Bekijk volle/desktop versie : Begrip of onbegrip, ik wens iedereen een GELUKKIG 2005!!!!



Pagina's : [1] 2

27-12-2004, 05:48
Mercurius,

Citaat:
Een tegenstrijdig post vind je niet?? Enerzijds zie je de actie als individu...anderzijds kook je van woede jegens marokkanen. Hoe weet je dat het marokkanen zijn?? Hebben ze een briefje achtergelaten?? Of heeft je ex-vrouw een stoomcursus marokkaans gevolgd?? Wat was de aanleiding van het gebeuren...het kan toch niet zomaar zijn gebeurd??

Ik vind het heel vreselijk voor je dochtertje maar een verhaal heeft 2 kanten...zeg ik dan maar!

Barca
Ten eerste mag ik gelukkig zeggen samen met mijn ex dat ze morgen 27-12-2004 thuiskomt, zonder complicaties. ( vandaag )

Op het moment kookte ik zeker van woede jegens de marokkanen, ( op dat moment uit woedde over één kam scherend ) totdat ik besefte dat het ook door een Nederlander had kunnen gebeuren!!!!
Echter woont die Marokkaan en bekent als agressief zijnde in de buurt waar mijn ex woont in de buurt!! ( vandaar mijn woedde jegens Marokkanen, in eerste instantie, waar ik het besef later heb dat het zeker om een individu gaat !! ).Al is het om lettele seconden !!!

Aanleiding: Ex en mijn dochtertje ( leven overigens ver van boven het modaal-gemiddelde ), kwamen van opa en oma af om vervolgens de hond uit te laten!!!!
Om precies te zijn om 20.00, wat ze elke avond avond doet alleen, altijd heeft ze negeerd, deze ene keer was mijn dochter mee ( normaal ligt ze om 20.00 al in bed ).

Zo ook die bewuste avond, hond uitlaten en niks aan de hand, alleen nu met mijn dochtertje.
Opdat moment liepen ze langs het spoor en werd ze uitgescholden voor xxxx en weet ik veel wat!
Mijn ex is het meester in het (dood)negeren. en gaf daar dus geen antwoord op! ( zoals velen avonden ervoor, wanneer ze alleen was).
Nu ons dochtertje erbij was, zegt ie ineens, ik pak je dochter wel een keer xxxx!!!!!!!!
Waarop mijn hem nog gewoon negeerde!!!!
Er is niks ergens, zoals je weet misschien, om dood genegeerd te worden wat mijn ex dus ook deed!( uit ervaring weet ik dat ze daar een meesteres in is ).
Ze liep dus gewoon door samen met mijn dochter ( een goede sul van een golden retriever!! ), door richting der huis ( op het industrieterrein ).
Herhaaldelijk schreeuwde hij mijn ex haar toe als xxxx etcetcetcetc.
Ze deed net of der neus bloedde en liep lekker gewoon opdat moment met mijn kleine meid aan der hand verder.

Totdat moment dat mijn kleine meid in elkaar zakte en het uitschreeuwde van de pijn. ( was er jammer genoeg niet bij, om het te vertellen of te uiten hier ).
De beste man hield woord bij zijn daad en stak dus zonder pardon mijn kleine meid in der zij

Oftewel, mijn ex negeerde hem dood, waar hij waarschijnlijk niet tegenkon, ( weet zelf uit ervaring hoe hard zoiets aankomt ), en dan meteen zo'n actie verricht is totaal buiten kijf!!! Al had mijn ex gezegd van KUTmarokkaan, dan heeft nog niemand het recht om een 4 jarig kind neer te steken!!! wel ???????

Snap je vragen donders goed, ik was er gisteren en las je comment, ben maar gauw weer weggegaan en weet je waarom ????
Omdat ik anders een post had geplaatst waar ik later spijt zou van krijgen, net als ik die bewuste nacht deed met koblynz ( excuse if I'm wrong ).
Frustratie en woede, mag je nooit afgeven op andersman ogen en leven!!!

