Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Verschillenden dieeten om de week uitproberen.



Pagina's : [1] 2

02-12-2012, 16:29
Wat vinden jullie ervan
als ik on de week een dieet uit zal proberen en daar mijn ervaring overschrijf in een artikkel op mijn blog en marokko.nl
ik schrijf natuurlijk altijd over beauty en andere zaken. Maar gewicht is ook een kwestie waar je dagelijks mee bezig bent. En gewicht is eigenlijk ook een beauty ding Ik ben dagelijks met beauty bezig maar ook met eten en mijn gewicht. Want ik ben niet de slankste jammer genoeg.

Daarom lijkt het me leuk om ook gaan te schrijven over verschillede dieeten. en de wat grotere dames/vrouwen onder ons Big IS BEAUTIFUL en Je hoeft geen maatje 36 te hebben om mooi je mooi te voelen. Ik voel me prima bij een maatje 40 en dat wil ik weer behalen. Maar dat wil ik graag samen met jullie doen.

Welke dieeten willen jullie dat ik uitprobeer? en er over zal moeten schrijven. Ik weet dat sportn en gewoon gezond eten het beste is. Maar toch wil ik ook wel een keer een crash dieet doen.

dus iemand ideeen en dieeten waar jullie van denken dat moet je proberen.

let me know

02-12-2012, 18:46


echt helemaal niemand die een dieet weet die kan proberen?

02-12-2012, 20:42

Citaat door jamilabeauty:
echt helemaal niemand die een dieet weet die kan proberen?



haha wolah ik dacht ook zoiets,ik dacht waarom niet elke week een ander dieet zo gaat het ook niet vervelen
het is een soort uitdaging
ik was bezig met modifast intensive
ik heb die een beetje verwaarloost maar ik ga morgen terug beginnen
dus ik zou zeggen probeer een week modifast intensive en deel hier dan je ervaringen mee

03-12-2012, 14:27
Om een goede recensie te kunnen maken moet je een dieet echt wel langer volgen dan een week.

03-12-2012, 19:15



Citaat door xCHARMING:
Om een goede recensie te kunnen maken moet je een dieet echt wel langer volgen dan een week.
ja dat is een feit,minimum 3weken

03-12-2012, 21:33
ziekenhuisdieet ? schijnt dat je 5 kilo af valt binnen 1 week

04-12-2012, 10:46

Citaat door milkshakechoco:
haha wolah ik dacht ook zoiets,ik dacht waarom niet elke week een ander dieet zo gaat het ook niet vervelen
het is een soort uitdaging
ik was bezig met modifast intensive
ik heb die een beetje verwaarloost maar ik ga morgen terug beginnen
dus ik zou zeggen probeer een week modifast intensive en deel hier dan je ervaringen mee
Ja ik zit ook echt in de put met mijn gewicht haha maar daarom wil ik dit indd doen modifast heb ik nog nooit gedaan? dus ik geloof dat ik hiermee aan de slag ga? en dan voor 7 dagen,, het lijkt me gewoon een goed idee om elke dieet 7 dagen te doen en dan om en om. ook om te zien al ik weer normaal ga eten voor een week bij kom of niet,,.. waneer ik ga beginnen laat ik nog wel weten want ik zoek natuurlijk gnoeg motivatie om het te doen.. En het lijkt me leuk om het natuurlijk ook samen te doen.

04-12-2012, 10:49

Citaat door xCHARMING:
Om een goede recensie te kunnen maken moet je een dieet echt wel langer volgen dan een week.
maar toch ga ik het om de week doen, want crasch dieeten zijn toch best kort. en natuurlijk ga ik ook gezonde dieeten doen voor langere periodes.. Maar eerlijk geen elke dieet is gezond Eigenlijk moet je je levenstyl aanpassen.

09-12-2012, 03:52
Dieten die ik heb geprobeerd (hadden allemaal hun eigen voor en nadelen)
- ziekenhuisdieet
-soepdieet (in 7 dagen 8 kilo afgevallen maar was zooooo zwaar)
- weightcare / modifast (eigenlijk stiekem hetzelfde)
- leptin green cofee (doe ik nu elke ochtend de koffie en je hebt veel minder trek)

09-12-2012, 04:20

Citaat door Aminaatje-88:
Dieten die ik heb geprobeerd (hadden allemaal hun eigen voor en nadelen)
- ziekenhuisdieet
-soepdieet (in 7 dagen 8 kilo afgevallen maar was zooooo zwaar)
- weightcare / modifast (eigenlijk stiekem hetzelfde)
- leptin green cofee (doe ik nu elke ochtend de koffie en je hebt veel minder trek)
het soep dieet wil ok proberen,, en greencoffee had ik ooit ook een keer gebrobeerd maar merkte er helemaal niets van jammer genoeg
nu ben ik bezig met het vasten. Maar moest persee ongesteld worden haat het,, maar ik doe mijn best... zodat ik mijn ervaring erover kan schrijven.

