Bekijk volle/desktop versie : Helpp..! Trouwen met iemand van spanje (spaanse verblijfsvergunning)



01-12-2012, 21:33
Met iemand TROUWEN die een SPAANSE VERBLIJFSVERGUNNING heeft (PAPIEREN MAKEN) HELP ME
Lieve Leden,
Ik vraag om jullie hulp.
Ik ben echt ten einde raad..!

Ik wil trouwen met iemand die in spanje woont, die alleen een Spaanse verblijfsvergunning heeft..
Heeft iemand mischien hetzelfde meegemaakt, en die mij Alstublieft kan helpen..

Van de nederlandse gemeente moetten we een M64 formulier invullen en dan hebben ze nodig (geboorteakte en bewijs van dat ie nooit eerder getrouwd is. Alleen nu willen ze in spanje dat niet geven aan hem bij de gemeente, om dat hij geen spaanse nationaliteit heeft. Weet iemand mischien wat hij nu moet doen???..

Weet iemand mischien of er een buro is of kantoor in Amsterdam, waar ze mensen kunnen helpen, informatie geven , voor mensen die papieren willen maken?..

Nog een vraag, weet iemand mischien of je ook bij de Nederlandse consulaat kan trouwen hier in Nl, als je nog geen Nederlandse trouwakte hebt?> Dus trouwen voor de Marokkaanse wet.. Zojha welke documenten zijn nodig om te kunnen trouwen in de Marokkaanse consulaat..

Als iemand nog meer informatie heeft over dit onderwerp (Papieren maken).. IND Alsjeblieft drop ze dan hier.. Alle kleine beetjes helpen.. We zitten allebei echt in de knoop nu.
Voor de rest voldoe ik aan alle eisen van de IND

Je dank zal groot zijn, Allah s.w.t zal jullie belonen inshallah..!

Help me alsjeblieft...!
heel veel liefss

25-12-2012, 19:05


precies hetzelfde traject als iemand uit marokko halen tenzij er een bepaalde code op de achterkant staat dat hij een langdurige ingezetene is van de europese unie