of school dan zal Allaah zeker een weg vrij maken voor je. Bel de duo en zeg heb geen inkomen en zoek dan maatregelen met ze op.

Graag gedaan.
nee meid kan echt niet werken of naar school ben zwaar depressief en start binnekoirt met psycho therapie biidnilaah heb altijd volgehouden met werk en school en elke keer sotrt ik kei hard in. het ligt echt niet aan het willen maar aan het kunnen in mn situatie. please doe du3aa dat Allah me verlost van mn geldzorgen ben moee van dit. barakAllahoefikie.

04-12-2012, 16:34

Citaat door rouwpr:
ik ben nu daar mee bezig het maakt me echt gek is een grote zorg en kan al niet veel meer aan op dit moment.
je kan een voorschot aanvragen bij hun en duo bellen of mailen dat je bezig bent met een uitkering maak je niet zieker dat je al bent weet je hoeveel meiden en jiongens schuld hebben bij hun in had ook een schuld bij ze gewoon elke maand 44 euro aflossen en langzaam kom je er wel voor alles is er een oplossing alleen soms duurt het even lai chafik

Pagina's : [1] 2 3