Bekijk volle/desktop versie : Amerikaanse rechtse oud-politicus vernederd pro-Israel presentator en gast



Pagina's : [1] 2

28-11-2012, 19:45
[video=youtube;02FKf2qACHA]http://www.youtube.com/watch?v=02FKf2qACHA[/video]

28-11-2012, 19:46


moet zijn vernedert

28-11-2012, 19:59
Echt zo een bericht dat je van een geloofsgek kunt verwachten. De behoefte om anderen te vernederen is groot bij zulke mensen met een minderwaardigheidscomplex,

28-11-2012, 20:02

Citaat door forfait:
Echt zo een bericht dat je van een geloofsgek kunt verwachten. De behoefte om anderen te vernederen is groot bij zulke mensen met een minderwaardigheidscomplex,
mijn grootouders hebben tenminste geen Holocaust op hun geweten! bedankt voor de up

28-11-2012, 20:02


wat vind je van het filmpje zelf forfait?

28-11-2012, 20:06

Citaat door TamentthDhen:
wat vind je van het filmpje zelf forfait?
Ik vind op de eerste plaats dat je nog niet volwassen bent met het plaatsen van zulke titels. Ik denk ook dat het typisch iets Marokkaans is, dat geile zoeken naar iets om te 'vernederen'. Van christeljke, Nederlandse fora ken ik het niet.

28-11-2012, 20:15

Citaat door forfait:
Ik vind op de eerste plaats dat je nog niet volwassen bent met het plaatsen van zulke titels. Ik denk ook dat het typisch iets Marokkaans is, dat geile zoeken naar iets om te 'vernederen'. Van christeljke, Nederlandse fora ken ik het niet.
Dat filmpje was destijds een rage op youtube, kreeg veel hits vanwege de manier waarop Buchanan die twee aanpakte. Dat woord vernederen gebruik ik niet zomaar, in het fimpje zie je 2 mannen die niet kunnen geloven wat ze horen en niet goed weten hoe ze hem moeten aanpakken.

Tja, ik snap zoiezo niet waarom er zoveel moslimhaters op deze site rondhangen, dus misschien is dit wel helemaal niks voor jou. Maar dat alles is niet echt boeiend, want jij bent iemand wiens sympathie bij Israel ligt. Oftewel je kunt me reet kussen

30-11-2012, 22:18

Citaat door forfait:
Echt zo een bericht dat je van een geloofsgek kunt verwachten. De behoefte om anderen te vernederen is groot bij zulke mensen met een minderwaardigheidscomplex,


Ach en dan heb je die neo-nazi gekken net als jij die dagelijks op marokko.nl komen huille hullie doen over moslims

30-11-2012, 22:20

Citaat door forfait:
Ik vind op de eerste plaats dat je nog niet volwassen bent met het plaatsen van zulke titels. Ik denk ook dat het typisch iets Marokkaans is, dat geile zoeken naar iets om te \'vernederen\'. Van christeljke, Nederlandse fora ken ik het niet.



Dat komt omdat alle hatelijke nederlanders als jij bent hier op m.nl inloggen omdat er hier Marokkanen en moslims zijn die jullie oh zo diep haten

01-12-2012, 11:30

Citaat door Hababam:
Dat komt omdat alle hatelijke nederlanders als jij bent hier op m.nl inloggen omdat er hier Marokkanen en moslims zijn die jullie oh zo diep haten
groen en een dikke upp

01-12-2012, 12:28
fuck de zionisten. hopelijk krijgen ze allemaal de kanker, vuile laffe handen. de holocaust stelt niks voor met wat er na in de mensheid is gebeurd

01-12-2012, 13:50

Citaat door Woestijnroos:
De vraag ging over het filmpje, niet over de titel. Wat vind je van het filmpje?
Buchanan heeft wel gelijk naar mijn mening.

01-12-2012, 14:08



Citaat door forfait:
Buchanan heeft wel gelijk naar mijn mening.
ik denk dat jouw mening kan haar niks kan schelen stick to the issue was haar punt

01-12-2012, 14:48
Pat Buchanan, was ie niet ooit presidentskandidaat?

Hij gaf die baard lik op stuk
denk niet dat ze hem zouden uitnodigen bij Fox

01-12-2012, 15:21

Citaat door brownie74:
Pat Buchanan, was ie niet ooit presidentskandidaat?

Hij gaf die baard lik op stuk
denk niet dat ze hem zouden uitnodigen bij Fox
klopt voor de republikeinen. hij is heel rechts maar als het om israel en het buitenlands beleid van de vs gaat is ie heel erg ingetogen

Pagina's : [1] 2