Bekijk volle/desktop versie : Series iPad



02-12-2012, 12:57
Wie streamt series op de iPad, en eigenlijk nog belangrijker, hoe doen jullie dat????


En zijn er mensen die series/films op hun iPad zetten?

02-12-2012, 12:59


Kopen via Itunes.

02-12-2012, 13:07

Citaat door jamila91:
Kopen via Itunes.
Dankjewel, maar ben eigenlijk op zoek naar gratis series kijken

02-12-2012, 13:22
Iemand???

Ik wil graag Walking dead verder kijken.....zoooo spannend!

02-12-2012, 13:25



Citaat door Sunshine_h:
Iemand???

Ik wil graag Walking dead verder kijken.....zoooo spannend!
Je kunt dit gewoon via een site kijken, doe ik ook op mijn ipad. http://Www.watchseries.eu alle series tot aan de laatste aflevering

02-12-2012, 13:32

Citaat door maroc_1987:
Je kunt dit gewoon via een site kijken, doe ik ook op mijn ipad. http://Www.watchseries.eu alle series tot aan de laatste aflevering
Dank je!! Weet je welke links het doen??? Of is dat verschillend?

En is jouw pad gejailbreakt, misschien dat het daarom werkt?

02-12-2012, 13:40

Citaat door Sunshine_h:
Dank je!! Weet je welke links het doen??? Of is dat verschillend?

En is jouw pad gejailbreakt, misschien dat het daarom werkt?
Ik neem altijd de links van gorillavid of daclips, maa die andere zullen het ongetwijfeld ook doen.
Gewoon op de link klikken en dan click here to play dus niet downloaden. Nee niet gejailbreakt,

02-12-2012, 21:14

Citaat door maroc_1987:
Ik neem altijd de links van gorillavid of daclips, maa die andere zullen het ongetwijfeld ook doen.
Gewoon op de link klikken en dan click here to play dus niet downloaden. Nee niet gejailbreakt,
Dank je!! En kan je dan meerdere afleveringen achter elkaar kijken? Of doet ie na een paar afleveringen moeilijk???

02-12-2012, 22:49

Citaat door Sunshine_h:
Dank je!! En kan je dan meerdere afleveringen achter elkaar kijken? Of doet ie na een paar afleveringen moeilijk???
Je kunt gewoon steeds de volgende aflevering doen. Nee hoor doet niet moeilijk, soms kijk ik er een paar achter mekaar. Heel fijn als je een middagje lekker in je bed wilt blijven liggen