Bekijk volle/desktop versie : CIA in Marokko tijdens feestdagen



01-12-2012, 14:54
Veel Amerikanen zijn tijdens de feestdagen in Marokko.



In Marokko zijn met de feestdagen veel Amerikanen aanwezig. De Amerikaanse inlichtingendienst CIA besloot daarom om een delegatie CIA agenten richting Marokko te sturen. Zij zouden al gesproken hebben met Charki Draiss, onderminister van Binnenlandse Zaken. Zij moeten er beide voor zorgen dat de Amerikanen veilig zijn tijdens de feestdagen in december.

De Amerikaanse gemeenschap in Marokko moet sowieso beveiligd worden maar ook toeristen en diplomatieke personen krijgen extra beveiliging. Tijdens de samenwerking worden vooral ambassades, privéclubs, luxe hotels en vooral ambassades in Marokko extra beveiligd.

01-12-2012, 15:03


Oh, dus kennelijk is Amerika bereid om te luisteren, mocht er een groepje Amerikaantjes meegenomen worden.

01-12-2012, 15:43
Door die stink toeristen wordt er alcohol verkocht daar.


AANPASSEN OF OPKRASSEN


01-12-2012, 16:03
Genoeg Marokkanen die ook alcohol drinken genoeg voorbeelden hier te zien.


01-12-2012, 17:13


Allemaal fistfucken door sahraouis die klote cia


01-12-2012, 17:32
ff iets tussen door, jullie moeten niet denken dat die amerikanen worden bevoorrecht. Marokko biedt sowieso bescherming aan groepen toeristen die in Marokko komen.

Hihi het voelt goed als je in Casablanca bent, je wordt begeleidt door politie en alle auto's moeten aan de kant voor jou.. Dit is mij overkomen toen ik met een groep op studiereis ben geweest in Marokko.


01-12-2012, 18:45
Was da voor onzin man, die fucking amerikanen doen net alsof marokko kenia is. Gatverdamme zeg, en dan zelf aanslag plege op hun amerikanen dan hebben ze weer reden om land over te nemen vieze zionisten


02-12-2012, 01:12
Sinds de C.I.A bestaat zie je ze alleen bezig zijn met controle nemen over een ander
ik dacht dat frankrijk het alleen voor het zeggen had in marokko
nu komt Amerika er ook bij
Daar gaat marokko

02-12-2012, 05:12
En wat gaan die amerikanen daar doen?Zuipen, prostituees naar hotel nemen,helemaal uit hun dak gaan en dan zeggen ze hier ja als wij naar moslim landen gaan moeten we ons aanpassen...een grote leugen dus


02-12-2012, 15:52
"Al Qaida tijdens feestdagen in de VS''