Bekijk volle/desktop versie : Damesssssssss dag trip naar london!!!! Meld je hier



29-11-2012, 17:57
Hallo dames,

Na een succesvolle dagreis naar Brussel, Parijs en Düsseldorf zijn wij nu bezig met een reisje naar LONDON. Deze reis zal plaats vinden op zaterdag 15 December 2012..
ik werk voor ’n organisatie die organiseert tripjes naar het buiten land alleen voor vrouwen.
Het is een 24 uur trip naar London voor maar 60 euro-,, we gaan met ongv 80 vrouwen/meisjes in de bus tot aan Lile en vanaf daar pakken we de trein rechtstreeks naar London.. Tijdens de reis zelf hoor je hoelaat je aankomt en hoelaat je weer moet verzamelen om weer terug te gaan.. Verder ben je niet verplicht om in een groep te lopen het is helemaal aan je zelf. we geven wel als tip mee om een vriendin of fam mee te nemen voor de gezelligheid...Mocht je interesse hebben pm me dan zo snel mogelijk want vol=vol

Info:
...Tijd vertrek Rotterdam: 05:00
Tijd aankomst Rotterdam: 05:00
Prijs per persoon Retour: €60-,
(tip lijst van toepassing)
Voor die gene die geen Nederlandse Nationaliteit hebben is een Britse visum verplicht!!!! Deze zul je dan bij de Britse consulaat in Amsterdam moeten aanvragen.. Wij hopen dat dit een succesvolle reisje zal worden met veel gezelligheid en 'n vervolg na Parijs!
Voor vragen kunt me 'n pm sturen

Groetjessss