09-12-2012, 08:19
Ja soepdieet vond het resultaat echt super kon het niet geloven, hoe zwaar het ook was was super blij. Alleen omdat ik een week alleen vieze dingen heb gegeten ging ik daarna snel weer patat eten en chocolade hahaha. Voor een speciale gelegenheid even snel afvallen zal ik het wel weer over doen. Maar omdat ik helaas wat meer wil afvallen (14 tot 19 kilo) was het voor mijn geen succes.

Ben wel benieuwd naar je ervaringen lijkt me leuk voor je blog. Zet je het dan ook even op m.nl?

09-12-2012, 13:46
[QUOTE=Aminaatje-88;111989901]Ja soepdieet vond het resultaat echt super kon het niet geloven, hoe zwaar het ook was was super blij. Alleen omdat ik een week alleen vieze dingen heb gegeten ging ik daarna snel weer patat eten en chocolade hahaha. Voor een speciale gelegenheid even snel afvallen zal ik het wel weer over doen. Maar omdat ik helaas wat meer wil afvallen (14 tot 19 kilo) was het voor mijn geen succes.

Ben wel benieuwd naar je ervaringen lijkt me leuk voor je blog. Zet je het dan ook even op m.nl?[/QUOTE


GA ik zeker doen en nu wil ik al volgende week het soepdieet proberen haha ik ben om!!

10-12-2012, 11:16


haha ik wil ook soep dieeet. Kan je uitleggen hoe je dag eruit zag. bedankt

10-12-2012, 14:29

Citaat door jamilabeauty:
maar toch ga ik het om de week doen, want crasch dieeten zijn toch best kort. en natuurlijk ga ik ook gezonde dieeten doen voor langere periodes.. Maar eerlijk geen elke dieet is gezond Eigenlijk moet je je levenstyl aanpassen.


Klopt, daarom ben ik sowieso tegen diëten. Ik ben zelf vrij veel afgevallen door mijn levensstijl aan te passen. Ik zou als ik jou was mensen eerder proberen bewust te maken van wat gezond eten is, en dat je prima af en toe ongezond kunt eten. Hebben ze meer aan dan crash diëten van een week.

12-12-2012, 04:02
Het soepdieet (tenminste hoe ik hem ken staan ook andere op internet) :

Dag 1: Eet zoveel soep als je wilt en alle fruit hoeveel je wilt (alleen geen bananen)

Dag 2: Eet zoveel soep als je wilt en groenten zoveel je wilt (geen bonen of erwten) en savonds mag je 1 aardappel (kan je in de soep doen of met wat groente gekookte of gepofte aardappel)

Dag 3: Eet zoveel soep je wilt, daarnaast zoveel groente en fruit als je wilt (dus geen aardappel)

Dag 4: Eet zoveel soep je wilt, daarnaast mag je ongeperkt magere melk en tot maximaal 8 bananen (ik maakte lekker milkschake van)

Dag 5: Eet zoveel soep je wilt, 400 gr kip, rund of vis en 6 tomaten ( kan tomaten blenderen met een beetje soep heb je toch weer andere smaak, of bakken met 1 ui en je vlees)

Dag 6: Eet zoveel soep je wilt, zoveel rundvlees en groene bladgroente als je maar wilt!

Dag 7: Eet zoveel soep je wilt, je mag ook onbeperkt; ongezoete fruitsap, groenten en zilvervliesrijst als je wilt ( ik at lekker rauwkost als lunch en savonds had ik een soort vegatarische curry gemaakt met groenten en kruiden en dan gegeten met de rijst hmmmm)

Let wel op dat je elke dag de soep minstens 1x eet (ookal word je hem op een gegeven moment zat) en drink heel veel liefst 2 liter water, thee of light. Omdat je zo snel afvalt en het detoxing werkt kan je hoofdpijn krijgen van de afvalstoffen die je verbrand, als je veel water drinkt helpt dat en krijg je minder hoofdpijn.

Ik was na deze week bijna 8 kilo afgevallen, als je meer wilt afvallen nadat je het een week gedaan hebt moet je geloof wel eerst paar dagen normaal eten en dan weer opnieuw beginnen bij dag 1

Op internet kan je recepten vinden voor de soep ( ik had beetje paprika, peper, zout en een bouillonblokje toegevoegt)

Pagina's : [1] 2