Bekijk volle/desktop versie : Bezoek



Pagina's : [1] 2

27-11-2012, 11:27
helpp ik weet niet wat ik moet maken ze heben vaak genoeg vlees en vis bistila bij me gegeten maar wil nu graag wat anders maken maar wie niet dacht aan grille met soep en wat kan ik er nog bij doen iemand tips ?

27-11-2012, 11:30


couscous met kip

visschotel of vis uit de oven

feestsalade.

27-11-2012, 11:34
gevulde kippetjes uit de oven met een lekker sausje
kip bestilla zoals iemand al zij een heerlijke visschotel,of een del3a uit de oven

27-11-2012, 11:38

Citaat door maaltje:
couscous met kip

visschotel of vis uit de oven

feestsalade.
coucous lijkt me lekker om te maken maar jammer genoeg kan ik dat niet

27-11-2012, 11:40



Citaat door souraya22:
gevulde kippetjes uit de oven met een lekker sausje
kip bestilla zoals iemand al zij een heerlijke visschotel,of een del3a uit de oven
soukran voor je tips vischotel dat lijkt me wel een goed idee

27-11-2012, 11:44
Wat ik weleens heb klaargemaakt voor bezoek is victoriabaarsfilet met charmilla en gebakken gambas en calamaris,couscous met kip,kippetjes uit de oven,feestsalade met allerlei hapjes erbij of harira met allerlei hapjes erbij,tagine met vlees barkok en kweeperen.
Rijst met kippepoootjes.

27-11-2012, 12:02
soepje vooraf en dan lekker mals vlees uit de oven met barkok en kleine bordjes salade erbij en een lekker toetje, is genoeg!

27-11-2012, 12:25
haha de kunst is om na el 3eid zo snel mogelijk uit te nodigen..dan heb je nog alle mogelijkheden hihi

27-11-2012, 12:29

Citaat door sultana_23:
haha de kunst is om na el 3eid zo snel mogelijk uit te nodigen..dan heb je nog alle mogelijkheden hihi
na elreid wordt er standaard vlees geserveerd want ja ...je nodigt te gelegenheid van alreid, die vlees moet opraken.

27-11-2012, 12:31

Citaat door riffia19:
Wat ik weleens heb klaargemaakt voor bezoek is victoriabaarsfilet met charmilla en gebakken gambas en calamaris,couscous met kip,kippetjes uit de oven,feestsalade met allerlei hapjes erbij of harira met allerlei hapjes erbij,tagine met vlees barkok en kweeperen.
Rijst met kippepoootjes.
heb jij hier het recept van aub???

27-11-2012, 12:33
als je toch van het vlees af moet kun je ook mrowzia maken de zoete variant van jou vlees ook heerlijk met amandelen en barkok en gekookte eieren om mee te decoreren

27-11-2012, 12:36
ik moet zeggen dat Marokkaans keuken niet echt boeiend is..het is zo standaard, bij elke bezoek/feest is krijg je vlees,kip uit de oven, vis/kipbestilla of vis uit de oven .

27-11-2012, 12:41



Citaat door souraya22:
als je toch van het vlees af moet kun je ook mrowzia maken de zoete variant van jou vlees ook heerlijk met amandelen en barkok en gekookte eieren om mee te decoreren
heb je een lekker recept voor mrowizia?

27-11-2012, 12:43

Citaat door nissrin:
ik moet zeggen dat Marokkaans keuken niet echt boeiend is..het is zo standaard, bij elke bezoek/feest is krijg je vlees,kip uit de oven, vis/kipbestilla of vis uit de oven .
dat jij niet meer gerechten kent maar marokkaanse keuken is oneindig dat men voor het makkelijke kiest tsja

27-11-2012, 12:44

Citaat door nissrin:
ik moet zeggen dat Marokkaans keuken niet echt boeiend is..het is zo standaard, bij elke bezoek/feest is krijg je vlees,kip uit de oven, vis/kipbestilla of vis uit de oven .
Dat komt, omdat wij alleen die standaard gerechten kennen, maar als je een goed kookboek openslaat zie je 100 varianten op vlees, tajin, bestilla, vis.

Pagina's : [1] 2