Bekijk volle/desktop versie : Ik heb maandag een date.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

29-11-2012, 13:19
Ik ga nu 7 keer per dag m'n tanden poetsen om indruk te maken wanneer ik mijn mond open trek.

29-11-2012, 13:22


Ik bedoel dat ik naar de kaakchirurg moet, niet gelijk doordenken. Ik date alleen met vrouwen die hun mahram meenemen.

29-11-2012, 13:24
Lekker bekken, met een mond vol poetstrauma's..
Ik moet ook naar de kaakchirurg.

29-11-2012, 13:25

Citaat door BILLIEJEAN:
Lekker bekken, met een mond vol poetstrauma's..
Ik moet ook naar de kaakchirurg.
Dat klinkt net een horrorfilm.
Moet jij ook voor je verstandskiezen gaan?

29-11-2012, 13:27



Citaat door Achiii_Oujdi:
Dat klinkt net een horrorfilm.
Moet jij ook voor je verstandskiezen gaan?
Oja? Ik kijk nooit films.
Ja, ook. Ze komen alle vier door, ergens in december de onderste twee en volgend jaar die in de bovenkaak. Fijn.

29-11-2012, 13:28

Citaat door BILLIEJEAN:
Oja? Ik kijk nooit films.
Ja, ook. Ze komen alle vier door, ergens in december de onderste twee en volgend jaar die in de bovenkaak. Fijn.
Ik ook niet, daarom zeg ik het.
Bij mij is er maar 1 door, en ik wacht al langer dan een jaar tot de anderen doorkomen, maar die zijn verlegen. Dus maandag is mijn linkerkant aan de beurt, en daarna wordt er een afspraak gemaakt voor de andere kant.

Ik maak me zorgen dat ik niet veel zal kunnen eten...

29-11-2012, 13:31
Ik heb echt zoveeel medelijden met jou. Ik moest alle 4 mijn verstandskiezen eruit laten trekken (wat achteraf niet nodig bleek te zijn, kuttandartsen en chirurgen)


Na de pijn en leed van 1 kies die ze eruit hadden getrokken ben ik nooit meer teruggeweest

29-11-2012, 13:33

Citaat door Wtfdude:
Ik heb echt zoveeel medelijden met jou. Ik moest alle 4 mijn verstandskiezen eruit laten trekken (wat achteraf niet nodig bleek te zijn, kuttandartsen en chirurgen)


Na de pijn en leed van 1 kies die ze eruit hadden getrokken ben ik nooit meer teruggeweest
Ja het is ook niet nodig, dat heeft mijn tandarts ook zelf gezegd. Ik mag zelf beslissen of ik ze eruit laat trekken of niet. Maar ik wil er van af komen, soms bijt ik op de binnenkant van mijn wang bij het eten en dan gaat het bloeden. Dat is irritant.

Ik hoor altijd dat het zoveel pijn doet, meskiena. Zal vast niet zo erg zijn, ze zeiden dat een beugel ook veel pijn zou doen. Maar ik had er amper last van.

29-11-2012, 13:36

Citaat door Wtfdude:
Ik heb echt zoveeel medelijden met jou. Ik moest alle 4 mijn verstandskiezen eruit laten trekken (wat achteraf niet nodig bleek te zijn, kuttandartsen en chirurgen)


Na de pijn en leed van 1 kies die ze eruit hadden getrokken ben ik nooit meer teruggeweest
jou OT

29-11-2012, 13:38

Citaat door Achiii_Oujdi:
Ja het is ook niet nodig, dat heeft mijn tandarts ook zelf gezegd. Ik mag zelf beslissen of ik ze eruit laat trekken of niet. Maar ik wil er van af komen, soms bijt ik op de binnenkant van mijn wang bij het eten en dan gaat het bloeden. Dat is irritant.

Ik hoor altijd dat het zoveel pijn doet, meskiena. Zal vast niet zo erg zijn, ze zeiden dat een beugel ook veel pijn zou doen. Maar ik had er amper last van.
Ik heb niet gehoord dat het pijn deed, maar heb het zelf ervaren. Liep 2 weken met een dikke kaak dat vond ik nog het ergst die pijn verminderde door de vernedering die ik voelde

Maar hoop dat jij er niet zo'n last van zal krijgen. Zijn je verstandskiezen er al uit gegroeid?

29-11-2012, 13:38

Citaat door Achiii_Oujdi:
Ik bedoel dat ik naar de kaakchirurg moet, niet gelijk doordenken. Ik date alleen met vrouwen die hun mahram meenemen.

29-11-2012, 13:38

Citaat door strijkplank20:
jou OT
Lief he..

29-11-2012, 13:40


Succes! I feel bad for ya

29-11-2012, 13:41
Bij mij moeten ze er gewoon uit omdat ik een klein mondje heb en ze horizontaal groeien waardoor ze tegen de andere molaar drukken. Vriendin had ze twee weken terug getrokken aan de linkerkant, het was echt een ballon. Heeft er ook erg veel last van gehad. Daardoor ben ik nu wel een beetje bang. Mijn zus daarentegen heeft er helemaal geen van last gehad, die stond na afloop gewoon vrolijk te vertellen dat ze haar verstandskiezen had getrokken.

29-11-2012, 13:45

Citaat door BILLIEJEAN:
Bij mij moeten ze er gewoon uit omdat ik een klein mondje heb en ze horizontaal groeien waardoor ze tegen de andere molaar drukken. Vriendin had ze twee weken terug getrokken aan de linkerkant, het was echt een ballon. Heeft er ook erg veel last van gehad. Daardoor ben ik nu wel een beetje bang. Mijn zus daarentegen heeft er helemaal geen van last gehad, die stond na afloop gewoon vrolijk te vertellen dat ze haar verstandskiezen had getrokken.
Ik ging in die tijd met mijn tante naar de kaakchirurg en daarna wou ze heel graag naar de mc dus ik liet me overhalen ging die oen een broodje voor me halen en een shake. Je wilt niet weten hoe dat eruit zag. Het kwam gewoon van alle kanten eruit door de verdoving.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9