Bekijk volle/desktop versie : Babynaam, ik weet het niet meer!



29-11-2012, 13:58
Al een paar weken hebben mn man en ik besloten over een naam. Maar laatste week ben ik ineens weer gaan twijfelen. Mn gevoel erover is weg. En dat is voor mij belangrijk. Ik heb even gegoogled hoe vaak de naam gegeven wordt; toch wel erg vaak. Vind het daarom niet zo leuk meer.

Ik zoek een naam die niet heel erg veel voorkomt, maar het moet geen hypermoderne, 'aparte' naam zijn zoals damien of benjamin, daar gaat mijn man nooit mee akkoord.
En ik zoek dus een jongensnaam. Dames help me please, ik kom er niet meer uit.

29-11-2012, 14:04


Je kan ook bijvoorbeeld een top 3 van namen maken die jullie mooi vinden en dan pas kiezen als de baby geboren is

29-11-2012, 14:09

Citaat door zwanger2012:
Je kan ook bijvoorbeeld een top 3 van namen maken die jullie mooi vinden en dan pas kiezen als de baby geboren is
Maar dan weet ik er eigenlijk ook al geen drie. Ik had een paar namen in gedachten, maar die zijn het allemaal net niet zeg maar.
Die zijn
Younes
Imrane
Ilyaas
Zakkariyah
Soufyan
Ismail

29-11-2012, 14:57
Sami
Adam
Chamsedine
Yamin
Rayhan

29-11-2012, 16:59


Nassim
Bilal
Mu'aad
Fouaad
Wail
Abdelouahid
Mohammed
Qasim
Abdullaah
zoveeel namen
Mabrouk met je zwangerschap, inshAllaah een gezonde baby

29-11-2012, 17:43
kies je 2 favoriete namen
schrijf elke naam op 1 papiertje
doe de 2 papiertjes in een kom
en laat een onschuldig handje ( zoals je oudere kind) een papiertje trekken
en het papiertje dat hij/zij trekt wordt de naam

is nog leuk ook haha

29-11-2012, 18:11
Als ik een jongen zou krijgen was dit mijn top 3:

Sami, Younes, Soufian

Jongensnamen zijn echt moeilijk!!!!!!

29-11-2012, 18:20

Citaat door MoulatelKuzina:
Al een paar weken hebben mn man en ik besloten over een naam. Maar laatste week ben ik ineens weer gaan twijfelen. Mn gevoel erover is weg. En dat is voor mij belangrijk. Ik heb even gegoogled hoe vaak de naam gegeven wordt; toch wel erg vaak. Vind het daarom niet zo leuk meer.

Ik zoek een naam die niet heel erg veel voorkomt, maar het moet geen hypermoderne, 'aparte' naam zijn zoals damien of benjamin, daar gaat mijn man nooit mee akkoord.
En ik zoek dus een jongensnaam. Dames help me please, ik kom er niet meer uit.
sind wanneer is benjamin een moderne naam???? desondanks wel een prachtige naam met een nog mooiere betekenis.

koop anders het boek "Geschiedenis van de profeten" - Ibn Kathir
daarin vind je vast een prachtige naam

moge Allahswt je een gezond en godvrezend kind schenken

30-11-2012, 23:11
Jaah precies! Zat ook te denken een hypenaam? Heb hem juist nooit gehoord in mijn omgeving.. en ik wil insha Allah mijn babyboy zo latennoemen en zogenaamd modern? Begrijp dat gewoon niet als het maar een islamitische naam is hoe kan een naam modern genoemd worden?
Maargoed veel succes met naamzoeken Ts want ik weet dat het super moeilijk is pfff



Citaat door altijd_hoopvol:
sind wanneer is benjamin een moderne naam???? desondanks wel een prachtige naam met een nog mooiere betekenis.

koop anders het boek "Geschiedenis van de profeten" - Ibn Kathir
daarin vind je vast een prachtige naam

moge Allahswt je een gezond en godvrezend kind schenken

01-12-2012, 10:34
Ik vind Wassim een erg leuke naam voor een jongen

01-12-2012, 11:45
Ik ben ook nog opzoek naar een naam...

Wie of wie heeft er wel een mooie aparte jongensnaam die je niet overal hoort?