Bekijk volle/desktop versie : Kan je verliefd zijn op 2 mensen tegelijk?



Pagina's : [1] 2

27-11-2012, 20:34
Hm?

27-11-2012, 20:37


Als je je met twee mannen het contact onderhoudt zal de sheytan er alles aan doen alles zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Hoe meer, hoe beter. Het zou me dus niks verbazen als het mogelijk is. Er zijn immers ook vrouwen die op vrouwen vallen en mannen op mannen, wat ook tegen de natuur ingaat.

27-11-2012, 20:39

Citaat door Minoeshaa:
Als je je met twee mannen het contact onderhoudt zal de sheytan er alles aan doen alles zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Hoe meer hoe beter. Dus het zou me niks verbazen als het kan.
Ik vraag me af waarom Redeyed me bedriegt.

27-11-2012, 20:40

Citaat door Minoeshaa:
Als je je met twee mannen het contact onderhoudt zal de sheytan er alles aan doen alles zo aantrekkelijk mogelijk te maken. Hoe meer, hoe beter. Het zou me dus niks verbazen als het mogelijk is. Er zijn immers ook vrouwen die op vrouwen vallen en mannen op mannen, wat ook tegen de natuur ingaat.


Dus het is mogelijk?


Citaat door LaNerdette:
Ik vraag me af waarom Redeyed me bedriegt.
Nee, zeg dat nou niet!

27-11-2012, 20:41



Citaat door RedEyedBiatch_:
Hm?
Op 2 losers wel, anders was er wel 1tje speciaal geweest.

27-11-2012, 20:42

Citaat door RedEyedBiatch_:

Nee, zeg dat nou niet!
Ik vertrouwde je.. Bedankt.

27-11-2012, 20:44
Verliefd als in genegenheid and stuff? Noperdenope.
Verliefd als in lust? Yes, the more the better.

27-11-2012, 20:47
Rationeel gezien niet, maar heb wel vaker van dit soort dingen gehoord. Ik denk dat het gewoon verwarring is en de sheytan uiteraard.

27-11-2012, 20:49

Citaat door LaNerdette:
Ik vraag me af waarom Redeyed me bedriegt.
Ik vraag me af waarom jij me bedriegt (0.o


Citaat:
PS. Ik reageer nog op je, in sha Allah

27-11-2012, 20:50

Citaat door Godfather:
Op 2 losers wel, anders was er wel 1tje speciaal geweest.


Losers? Wie?


Citaat door LaNerdette:
Ik vertrouwde je.. Bedankt.
Zou je me geloven als ik zeg dat dit niks met mij te maken heeft? '.'

27-11-2012, 20:51

Citaat door RedEyedBiatch_:
Hm?
als je je lusten volgt kan je zelfs op een kat verliefd worden en ik kan het niet anders noemen dan verliefdheid als ik mensen honden op hun mond zie kussen en het bed ermee delen...........slechts je verstand kan je ervoor hoeden maar die is ook niet waterdicht omdat de rede een instrument kan worden van je gevoelens waardoor je met de rede het laagste van het laagste zou kunnen gaan verdedigen en dus blijft alleen nog het geloof die je kan redden van het laagste/immorele.

27-11-2012, 20:51

Citaat door Minoeshaa:
Ik vraag me af waarom jij me bedriegt (0.o
Redeyed's topic is niet serieus.. Uhm aan een kant wel, maar het gaat niet over haar. XD

Is cool Minoesh.

27-11-2012, 20:52



Citaat door RedEyedBiatch_:



Zou je me geloven als ik zeg dat dit niks met mij te maken heeft? '.'
Haha ik zie deze nu pas, ik had al gereageerd op Minoesh dat dit niks met jou te maken had. Dus ja. -lol-

27-11-2012, 20:53
Tuurlijk kan dat.

27-11-2012, 20:57

Citaat door bodyguard:
als je je lusten volgt kan je zelfs op een kat verliefd worden en ik kan het niet anders noemen dan verliefdheid als ik mensen honden op hun mond zie kussen en het bed ermee delen...........slechts je verstand kan je ervoor hoeden maar die is ook niet waterdicht omdat de rede een instrument kan worden van je gevoelens waardoor je met de rede het laagste van het laagste zou kunnen gaan verdedigen en dus blijft alleen nog het geloof die je kan redden van het laagste/immorele.


Dus je kan niet verliefd op 2 personen zonder te zoenen en alles wat daarbij komt mee kijken?


Citaat door crazy_lina:
Verliefd als in genegenheid and stuff? Noperdenope.
Verliefd als in lust? Yes, the more the better.


Waarom niet in genegenheid?


Citaat door LaNerdette:
Haha ik zie deze nu pas, ik had al gereageerd op Minoesh dat dit niks met jou te maken had. Dus ja. -lol-


Ik doe niet aan liefde... Yuck!


Citaat door Monarch:
Tuurlijk kan dat.
How so?

Pagina's : [1] 2