Bekijk volle/desktop versie : kies jij voor duure boodschappen bij de ah



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-11-2012, 00:52
of goedkope juist
of de midden weg?
als ik namelijk een product zie die ik nodig heb dan betaal ik de prijs
ik ga niet altijd voor de ah thuis merk
en jij?

26-11-2012, 00:58


Aldilovers



Nee grapje
Als ik even snel wat moet halen , dan kijk ik wat ik eerst zie. Meestal de middenweg.

26-11-2012, 01:00
Met eten enzo ben ik echt heel slordig eigenlijk maakt nie uit hoe duur maar andere dingen let k wel op..

26-11-2012, 01:01
ik doe toch wel altijd boodschappen bij de ah
is opzich wel verschillend ma als ik alleen effekes snel na de ah ga en dan net chi 4 of 5 dinge haal betaal ik toch wel meestal tege de 10 euro
ik haal alleen bij ah meestal die energy blikjes van de euroshopper omda ik die gewoon echt lekker en nergens anders nie

26-11-2012, 01:04



Citaat door Bombaa.:
Aldilovers



Nee grapje
Als ik even snel wat moet halen , dan kijk ik wat ik eerst zie. Meestal de middenweg.


Citaat door Essie.:
Met eten enzo ben ik echt heel slordig eigenlijk maakt nie uit hoe duur maar andere dingen let k wel op..


Citaat door paraa_tangawiaa:
ik doe toch wel altijd boodschappen bij de ah
is opzich wel verschillend ma als ik alleen effekes snel na de ah ga en dan net chi 4 of 5 dinge haal betaal ik toch wel meestal tege de 10 euro
ik haal alleen bij ah meestal die energy blikjes van de euroshopper omda ik die gewoon echt lekker en nergens anders nie
albertheijn is goedkoop, goedkopen dan aldi soms. echt waar. de euroshopper
maar die haal ik bijna nooit behalve de magere melk
maar ik bedoel gaan jullie ook voor de merk
bijv chocmel ipv ah chocomel
ik betaal 2,77 voor boter becel
meestal probeer ik thuismerk te komen van ah anders is zo duur joh.
dus ik ook middenweg
maar bijv die cholestrol dingen die vind ik gezond dus betaal volop voor de merk en product
of de alpra soja betaal ik ook volop
kmoet slimmer shoppen

26-11-2012, 01:07
Ik kijk zelfs naar die 1 ct verschil.

26-11-2012, 01:07

Citaat door raheem:
albertheijn is goedkoop, goedkopen dan aldi soms. echt waar. de euroshopper
maar die haal ik bijna nooit behalve de magere melk
maar ik bedoel gaan jullie ook voor de merk
bijv chocmel ipv ah chocomel
ik betaal 2,77 voor boter becel
meestal probeer ik thuismerk te komen van ah anders is zo duur joh.
dus ik ook middenweg
maar bijv die cholestrol dingen die vind ik gezond dus betaal volop voor de merk en product
of de alpra soja betaal ik ook volop
kmoet slimmer shoppen
Jaa klopt..
ik pak meestal wat ik gewoon zie hoppa in de wagentje en bij de kassa betaal ik keiii veel en kijk ik na wagen nie eens voor de helft vol
me ma zegt ook altijd ge kent net zo goed ook de ah merken kopen betaal je soms toch wel chii de helft ofso
ik moet ook voortaan slimmer gaan shoppen anders voor ge weet is de portomonee leeg en kende niks meer behalve de euroshoppers

26-11-2012, 01:10
Ik haal wat ik wil, AH merk is wel okay. Die Ah neppe dubbelfris vind ik lekker als de echte merk. Maar chips enzo haal ik gewoon Lays. Ik haal gewoon wat ik lekker vind, ik zie bij de kassa wel. Echt voor eten ga ik nooit gierig lopen doen, is een investering in mijn buik he. En NEE ik ben niet dik.

26-11-2012, 01:12

Citaat door ze3ma:
Ik kijk zelfs naar die 1 ct verschil.
geleuv mij maar dat is dom

Citaat door paraa_tangawiaa:
Jaa klopt..
ik pak meestal wat ik gewoon zie hoppa in de wagentje en bij de kassa betaal ik keiii veel en kijk ik na wagen nie eens voor de helft vol
me ma zegt ook altijd ge kent net zo goed ook de ah merken kopen betaal je soms toch wel chii de helft ofso
ik moet ook voortaan slimmer gaan shoppen anders voor ge weet is de portomonee leeg en kende niks meer behalve de euroshoppers
ej geleuv mij marok gij. wa ge dugt is kei dom. ik doe wel bewust shoppen hoor, maar kmoet sommige produkten gevoon vervangen. een witte gij als uw geld op is en ge moet alleen euroshopper halen da is kei voor skut. hedde hele kar vol rood met witte spullen
hahah ne dat op die band leggen. skandaaaaaaaaaaaaaal! weeeee hahaha

26-11-2012, 01:14
Soms goedkoopst, maar als ik heb gemerkt dat die niet lekker is ga ik voor de wat duurdere.

26-11-2012, 01:14

Citaat door dikke_kinderen:
Ik haal wat ik wil, AH merk is wel okay. Die Ah neppe dubbelfris vind ik lekker als de echte merk. Maar chips enzo haal ik gewoon Lays. Ik haal gewoon wat ik lekker vind, ik zie bij de kassa wel. Echt voor eten ga ik nooit gierig lopen doen, is een investering in mijn buik he. En NEE ik ben niet dik.
ja okee maar soms is het gewoon niet te betalen, ik haal echt niet wat ik lekker vind, maar wat voordelig is voor me portemonee
bijv groentes als ik 2.50 moet betalen waarom dan niet 1.45
soms haal ik een paar duure spulletjes ertussen of wat ik lekker vind, soms gewoon door elkaar. kdurf geen duure spullen halen dan is me low budget zo op

26-11-2012, 01:15

Citaat door Prestige.:
Soms goedkoopst, maar als ik heb gemerkt dat die niet lekker is ga ik voor de wat duurdere.
bedoel je dan ook euroshopper? ik durf dat niet op de band te leggen alleen sommige spullen maar geen kar vol

26-11-2012, 01:17



Citaat door raheem:
bedoel je dan ook euroshopper? ik durf dat niet op de band te leggen alleen sommige spullen maar geen kar vol
Nee, ik doe nooit echt boodschappen in de Albert Heijn, meestal in een andere winkel.


Waarom durf je dat niet?

26-11-2012, 01:17

Citaat door raheem:
geleuv mij maar dat is dom

ej geleuv mij marok gij. wa ge dugt is kei dom. ik doe wel bewust shoppen hoor, maar kmoet sommige produkten gevoon vervangen. een witte gij als uw geld op is en ge moet alleen euroshopper halen da is kei voor skut. hedde hele kar vol rood met witte spullen
hahah ne dat op die band leggen. skandaaaaaaaaaaaaaal! weeeee hahaha

Jaa maat nie normaal ahahaha bij ons hier iedereen kent mekaar
En deze ah pff alleen ma Marokkanen en Turken is voort een buurcentrum menna ah

26-11-2012, 01:18

Citaat door Prestige.:
Nee, ik doe nooit echt boodschappen in de Albert Heijn, meestal in een andere winkel.


Waarom durf je dat niet?
omdat de verpakking er raar en lelijk uit ziet
welke winkel ga je dan?
ah vind ik persoonlijk het fijnst
ik haat jumbo
de rest plus emte enzo is wel okee
jumbo niet!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7