Bekijk volle/desktop versie : laptop probleem..



29-11-2012, 22:29
Salaam,

Mijn dell laptop doet vaag, hij start wel en ik hoor geluid etc heel normaal maar na het windows icoontje dan komt er een zwart scherm en de laptop blijft verder wel gewoon aan.

Ik wil graag mijn fotos en bestanden terug is dit mogelijk? en hoe..
heb het idee dat maken over de 100 euro gaat kosten en dat heb ik er momenteel niet voor over.

ik ben benieuwd naar reacites.

waslaam.

29-11-2012, 22:37



Citaat door Vrouwtje_A:
Salaam,

Mijn dell laptop doet vaag, hij start wel en ik hoor geluid etc heel normaal maar na het windows icoontje dan komt er een zwart scherm en de laptop blijft verder wel gewoon aan.

Ik wil graag mijn fotos en bestanden terug is dit mogelijk? en hoe..
heb het idee dat maken over de 100 euro gaat kosten en dat heb ik er momenteel niet voor over.

ik ben benieuwd naar reacites.

waslaam.

100 euro !!!?
Wat voor oplichterij is dat nou weer
Om jou bestanden te behouden is hardeschijg er uit halen in andere computer doen foto,s er van af doen en bewaren en hardeschijf terug doen en opnieuw windows installeren.


Hoeveel het ongeveer eerlijk zou kosten =

15-30 euro installatie en moeiten kosten.

Foto,s terug halen 3-10 euro misschien ook wel gratis licht er aan bij wie je het laat doen.

Tip: Ga niet naar een nederlandse conputer winkel.

Ga naar een winkel internet cafe of telefoon winkeltje en vraag daar.

Of zoek fia marktplaats iemand die dat kan doen .tegenwoordig kan iedereen wel dat doen.

29-11-2012, 22:52
issam, ze heeft een laptop, geen computer.
Dus is het lastig om de harde schijf eruit te halen en het in een andere pc te stoppen.

29-11-2012, 22:53
salaam,

bedankt voor de reacite. maar ik bedoelde met 100 euro daadwerkelijk de laptop repareren.

30-11-2012, 00:19


Hallo Vouwtje_A,

Wat voor besturingssysteem (Windows XP/Vista/7 of 8) zit er op?
Heb je al geprobeerd om in de veiligemodus te komen en je Windows te herstellen?

Gr.

Elhabib [/SIZE]

02-12-2012, 13:49
@ TS: kun je antwoord geven op de vragen van Elhabib?

Dat zijn relevante vragen namelijk