Bekijk volle/desktop versie : dames met joe ge kids? hoe vertellen jullie over d



28-11-2012, 13:56
over de sint en kerstman vanaf welke leeftijd is dat beste?
mijn kindje is 4 jaar weet neit goed of hij het nu gaat begrijpen als ik hem dat uit ga leggen en weet ook niet goed hoe het aan te pakken. hoe doen jullie het ougties?
greest

28-11-2012, 15:46


ik zou daar nog mee wachten want alle kindjes geloven op die leeftijd nog in sinterklaas je kan wel zeggen dat wij dat niet vieren
en mocht je kind een schoentje zetten dan zou ik er gewoon iets in doen want in de klas gaan ze er natuurlijk er over praten wat ze allemaal wel niet hebben gekregen

28-11-2012, 21:44
ja echt moeilijk he. heb jij kids? ik kan me nog voorstellen toen ik klein was zette ik mijn schoen thuis en ik was op school aan het klagen dat ik niks had gehad de leraar lachte me vierkantig uit dat ik maar braaf moest geweest zijn en ik was zo kwaad echt kan het me nog herinneren. mijn ouders kende dat dan ook niet want was pas toen in belgie. meerdoen ga ik niet doen ik denk dat ik m wel dan ook cadeaukes geef maar niet in de schoen is zo koufars :s
Citaat door hafida076:
ik zou daar nog mee wachten want alle kindjes geloven op die leeftijd nog in sinterklaas je kan wel zeggen dat wij dat niet vieren
en mocht je kind een schoentje zetten dan zou ik er gewoon iets in doen want in de klas gaan ze er natuurlijk er over praten wat ze allemaal wel niet hebben gekregen

29-11-2012, 13:40
Zodra mijn zoon begon te vragen heb ik hem gezegd dat Sinterklaas niet bestaat, maar dat hij dat niet tegen andere kindjes mag zeggen. En dat hij kado-tjes krijgt met suikerfeest en offerfeest. Wij hebben allebei altijd groot gevierd met veel kado's, nieuwe kleding, snoep en heel de woonkamer versierd met slingers en ballonnen. Als je een goed feest maakt van onze eigen feesten, dan hoor je ze nooit meer over sinterklaas of verjaardag. Succes verzekerd, en hoef je ook niet meer schuldig te voelen.

29-11-2012, 16:10



Citaat door aminaumi:
ja echt moeilijk he. heb jij kids? ik kan me nog voorstellen toen ik klein was zette ik mijn schoen thuis en ik was op school aan het klagen dat ik niks had gehad de leraar lachte me vierkantig uit dat ik maar braaf moest geweest zijn en ik was zo kwaad echt kan het me nog herinneren. mijn ouders kende dat dan ook niet want was pas toen in belgie. meerdoen ga ik niet doen ik denk dat ik m wel dan ook cadeaukes geef maar niet in de schoen is zo koufars :s
ik heb ook een kind ben pas bevallen ik herken dat ik geloofde ook in sint in dacht dat hij bij ons zou komen ik had een schoen gezet met een tekenig voor sint mijn vader die kwam van de moskee en zet eebn wortel in mij schoen haha ik begreep er niks van mijn ouders vertelde ook dat dat ook nep was ik zei dat natuurlijk niet op school deed gewoon mee ieder kind is anders er zijn kinderen die daar echt mee gaan zitten en dus ook gaan vertellen in de klas wat mama verteld heeft maar zijn ook kinderen die weten hoe ze daar mee om moeten jij kent je kind het beste

29-11-2012, 16:13

Citaat door MoulatelKuzina:
Zodra mijn zoon begon te vragen heb ik hem gezegd dat Sinterklaas niet bestaat, maar dat hij dat niet tegen andere kindjes mag zeggen. En dat hij kado-tjes krijgt met suikerfeest en offerfeest. Wij hebben allebei altijd groot gevierd met veel kado's, nieuwe kleding, snoep en heel de woonkamer versierd met slingers en ballonnen. Als je een goed feest maakt van onze eigen feesten, dan hoor je ze nooit meer over sinterklaas of verjaardag. Succes verzekerd, en hoef je ook niet meer schuldig te voelen.
wat je zegt is helemaal waar ik ken genoeg ouders die echt niks met hun kinderen doen behalve nieuwe kleren heel veel kinderen zeggen ook altijd dat suikerfeest en offerfeest saai is ik vind dat zo erg

29-11-2012, 19:22
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4484478