Bekijk volle/desktop versie : Jongen (17) bezwijkt aan schotwond politie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-11-2012, 14:08
Een jongen is overleden door een politieschot.





De 17-jarige jongen die zaterdagochtend door de politie werd neergeschoten op station Den Haag Hollands Spoor, is bezweken aan zijn verwondingen. Dat meldt de politie zaterdagmiddag. Het incident vond omstreeks 06.30 uur plaats. De politie had een melding binnengekregen dat op perron vier een man werd bedreigd met een vuurwapen door de uit Den Haag afkomstige jongen.

Eenmaal ter plaatse 'ontstond een situatie waarbij een agent op de verdachte schoot', aldus de politie. Of de jongen daadwerkelijk een vuurwapen bij zich had, kon een politiewoordvoerder eerder niet zeggen. Vanwege sporenonderzoek lag het treinverkeer bij Hollands Spoor enkele uren stil.

De Rijksrecherche onderzoekt het incident.

25-11-2012, 15:02



Citaat:
Of de jongen daadwerkelijk een vuurwapen bij zich had, kon een politiewoordvoerder eerder niet zeggen.

Citaat door farahinlove:
Tja, wereld is eer een stukje beter zonder dat tuig.
Dit gaat niet om tuig, dit zit dieper bij jou vrees ik.

25-11-2012, 15:09
Is de schuld van Carlo&Irene,
toen ik 17 was keek ik op zaterdag ochtend naar Telekids!!!

25-11-2012, 18:44
Racistisch wijf! Kon ze niet in zn been schieten ofzo?? Als hij überhaupt naar n wapen greep.


25-11-2012, 18:53



Citaat door GloriousBastard:
Is de schuld van Carlo&Irene,
toen ik 17 was keek ik op zaterdag ochtend naar Telekids!!!

25-11-2012, 18:59
Dit kan als signaal dienen voor de rest van dat tuig. Wat moet een 17 jarige met een vuurwapen?

25-11-2012, 19:08

Citaat door farahinlove:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-11-2012/geen-excuus-om-te-schieten

dus toch...ach, kut crimineeltje die onze naam kapot maakte. Ik kan er alleen blij om zijn.
Waarom? Dit is toch vet klote? Is niks goeds aan.

25-11-2012, 19:09

Citaat:
Of de jongen daadwerkelijk een vuurwapen bij zich had, kon een politiewoordvoerder eerder niet zeggen

Citaat door farahinlove:
Tja, wereld is eer een stukje beter zonder dat tuig.

Citaat door farahinlove:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-11-2012/geen-excuus-om-te-schieten

dus toch...ach, kut crimineeltje die onze naam kapot maakte. Ik kan er alleen blij om zijn.

25-11-2012, 19:10

Citaat door farahinlove:
als alle criminele elementen in onze groep dood geschoten worden dan krijgen we weer een normale reputatie

25-11-2012, 19:11

Citaat door farahinlove:
als alle criminele elementen in onze groep dood geschoten worden dan krijgen we weer een normale reputatie
Oh ja? Weten we al wat er precies gebeurd is dan?

25-11-2012, 19:12

Citaat door farahinlove:
http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-11-2012/geen-excuus-om-te-schieten

dus toch...ach, kut crimineeltje die onze naam kapot maakte. Ik kan er alleen blij om zijn.

Blij omdat iemand doodgeschoten is? En hoezo "kut crimineeltje"? Je veroordeelt de jongen terwijl er nog helemaal niet bekend is wat er precies is gebeurd. Misschien was er helemaal geen sprake van een pistool en heeft de politie een ernstige inschattingsfout gemaakt met helaas dodelijke afloop.


Citaat door farahinlove:
als alle criminele elementen in onze groep dood geschoten worden dan krijgen we weer een normale reputatie
Wat is "jullie groep"?

25-11-2012, 19:18

Citaat door farahinlove:
als alle criminele elementen in onze groep dood geschoten worden dan krijgen we weer een normale reputatie
Welke groep is in dit geval "onze groep" ? Ik kan op basis van de naam Rhisi in ieder geval het slachtoffer niet in een bepaalde groep plaatsten als ik dat zou willen......

25-11-2012, 19:20



Citaat door Gitane:
Welke groep is in dit geval "onze groep" ? Ik kan op basis van de naam Ryan Giasi in ieder geval het slachtoffer niet in een bepaalde groep plaatsten als ik dat zou willen......


Het slachtoffer heet Rishi Chandrikasing. Ik vermoed dat dat een hindoestaanse naam is.

25-11-2012, 19:23

Citaat door Noorderlicht:
Het slachtoffer heet Rishi Chandrikasin. Ik vermoed dat dat een hindoestaanse naam is.
ik had het net ook gezien....http://fr.wikipedia.org/wiki/Rishi ofwel farahinlove is waarschijnlijk hindoestaanse, moet ik die conclusie nu trekken ? Of is ze gewoon een crimineel ? Vraag me dus af welke groep ze bedoelt... of ze is "jongere" van rond de 17 jaar.....

25-11-2012, 19:23

Citaat door farahinlove:
Ja hij had een gouden hart en was een goede jongen...blablablabla.

Geloof jij het nog?
Ik ken de jongen niet, en ik weet ook niet wat er is gebeurd. Ik denk dat voor jou hetzelfde geldt. Het lijkt me een beetje voorbarig om met conclusies en veroordelingen te komen. En ook al zou het geen lieverdje zijn, dan nog is er geen reden om blij te zijn met z'n dood.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6