Bekijk volle/desktop versie : Kokkin versus catering



Pagina's : [1] 2 3

28-11-2012, 12:40
Salamu3alaikoem dames,

Ik wil binnenkort inchAllaah trouwen maar ik zit erg te twijfelen tussen de keuze kokkin en losse serveersters of gewoon een catering? Ik hoor dat het veel goedkoper is om losse kokkin te nemen ipv catering en ik zie ook hele mooie werken van kokkinen maar kan iemand mij misschien helpen met het prijsverschil hiervan? Iemand die dit eerder heeft uitgerekend voor zichzelf of voor anderen?

Ik hoooop het inchAllaah!

28-11-2012, 13:01


Ben ik ook benieuwd naar...

28-11-2012, 14:08
up upp uppp voor jou...


Ben ook opzoek naar losse kokkinnen hihihi.

28-11-2012, 14:15
Dames, ik doe aan los koken voor feesten, maar ook gewoon met alles. voor een offerte stuur me het aantal mensen, het soort gerecht dan zal ik je terug pmen/mailen. Advies: voor feesten met een niet al te veel hoeveelheid mensen neem een kokkin die alles klaarmaakt, opwarmt en opschept in de zaal. serveerders kan los of zoek in de omgeving mensen die kunnen helpen vooral voor de mannen, scheelt een hoop. Allah i3awenkoum!

28-11-2012, 14:35


Een kokkin inhuren is goedkoper. Je haalt namelijk alle spullen zelf. Een catering heeft mensen in dienst die ook betaald moeten worden, hierdoor schiet de prijs omhoog.

Mocht je serveersters nodig hebben dan kun je ons pm'en. Wij zijn een lowbudget serveerteam.

Al-nissa.

28-11-2012, 15:19
salam dame,
mischien kan ik je helpen?

wij zijn een decoratie-en serveergroep die werkt met low-budgetprijzen
Tevens hebben wij 2 kokkinnen in dienst met gezamelijk al 35 jaar ervaring,die in overleg met jouw de heerlijkste gerechten kunnen bereiden.
we hebben nu ook de nieuwe stretch stoelhoezen

voor meer info of foto`s kijk op onze site http://www.al-hayat.nl

groetjes Decoratie-en serveergroep Al-Hayat

28-11-2012, 16:11
Ik ontvang graag offertes.

28-11-2012, 16:37
Wij bieden decoratie, serveersters en helpen in de keuken.Als je een kokkin hebt dan heb je met onze spullen en diensten een complete catering zonder het prijskaartje van een cateraar .Ik zal je een offerte pm`en

28-11-2012, 17:53
U komt er alleen achter door bij ons een prijsopgave aan te vragen onze prijs liggen all. incl. decoratie, catering en personeel tussen de 20-25 euro p.p. dit hangt af van uw wensen.

mvdg, Partyservice El Afrah Gouda http://www.el-afrah.nl
Wij zijn kvk geregistreed.

29-11-2012, 14:54
Dankjewell meiden/diensten!! Ik weet nog niet precies hoeveel mensen en dus hoeveel tafels wij verwachten dus ik kan nog geen offertes opvragen, maar ik zal binnenkort inchAllaah met jullie contact opnemen. Is het niet mogelijk om een geschatte offerte op te sturen met; als je zoveel tafels hebt kost het zoveel etc..?

Mohiem, eigenlijk was mijn vraag of pasgeleden bruidjes mij kunnen helpen en mij kunnen adviseren wat zij hebben gedaan en hoeveel dat kost ongeveer.. Je mag me ook pmen als je dat liever hebt
Upppp!

29-11-2012, 15:44
heb je een pm gestuurd

29-11-2012, 16:09
ik ontvang ook graag offertes

03-12-2012, 01:45



Citaat door Layla27:
salam dame,
mischien kan ik je helpen?

wij zijn een decoratie-en serveergroep die werkt met low-budgetprijzen
Tevens hebben wij 2 kokkinnen in dienst met gezamelijk al 35 jaar ervaring,die in overleg met jouw de heerlijkste gerechten kunnen bereiden.
we hebben nu ook de nieuwe stretch stoelhoezen

voor meer info of foto`s kijk op onze site http://www.al-hayat.nl

groetjes Decoratie-en serveergroep Al-Hayat
Oop de website ziet het er goed uit. Ik heb ong. 160 mensen. Dus 16 tafels hoeveel gaat t kosten alles bij elkaar. Decoratie + catering.
Catering: visschotel en vlees + toetje en alles daarom heen koekjes thee koffie dadels melk enz.

03-12-2012, 05:09
Ik heb losse diensten!
Mijn broertje had vorig jaar cateraar. Ik heb de helft bespaart.
Bij cateraar heb je nergens omkijk naar. Je regelt alles met een klaar.
Bij losse diensten moet je overal zelf achteraan. En kijken waar je op wilt bezuinigen en/of de dienst is wat jij wenst.

Ik heb decoratie gehuurd
Ik heb een serveerteam met keukenhulp
en een kokkin
Fotografe en dj

gasten 250

Ik heb bezuinigd op de mannen. Die zitten in de moskee en voor de vrouwen een zaaltje gehuurd vlakbij de moskee.
Dus deco alleen voor de vrouwen en geen serveerders bij de mannen. Al het andere heb ik gewoon incl. Ziana zit ik rond de 5.000,-
Ook ligt het aan wat voor gerechte je gaat doen.

Succes meid. Tip: noteer alles in een apart boekje. Maak een lijst met wat jij wilt en ga dan offertes opvragen

03-12-2012, 10:12
wij zijn een kokkin /catering
voor meer info pm!

Pagina's : [1] 2 3