Enige wat voor mij telt, is dat ze zonder complicaties weer verder kan gaan, waar ik me zorgen om maak, is hoe mijn ex en mijn kleine meid weer verder in hun leven zal staan en dan voorname met mijn kleine meid, hoe die zich verder zal ontwikkelen nu!!

Verder wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar medeleven, heeft me zeker enorm goed gedaan!

Verder zeg ik er eerlijk bij, dat ik niet alles heb gelezen, simpelweg omdat ik het niet aankon!!
Verder dan Barca heb ik niet gelezen, omdat ik ter plekke steken in mijn hart kreeg van woede ( lees= al had mijn ex wel wat gezegd dan was het rechtvaardig geweest ), al had je het niet zo bedoelt, maar het deed mij opdat moment erg zeer!!!!!!

Als laatste ( voorlopig. wil alle tijd nu met mijn kleine meid doorbrengen ) wens ik iedereen een heel gelukkig 2005 toe, of je nu Marokkaan bent en of Moslim of Nederlander bent of wat voor nationaliteit dan ook!!!!

p.s. wonden kunnen meer doen, dan verwondingen je ooit kunnen hebben aangedaan !!

M.v.g.

Mercurius!!

Zal zeker meelezen, maar verwacht( wie staat erop te wachten ) van mij geen reply's meer. omdat ik dan misschien niet uit mezelf spreek, maar uit gevoelens en dan ben ik verkeerd bezig en dat is zeker niet rechtvaardig!!

Ahoy !!

27-12-2004, 05:54


Gut,gut..raakte de tekst je zo erg, dat je nu nog wakker bent? en dat je heel de nacht bezig bent geweest om deze daad te openen?..

... tjollehattelitanjond. Ouwe kapitein Fabiaan._Mercurius_, -REMOVED- blijft je altijd trouw nu zal hij zelf aan het roven gaan, kaptein ahoy a houw. Zeerover!

27-12-2004, 05:59

Citaat door Removed:
Gut,gut..raakte de tekst je zo erg, dat je nu nog wakker bent? en dat je heel de nacht bezig bent geweest om deze daad te openen?..

... tjollehattelitanjond. Ouwe kapitein Fabiaan._Mercurius_, -REMOVED- blijft je altijd trouw nu zal hij zelf aan het roven gaan, kaptein ahoy a houw. Zeerover!
Niet de tekst ( overigens ben er net weer ), maar wel degene die me via pm en of mail steun hebben betuigd!!!!!! Deze mensen die doen me zeker wat op dit moment !!!

Ahoy!!

27-12-2004, 06:16

Citaat door _Mercurius_:
Niet de tekst ( overigens ben er net weer ), maar wel degene die me via pm en of mail steun hebben betuigd!!!!!! Deze mensen die doen me zeker wat op dit moment !!!

Ahoy!!
Wat jammer zeg, ze zijn toch geen angsthazen? Steun per PM, waarom?
Je steunt iemand of je steunt het niet? mogelijk bang dat ze een 'straf' krijgen zoals jij?

Of is het iets anders? Jij mag 't zeggen, ik sta open voor elk soort mens en dier, PM me maar als gij daar behoefte aan heb

groet.. 0ops, bedoel; Kaptein Ahoy a houw. Zeerover!

27-12-2004, 06:21



Citaat door Removed:
Wat jammer zeg, ze zijn toch geen angsthazen? Steun per PM, waarom?
Je steunt iemand of je steunt het niet? mogelijk bang dat ze een 'straf' krijgen zoals jij?

Of is het iets anders? Jij mag 't zeggen, ik sta open voor elk soort mens en dier, PM me maar als gij daar behoefte aan heb

groet.. 0ops, bedoel; Kaptein Ahoy a houw. Zeerover!
Wat zoals ik ? Straf krijg dat mijn dochtertje overhoop wordt gestoken weer ?
Weet je, laat maar joh!!
Maak aan jou geen woorden vuil, andere woorden je bent me te min!


27-12-2004, 06:25

Citaat door _Mercurius_:
Wat zoals ik ? Straf krijg dat mijn dochtertje overhoopt wordt gestoken weer ?
Weet je, laat maar joh!!
Maak aan jou geen woorden vuil, andere woorden je bent me te min!

