Bekijk volle/desktop versie : iPhone 4s Whatsapp



Pagina's : [1] 2

04-12-2012, 12:02
Ik heb geen whatsapp, hoe kan ik het erop zetten zonder een iTunes kaart te kopen van 15,-

04-12-2012, 12:16


http://nl.softonic.com/s/whatsapp-iphone-4s:iphone

Is dit bullshit?

04-12-2012, 13:10
Oh nee, is alsnog met geld

04-12-2012, 17:43
Bazz, meen je dit nou???
iTunes kaart kopen van 15 euro om whatsapp te downloaden??
Apple is dan letterlijk een dure grap dan, ja ok zo fancy, glimmend, glimmend metaal en shiny glas en zo
maar dat je dan zoveel en nog meer moet betalen...?
Fuck Steve Jobs met zijn appel in zijn reet!

04-12-2012, 17:56



Citaat door NadorinoCrysis:
Bazz, meen je dit nou???
iTunes kaart kopen van 15 euro om whatsapp te downloaden??
Apple is dan letterlijk een dure grap dan, ja ok zo fancy, glimmend, glimmend metaal en shiny glas en zo
maar dat je dan zoveel en nog meer moet betalen...?
Fuck Steve Jobs met zijn appel in zijn reet!
Ik denk hetzelfde over na als jou.
Maar ja, dat app moet ik wel hebben en ik moet een ander manier vinden dan een iTunes kaart kopen van 15,- (de goedkoopste)

04-12-2012, 17:58

Citaat door mv500:
als je firmware 5.1.1 en eerdere firmwares dan 5.1.1 dan kun je de iphone jailbreaken dan kun je met installous bijna 80% van alle apps gratis downloaden en instaleren op je iphone zaonder daarvoor te betalen

heb je ioa/firmware 6.0 en hoger dan zou je moeten wachten tot er eeen jailbreak komt ik denk zeer binnenkort krijgt ios6 een jailbreak
Dat heb ik gisteren geprobeerd.. Maar ja, dat lukte weer niet..
Ik hoor verhalen dat jail breaken niet goed voor je iphone is enzo
Ze zeggen ook dat er eens in de maand Whatsapp gratis kan downloaden bij de Apple store.
Maar ja, de vraag is wanneer?

04-12-2012, 18:56

Citaat door Tomaat:
Ik denk hetzelfde over na als jou.
Maar ja, dat app moet ik wel hebben en ik moet een ander manier vinden dan een iTunes kaart kopen van 15,- (de goedkoopste)
Erg he, dat apple shit
Dat je zoveel geld moet betalen terwijl het juist gratis is!

04-12-2012, 19:59

Citaat door Tomaat:
Ik heb geen whatsapp, hoe kan ik het erop zetten zonder een iTunes kaart te kopen van 15,-
Hallo Tomaat,

Download hier Ifunbox voor windows/Mac: Link
Installeer de programma en download hier vervolgens whatsapp voor je Iphone: Link

Nadat je Ifunbox hebt geinstalleerd en whatsapp hebt gedownload, open Ifunbox koppel jou Iphone 4S met je laptop/pc en Klik op (zie foto1):
1- Ifunbox classic
2- Install app
3- zoeken naar je whatsapp bestand en selecteren/openen



Vervolgens zal hij de app installeren en kun je gratis gebruiken maken van Whatsapp

Gr.

Elhabib

[/SIZE]

04-12-2012, 20:36

Citaat door mv500:
ze moet een jailbreak hebben om via ifunbox te instaleren ze heeft nog geen jailbreak
Gr.

Elhabib [/SIZE]

05-12-2012, 15:29
Pff.. Jail Breaken lukt niet en FunBlox lukt ookal niet. Volgens mij heb ik wat verkeerds gedaan, kan iemand het voor mij in stapjes uitlegen

05-12-2012, 18:47

Citaat door Tomaat:
Pff.. Jail Breaken lukt niet en FunBlox lukt ookal niet. Volgens mij heb ik wat verkeerds gedaan, kan iemand het voor mij in stapjes uitlegen

Hallo Tomaat,

Kun je uitleggen wat precies niet lukt, want ik heb het duidelijk in stapjes uitgelegd!
Tenzij je wilt dat ik het in kinderstapjes ga uitleggen, maar dat is toch wel overbodig aangezien ik aanneem dat je wel weet hoe programma kunt installeren ( kwestie van instructies volgende klikken and that's it )

Heb je de laatste versie Itunes ook al geïnstalleerd? zo niet hier heb je download LINK

Hoor van je.

Gr.

Elhabib

[/SIZE]

06-12-2012, 09:29

Citaat door Elhabib:

Hallo Tomaat,

Kun je uitleggen wat precies niet lukt, want ik heb het duidelijk in stapjes uitgelegd!
Tenzij je wilt dat ik het in kinderstapjes ga uitleggen, maar dat is toch wel overbodig aangezien ik aanneem dat je wel weet hoe programma kunt installeren ( kwestie van instructies volgende klikken and that's it )

Heb je de laatste versie Itunes ook al geïnstalleerd? zo niet hier heb je download LINK

Hoor van je.

Gr.

Elhabib

[/SIZE]
Hoi Elhabibi,

Bedankt voor de uitleg, ik heb nu WhatsApp op mijn iPhone. Maar dat heb ik niet zelf gedaan, ik was gisteren langs de belhuis geweest en die hadden ze voor mij in no time erop gezet. Ik ben heel slecht in dingen instaleren, dat heb je wel gemerkt haha!
Ik had nog een probleem met mijn iPhone, mijn iTunes programma herkent mijn iPhone niet. Het zal waarschijnlijk liggen dat ik een oude versie heb van iTunes. Maar ik zal straks weer proberen om de nieuwe iTunes te downloaden. (wat gisteren niet lukte)

06-12-2012, 10:09


Hoeveel heb je daarvoor moeten betalen om whats app erop te laten zetten via een belhuis?


Citaat door Tomaat:
Hoi Elhabibi,

Bedankt voor de uitleg, ik heb nu WhatsApp op mijn iPhone. Maar dat heb ik niet zelf gedaan, ik was gisteren langs de belhuis geweest en die hadden ze voor mij in no time erop gezet. Ik ben heel slecht in dingen instaleren, dat heb je wel gemerkt haha!
Ik had nog een probleem met mijn iPhone, mijn iTunes programma herkent mijn iPhone niet. Het zal waarschijnlijk liggen dat ik een oude versie heb van iTunes. Maar ik zal straks weer proberen om de nieuwe iTunes te downloaden. (wat gisteren niet lukte)

07-12-2012, 11:05

Citaat door Pavillon:
Hoeveel heb je daarvoor moeten betalen om whats app erop te laten zetten via een belhuis?

Ik hoefde niets te betalen

07-12-2012, 17:42
ah ok.


Citaat door Tomaat:
Ik hoefde niets te betalen

Pagina's : [1] 2