Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft dit weleens gedaan?



Pagina's : [1] 2 3 4

02-12-2012, 17:28
Ok echt eerlijk wezen.. Ik ga iets opbiechten ik vraag me dus af wie dit ook weleens heeft gedaan

Mijn situatie; Ik had ochtendje gewerkt was best zwaar ik kwam thuis heb de hele huis gepoetst tot het glinsterde ik was bekaf, moe, en me haar sprong alle kanten op en had zo Marokkaanse pyama aan bevlekt met gloor moehim net op het punt dat je alle stress en vuil wil weg douchen hoor de je de bel je denkt oh wie kan dat wezen?? Ik verwachtte niemand dus keek sneaky uit de raam naar beneden en ik zie daar de vrouw van me schoonbroer staan met haar kroost 3 kids die letterlijk een orkaan in je huis zijn. Nog een keer de bel... Ik weet dat ze blijft en ik heb daar geen zin in waarom bellen mensen verdomme niet van te voren????

Ik heb niet open gedaan ik heb gewoon niet open gedaan... Nou dit was een paar maanden geleden...

Nu jullie

02-12-2012, 17:29


Is niet erg.

02-12-2012, 17:30
hahaha ik snap het wel. Al is het wel lullig

02-12-2012, 17:32
niks mis mee. al zou ik wel open gedaan hebben en dan aangeven dat je even gaat douchen.

02-12-2012, 17:32



Citaat door BoraSita:
hahaha ik snap het wel. Al is het wel lullig
I know!! Op dat moment gierde de zenuwen door me lijf!! Ik dacht moet ik nou open doen of niet en ze heb een mobiel ik dacht misschien belt ze wel om te vragen waar ik was maar walou

02-12-2012, 17:32
ooh ik had dit een keertje ook maar was geen familie, was 1 of andere voorlichters ofso van een vereniging. ik had ze een keer eerder voor de deur gehad en zeiden dat ze ooit zouden terugkomen voor een intake thuis maar zei waren best onbeschoft ze drongen zichzelf aan. ikzo van jaja is goed maar ik dacht dat ze het niet meende. dus ze kwamen terug en belde aan had niemand verwacht die dag, ik keek zo stieken vanuit de balkon en zag dat zij het waren. alleen ik had me niet voorbereid op bezoek ofso dus liet ik ze een paar keer bellen en ik zo wensen ga weg ga weg.

02-12-2012, 17:32
Weleens mee gemaakt ja. Maar dan meer de tantes met wie ik geen band of gesprekstof heb en gewoon echt ongelegen kwamen.

02-12-2012, 17:33

Citaat door zouzou7t:
niks mis mee. al zou ik wel open gedaan hebben en dan aangeven dat je even gaat douchen.
Nee joh dat is hsjoema, kan je beter niet open doen. Zij kan dan zeggen ja ze nodigt mij niet naar binnen of ze komen wel naar binnen en ts gaat douchen en als ze klaar is kan ze weer beginnen met poetsen

02-12-2012, 17:35
Is het zo moeilijk om jouw eerst telefonisch te verwittigen. Ik vind dat je gelijk hebt, het is haar fout. Maar let wel in vervolg op dat ze je niet betrapt

02-12-2012, 17:35

Citaat door BoraSita:
Nee joh dat is hsjoema, kan je beter niet open doen. Zij kan dan zeggen ja ze nodigt mij niet naar binnen of ze komen wel naar binnen en ts gaat douchen en als ze klaar is kan ze weer beginnen met poetsen
ja ligt er aan wat voor band je hebt met die vrouw. Ik had vroeger wel gewoon zo`n band dat ik dit gerust kon doen.

02-12-2012, 17:35

Citaat door Mely:
Weleens mee gemaakt ja. Maar dan meer de tantes met wie ik geen band of gesprekstof heb en gewoon echt ongelegen kwamen.


Met haar heb ik dat dus ook niet.. Me man en ik zijn de jongste van alle stellen die getrouwd zijn meestal babbelt ze over mensen of over sex ik heb daar geen zin in.


Citaat door BoraSita:
Nee joh dat is hsjoema, kan je beter niet open doen. Zij kan dan zeggen ja ze nodigt mij niet naar binnen of ze komen wel naar binnen en ts gaat douchen en als ze klaar is kan ze weer beginnen met poetsen
Heb ik 1 keer gehad deed ik de deur spontaan open mocht ik na afloop weer stofzuigen en moppen..

02-12-2012, 17:37

Citaat door Paradise1_7:
Is het zo moeilijk om jouw eerst telefonisch te verwittigen. Ik vind dat je gelijk hebt, het is haar fout. Maar let wel in vervolg op dat ze je niet betrapt


Stel je voor!

02-12-2012, 17:38



Citaat door supermodel:
Met haar heb ik dat dus ook niet.. Me man en ik zijn de jongste van alle stellen die getrouwd zijn meestal babbelt ze over mensen of over sex ik heb daar geen zin in.



Heb ik 1 keer gehad deed ik de deur spontaan open mocht ik na afloop weer stofzuigen en moppen..
oh nee dan zou ik ook niet open doen, niet alleen die dag niet maar gewoon nooit. dat soort mensen mogen barra blijven

02-12-2012, 17:39
[QUOTE=supermodel;111818594]Met haar heb ik dat dus ook niet.. Me man en ik zijn de jongste van alle stellen die getrouwd zijn meestal babbelt ze over mensen of over sex :moe: ik heb daar geen zin in.

Ja3ouk! Is wel Hsoema

02-12-2012, 17:40

Citaat door supermodel:
Met haar heb ik dat dus ook niet.. Me man en ik zijn de jongste van alle stellen die getrouwd zijn meestal babbelt ze over mensen of over sex ik heb daar geen zin in.



Heb ik 1 keer gehad deed ik de deur spontaan open mocht ik na afloop weer stofzuigen en moppen..

Dan begrijp ik je nog meer.

Met die tantes die ik bedoel is het alleen salaam, lebas, hamdoellilah, en vervolgens dat nog 10x herhalen en dan elkaar wat aanstaren

Pagina's : [1] 2 3 4