Bekijk volle/desktop versie : Lieve neem even tijd en lees dit



25-11-2012, 19:22
HALLO allemaal
alle eerst gefeliciteerd allemaal ik wil wat met jullie delen neem er aub tijd voor iedereen krijgt er mee te maken denk goed na voor dat jullie nu of in de toekomst een beslissing gaan nemen alvast bedankt


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4482008

25-11-2012, 19:40


Ik zou dit nooit doen ik heb ook alle vacinatie gehad ben geboren en getogen in nederland en ben blij dat mijn kinderen ook beschermd kunnen worden tegen ziektes christelijke mensen en jehova's doen dat niet eigen keuze!!!!

Om negatieve berichtjes op te zoeken op google.nl is er genoeg maar ik zal zeggen ieder voor zich god voor ons allen.

25-11-2012, 19:51
hun hebben gelijk dat ze hun kinderen niet vol laten spuiten allah is groot ons ouders opa's oma's hebben toch ook geen prikjes gehad hun zijn veel gezonder dan wij !

25-11-2012, 20:33
Ja maar onze ouders en voorouders leeefden wel in een gezondere leefomgeving als wij nu.Kijk naar al die dierenziektes die er zijn.
En natuurlijk Allah Swt is het beste medicijn maar Sebeb is niet verkeerd om te hebben.
Ik ben nu inmiddels ook alweer 30 jaar en geboren en getogen in Nl alle inentingen gehad net als mn kinderen en hmdlh niks aan de hand. Maar ieder voor zich uiteraard dat is met eten drinken leefomgeving overal kan wel iets achter zitten wat gevaarlijk is.

Ghair Incha Allah.

25-11-2012, 21:03


inderdaad Dacuisine, en Allah heeft ook medici uitgevonden om ons te genezen etc.

25-11-2012, 21:17

Citaat door koekje2011:
inderdaad Dacuisine, en Allah heeft ook medici uitgevonden om ons te genezen etc.
Idd koekje het ligt ook aan hoe jijzelf in het leven staat vind ik zo kun je overal iets achter zoeken paracetamol en ga zo maar door.
Ghair incha Allah vind het wel goed dat mensen zich inlezen in zulke onderwerpen maar soms draven mensen door sorry...