Zeer sportief, je laat wat van u kant zien, mijn dank daarvoor,
om de topic geen 'onrecht' aan te doen..

Begrip of onbegrip,ik heb dit nog niet gezegt op 't forum;
ik wens iedereen dus ook onze Kapitein _Mercurius_ een GELUKKIG 2005!!!!

groet,

Beste freund in alle tijden.

-R E M O V E D-

27-12-2004, 06:27

Citaat door Removed:
Zeer sportief, je laat wat van u kant zien, mijn dank daarvoor,
om de topic geen 'onrecht' aan te doen..

Begrip of onbegrip,ik heb dit nog niet gezegt op 't forum;
ik wens iedereen dus ook onze Kapitein _Mercurius_ een GELUKKIG 2005!!!!

groet,

Beste freund in alle tijden.

-R E M O V E D-
Wederzijds mijn freund een gelukkig en een gezond 2005!!

Al ben je een lekkere eikel


Gegroet en tot later

27-12-2004, 06:36
Als ik het goed begrepen heb is jouw ex dus medeplichtig aan de handeling van de dader..

27-12-2004, 06:44
Alles terzijde: shalom.

Ik wens elke Nederlander vrede. En elke Israeli en elke Palestijn (zodra ze een echt land hebben, haha).

Vrede. Ik haat oorloghitsers.

27-12-2004, 06:57

Citaat door FIGHAR:
Als ik het goed begrepen heb is jouw ex dus medeplichtig aan de handeling van de dader..
Wat wil je nu horen dan ?

btw. I think I won't answer this qeustion, I don't have to think about it, I'm sure!!!

Think!!

27-12-2004, 06:59

Citaat door _Mercurius_:
Wat wil je nu horen dan ?

btw. I think I won't answer this qeustion, I don't have to think about it, I'm sure!!!

Think!!
Shalom! Shut the xxxx up!



Hehe.

27-12-2004, 07:04

Citaat door _Mercurius_:
Wat wil je nu horen dan ?

btw. I think I won't answer this qeustion, I don't have to think about it, I'm sure!!!

Think!!
Is dat typisch iets van Dietschers: peinzen betreffende het beantwoorden van je eigen vragen??

Zou jij je ex willen betitelen als egoïstisch??

27-12-2004, 09:12


nogmaals! ik wens je veel sterkte!
ik hoop dat jullie een gezond en voorspoedig 2005 mogen beleven.

27-12-2004, 09:30
Veel succes Mercurius, ik hoop dat alle wonden (niet alleen de tastbare) snel zullen helen.....

27-12-2004, 11:34
Nu ik hier het hele verhaal lees, krijg ik wel kriebels van woede.
Ongelooflijk wat een mensen. Inderdaad misschien toevallig een Marokkaan. Maar het hoe en wat is wel typisch een vorm van criminaliteit die veel bij allochtonen voorkomt. Niet dat een autochtoon altijd een lieverdje is, maar net DIT soort criminaliteit is allochtoon eigen.

Zelf woon ik in een plaats met heel weinig allochtone bewoners. Daarom zie ik vaak problemen heel anders. Erger misschien. Ik had een agressieve familie vlak bij mij in de buurt wonen (autochtoon ja). Ze stalen, ze vernielden, waren agressief als je wat tegen ze zei. Binnen het half jaar heb ik ze weg gekregen. Inderdaad, misschien kun je dat gemene dingen noemen die ik uitgehaald heb. Maar ze zijn weg. Daar ging het me om.

Is het niet zo dat Nederland (autochtoon en allochtoon) zich feller tegen aggressiviteit moet verzetten? De politie lukt het niet, dus zullen we zelf wat moeten doen.

Of nu iemand zegt dat zelfrecht niet mag deert me eigenlijk niet. Als ik zie dat iemand anders niet in staat is om te berechten doe ik het zelf. Daarbij mishandel ik niet, dood ik niet.

Ik loop over van liefde. Maar laat die niemand misbruiken!

Pagina's : [1] 2