Bekijk volle/desktop versie : is een mening van je vrienden belangrijk in je relatie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

27-11-2012, 14:32
stel je leert iemand kennen, en je zegt het tegen je vriend of vriendin, en dan zeggen ze nee man is een hoerenloper hij is slecht of de boys zeggen nee gek das een xxxx ze heeft iedereen al gehad







heeft dat dan invloed? want vaak is het gewoon bullshit want ze kennen de persoon niet eens, maar vaak verpesten vrienden een relatie door al die roddels





zelden dat iemand zegt ik gun het je ofzo







en ouders hun mening over de persoon die raken nog het meest want je hebt ook vaak ouders die weigeren, ze horen dan verhaaltjes dat familie niet goed is maar je vriend of vriendin heeft der dan toch niks mee te maken?






wat dan?

27-11-2012, 14:32


Dilemma.

27-11-2012, 14:35

Citaat door Nien:
Dilemma.
vooral als je ouders er tegen zijn en zeggen is slechte familie das pas fucked up

27-11-2012, 14:36
Just do what you wanna do.
Als je vrienden je vriendin slecht noemen en slecht over haar denken/praten zonder haar te kennen.
Hoef je ze geen echte vrienden te noemen als ze jou geluk misgunnen..
Het zijn echte vrienden om je advies te geven om een goeie normale manier.
En om je keuze te accepteren en blij voor je te zijn. Heheh

27-11-2012, 14:37


Ja als ik echt van diegene hou, dan zou ik er toch voor gaan. Ik bedoel mensen kunnen veel praten en als ik het niet met me eigen ogen zie hoe alles in elkaar zit. Dan geloof ik niemand, want tegenwoordig willen de meeste mensen gewoon slecht praten over andere, zodat zij niet slecht zijn in hun ogen. Ja met familie is moeilijk, natuurlijk volg je je ouders, maar als je ze kan overhalen dat je echt van diegene houdt dan misschien komen ze wel bij. You never know

27-11-2012, 14:37

Citaat door DELUXE.:
Just do what you wanna do.
Als je vrienden je vriendin slecht noemen en slecht over haar denken/praten zonder haar te kennen.
Hoef je ze geen echte vrienden te noemen als ze jou geluk misgunnen..
Het zijn echte vrienden om je advies te geven om een goeie normale manier.
En om je keuze te accepteren en blij voor je te zijn. Heheh
precies! maar het gebeurt toch heel vaak eerlijk?


en wat doe je als je ouders zeggen nee nee is slechte familie?

27-11-2012, 14:38
About parents.. Blijft altijd wel wat te klagen.
Uiteindelijk zijn het je ouders en no matter whaut. Ze staan achter je keuze.
Een paar roddeltjes kan geen kwaad. Bytheway blijven allemaal marokkanen.
Haters.

27-11-2012, 14:39

Citaat door Johndillinger:
precies! maar het gebeurt toch heel vaak eerlijk?


en wat doe je als je ouders zeggen nee nee is slechte familie?
Niet luisteren. Hun leven toch niet met mijn man in huis..
Ik wel toch.
Uiteindelijk zullen ze je keuze moeten accepteren je bent hun kind.

27-11-2012, 14:40

Citaat door CashMoney:
Ja als ik echt van diegene hou, dan zou ik er toch voor gaan. Ik bedoel mensen kunnen veel praten en als ik het niet met me eigen ogen zie hoe alles in elkaar zit. Dan geloof ik niemand, want tegenwoordig willen de meeste mensen gewoon slecht praten over andere, zodat zij niet slecht zijn in hun ogen. Ja met familie is moeilijk, natuurlijk volg je je ouders, maar als je ze kan overhalen dat je echt van diegene houdt dan misschien komen ze wel bij. You never know
dillema eh


en ook al heeft die persoon vroeger dingen gedaan mens kan toch veranderen,

27-11-2012, 14:41

Citaat door DELUXE.:
Niet luisteren. Hun leven toch niet met mijn man in huis..
Ik wel toch.
Uiteindelijk zullen ze je keuze moeten accepteren je bent hun kind.
maar ik neem nu bv een meisje yak, ze is verliefd op een nesrani en die broers en vader zijn er echt tegen, ja een moeder legt zich der wel bij na verloop van tijd maar je vader totaal niet je komt er echt gewoon niet meer in thuis


maar jij houd wel van hem,


dan moet je een keus maken of je man of je ouders? je ziet je vader gewoon echt niet meer noch je broers of je moeder mss je zus eens op een parking ergens,



wat dan

27-11-2012, 14:42

Citaat door Johndillinger:
dillema eh


en ook al heeft die persoon vroeger dingen gedaan mens kan toch veranderen,
Daarom past mijn ot bij jou reactie Wij hebben zelfs ook wel fouten gemaakt in het verleden, waarom dan alleen die persoon oordelen terwijl je zelf ook fout was.

27-11-2012, 14:43

Citaat door Johndillinger:
dillema eh


en ook al heeft die persoon vroeger dingen gedaan mens kan toch veranderen,
Een mens veranderd niet zomaar he, ik denk als dat meisje van je houd veranderd ze voor jou.
Voor jullie samen right.. Ik denk dat iedereen wel spijt heeft van iets in het verleden.
Het enigste wat je kan doen het accepteren 1keer goed over praten en daarna nooit nooit meer.

27-11-2012, 14:43



Citaat door CashMoney:
Daarom past mijn ot bij jou reactie Wij hebben zelfs ook wel fouten gemaakt in het verleden, waarom dan alleen die persoon oordelen terwijl je zelf ook fout was.
dat denkt iedereen maar mensen en familie zullen altijd invloed hebben toch :d

27-11-2012, 14:44

Citaat door Johndillinger:
maar ik neem nu bv een meisje yak, ze is verliefd op een nesrani en die broers en vader zijn er echt tegen, ja een moeder legt zich der wel bij na verloop van tijd maar je vader totaal niet je komt er echt gewoon niet meer in thuis


maar jij houd wel van hem,


dan moet je een keus maken of je man of je ouders? je ziet je vader gewoon echt niet meer noch je broers of je moeder mss je zus eens op een parking ergens,



wat dan
Wil je gelukkig leven met die ene persoon waar je altijd van heb gedroomd?
Of ongelukkig leven zonder hem en een MOET-huwelijk meemaken vanwege je ouders..

27-11-2012, 14:44
Je kan haar eerst zelf goed leren kennen..
De waarheid komt toch boven water uiteindelijk!! (stel dat die roddels waar zijn)..
Wens je veel wijsheidd bruuder!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12