Bekijk volle/desktop versie : meisjes eisen jullie ook een maagd?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

30-11-2012, 14:34
en zo ja hoe gaan jullie dat weten?




ik ga wel eerlijk zeggen heb het gedaan zou je daar iemand voor afwijzen?



ik niet eerlijk gezegd

30-11-2012, 14:36



Citaat door Johndillinger:
en zo ja hoe gaan jullie dat weten?




ik ga wel eerlijk zeggen heb het gedaan zou je daar iemand voor afwijzen?



ik niet eerlijk gezegd
Nou het ligt eraan, als de jongen zijn leven heeft verbeterd zou ik het wel doen. Ik bedoel, wie ben ik om dat niet te vergeven als hij wel door Allah sub7ana wata'ala wordt vergeven? Maar als de jongen daar bijv geen spijt van heeft, maar daar trots is op is of nog steeds uit gaat en dat soort dingen, dan niet...

En nee je kan het niet controleren. En waarom zou ik het moeten controleren. Het is niet aan mij om te oordelen.

30-11-2012, 14:40
Ik ben geen meisje, maar ik eis een maagd. Zo niet, dan trap ik haar moer het huis uit.

30-11-2012, 14:41

Citaat door arouaniii:
Ik ben geen meisje, maar ik eis een maagd. Zo niet, dan trap ik haar moer het huis uit.
Kan jij niet met een gescheiden vrouw/ weduwe trouwen? Of geldt je "ik eis een maagd" alleen voor meisjes die ook echt niet zijn getrouwd.

30-11-2012, 14:44



Citaat door Omashu:
Kan jij niet met een gescheiden vrouw/ weduwe trouwen? Of geldt je "ik eis een maagd" alleen voor meisjes die ook echt niet zijn getrouwd.
Ik ga niet met een gescheiden vrouw trouwen. Ze moet ongetrouwd en maagd zijn.

30-11-2012, 14:46

Citaat door arouaniii:
Ik ga niet met een gescheiden vrouw trouwen. Ze moet ongetrouwd en maagd zijn.
Ow oke.

Je mag natuurlijk zelf kiezen, maar 100 procent zeker weet je het niet

30-11-2012, 14:48

Citaat door Omashu:
Ow oke.

Je mag natuurlijk zelf kiezen, maar 100 procent zeker weet je het niet
Ja, dat klopt .

30-11-2012, 14:56
dus je zou best met mij kunnen trouwen right?

30-11-2012, 14:57

Citaat door NariNari.:
dus je zou best met mij kunnen trouwen right?
Ben jij een maagd dan?

30-11-2012, 15:06

Citaat door arouaniii:
Ik ga niet met een gescheiden vrouw trouwen. Ze moet ongetrouwd en maagd zijn.
Is er een reden waarom je dat niet wilt? Just asking.

30-11-2012, 15:09

Citaat door Riffijnse-:
Is er een reden waarom je dat niet wilt? Just asking.
Als ze gescheiden is, is de kans groot dat ze ontmaagd is. Daarom wil ik een ongetrouwde maagd als vrouw hebben.

30-11-2012, 15:13

Citaat door arouaniii:
Als ze gescheiden is, is de kans groot dat ze ontmaagd is. Daarom wil ik een ongetrouwde maagd als vrouw hebben.
Maar dat zij als maagde in het leven staat is toch een heel ander verhaal als een vrijgezel die ontmaagd is en nooit getrouwd is geweest? Bedoel die gescheiden/weduwe vrouw kan voor hetzelfde geldt een echte top meid zijn en een hart van goud bezitten. Zou je het dan alsnog niet doen?

30-11-2012, 15:15



Citaat door Riffijnse-:
Maar dat zij als maagde in het leven staat is toch een heel ander verhaal als een vrijgezel die ontmaagd is en nooit getrouwd is geweest? Bedoel die gescheiden/weduwe vrouw kan voor hetzelfde geldt een echte top meid zijn en een hart van goud bezitten. Zou je het dan alsnog niet doen?

Ik zou alleen een gescheiden vrouw trouwen als ze een hart van goud had en ze erg knap is. Zo niet, dan neem ik een ongetrouwde maagd.

30-11-2012, 15:16

Citaat door arouaniii:
Ik zou alleen een gescheiden vrouw trouwen als ze een hart van goud had en ze erg knap is. Zo niet, dan neem ik een ongetrouwde maagd.
Oké, duidelijk.

30-11-2012, 15:16

Citaat door Omashu:
Nou het ligt eraan, als de jongen zijn leven heeft verbeterd zou ik het wel doen. Ik bedoel, wie ben ik om dat niet te vergeven als hij wel door Allah sub7ana wata'ala wordt vergeven? Maar als de jongen daar bijv geen spijt van heeft, maar daar trots is op is of nog steeds uit gaat en dat soort dingen, dan niet...

En nee je kan het niet controleren. En waarom zou ik het moeten controleren. Het is niet aan mij om te oordelen.
Klopt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13