Bekijk volle/desktop versie : ik kan het maar niet begrijpen!!!!!!!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

01-12-2012, 22:11
Salam oelikom ,

wat ik maar niet kan snappen is dat mijn schoonzus zus van mijn man afgelopen zomer op vakantie was naar marokko en weer teug was zonder haar moeder heeft gezien.ze had haar moeder al 3 jaar niet gezien!!!!!!!!!!!
ik kan het maar niet begrijpen de reden ja ik wachte tot dat zij zou komen en zij kwam niet .
Haar man heeft haar niet gebracht naar haar moeder omdat meneer niet durfd te rijden haar moeder woont namelijk 4 uur vandaan.
Maar ja dan denk ik bedenk dan wat anders het is toch haar moeder !!!
en zij blijft heel relaxt ik snap haar niet haar moeder heeft haar op de wereld gezet en nu ga je na 3 jaar haar niet eens opzoeken !!!!! na 3 jaar ahieba alah
En meneer gaat wel 5 keer naar moskee.
Moest het even kwijt .

01-12-2012, 22:14


stil is mens

01-12-2012, 22:15
Ik vind het ook vreemd. Maar als haar man niet wil brengen, dient ze hem te gehoorzamen!!!!!

01-12-2012, 22:15
Slechte band misschien

01-12-2012, 22:18


yeh...waar mensen mee bezig zijn!!
er worden op dit moment 1000 vrouwen en kinderen afgeslacht in Syrie
en jij hebt het hierover

01-12-2012, 22:19
Je weet niet wat er achter zit, misschien speelt er iets anders

01-12-2012, 22:20

Citaat door JETLI:
Ik vind het ook vreemd. Maar als haar man niet wil brengen, dient ze hem te gehoorzamen!!!!!
Onzin. Als hij het haar zou verbieden hoeft ze hem niet te gehoorzamen, hij mag haar niet van haar familie weghouden.

01-12-2012, 22:20
En wat hft de moskee hiermee te maken? Als je als persoon mkaleg bent dan veranderd de moskee daar weinig aan

01-12-2012, 22:20
Bahhh wat ben jij bemoeizuchtig! Je weet toch niet wat er speelt, dus steek je neus niet in zaken die jou helemaal niks aangaan.
Wees gewoon blij dat je niet gepest wordt door een schoonzus. Is ze uit beeld, dan is het niet goed, is ze wel in beeld, is het ook niet goed, het is ook nooit goed met jullie soort.


Citaat door imane04:
Salam oelikom ,

wat ik maar niet kan snappen is dat mijn schoonzus zus van mijn man afgelopen zomer op vakantie was naar marokko en weer teug was zonder haar moeder heeft gezien.ze had haar moeder al 3 jaar niet gezien!!!!!!!!!!!
ik kan het maar niet begrijpen de reden ja ik wachte tot dat zij zou komen en zij kwam niet .
Haar man heeft haar niet gebracht naar haar moeder omdat meneer niet durfd te rijden haar moeder woont namelijk 4 uur vandaan.
Maar ja dan denk ik bedenk dan wat anders het is toch haar moeder !!!
en zij blijft heel relaxt ik snap haar niet haar moeder heeft haar op de wereld gezet en nu ga je na 3 jaar haar niet eens opzoeken !!!!! na 3 jaar ahieba alah
En meneer gaat wel 5 keer naar moskee.
Moest het even kwijt .

01-12-2012, 22:24
Alles heeft een reden.

01-12-2012, 22:25
Sterk!!

Citaat door Shinny:
Bahhh wat ben jij bemoeizuchtig! Je weet toch niet wat er speelt, dus steek je neus niet in zaken die jou helemaal niks aangaan.
Wees gewoon blij dat je niet gepest wordt door een schoonzus. Is ze uit beeld, dan is het niet goed, is ze wel in beeld, is het ook niet goed, het is ook nooit goed met jullie soort.

01-12-2012, 22:25
Ik vind dat jij haar moet brengen. Als jij jouw schoonmoeke bezoekt dan kan je haar meevragen.

01-12-2012, 22:28


ik was er niet anders had ik dat zeker gedaan

01-12-2012, 22:29

Citaat door BoraSita:
Ik vind dat jij haar moet brengen. Als jij jouw schoonmoeke bezoekt dan kan je haar meevragen.

01-12-2012, 22:30

Citaat door Xaviera:
Onzin. Als hij het haar zou verbieden hoeft ze hem niet te gehoorzamen, hij mag haar niet van haar familie weghouden.
Een vrouw dient een man te gehoorzamen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4